11 Şubat 2015 Çarşamba

Yataktan kalkmadan yazılan yazı

Havalar fazla soğudu. Hatta gerektiğinden fazla soğudu çünkü ben annemin evinde uzun zamandır böylesine üşüdüğümü hatırlamıyorum. Tam şu anda hem çekirdekten çektirdiğim kahvelerimi hem de kedimi deli gibi özlemiş bulunmaktayım. Benim gerzek oğlum muhtemelen ben eve gidince beni her zamanki gibi unutmuş olacak ama olsun ben yine de çok özledim ve gördüğüm yerde kucağıma alıp o minik kemiklerini kırana kadar sarılmak istiyorum.

Annemin yanında kitap okuyamıyor olmak çok sinir bozucu. Kadın, ben kitap okumaya başladığımda "kitap okuyorsa işi yoktur, o zaman iş vereyim ben şu kıza" şeklinde bir düşünceyle oturtmuyor beni yerimde. Aslında evime yakın çok hoş bir kafe buldum kitap okumak için ama hava o kadar soğuk ki evden çıkmak pek akıl karı değil. Tamam, yaşadığım şehir buradan kat ve kat daha soğuk ama burada psikolojik olarak soğuğa hazır değilim.

Aşkın Çincesi çok hoş bir kitap. Annemden fırsat bulduğum an okumak istiyorum ama soğuk falan demeden evden çıkmam gerek sanırım yoksa asla bitmeyecek. 

Aslında bugün sabahın köründe kalktım ama şuan bu postu yatakta tek gözüm kapalı yazıyorum. Keşke akşam istediği saatte uyuyan ve sabah erken uyanınca tekrar uyuyabilen biri olsaydım o zaman her şey biraz daha kolay olabilirdi sanırım.

Bir daha bu şekilde bir yayın yapar mıyım pek emin olamıyorum telefonda yazım hatalarını kontrol etmek biraz zor. Kaldı ki ben başkasının yazılarında yazı ve imla kurallarına deli gibi dikkat ederken kendi yazdığım yazıda asla hatalarımı göremiyorum. Bu nasıl bir şey emin değilim ama yapım bu ne yapayım. 

4 yorum:

  1. Bence çok içten bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, artık nasıl bi kafayla yazmışsam tam ayılmadan yazmışım :)

      Sil
  2. Evet ya bende çok üşüyorum, petege koala gibi sarıldım öyle yaşıyorum :D
    Bu anneler hep aynı mı ya -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de günlerce hava çok güzel gittikten sonra kar yağmış olması ayrı bir şey :D
      hiç değişmezler -_-

      Sil