5 Mart 2015 Perşembe

Hasta olmak

Normalde havaların yavaş yavaş ısınması gerekirken 2015in bize ilk kazığı havaların böyle kötü olması sanırım. Geçtiğimiz seneleri düşününce ben şu anda elimde kahvem ve ders notlarımla aşk yaşıyor, bitirme projem hakkında çalışmalar yapıyor olmalıydım ama tam aksine ben yataktan çıkmadan ne kadar yaşarım rekoruna koşuyorum. Geçtiğimiz günlerde yediğim soğukların acısı su an çok güzel çıkıyor hatta. Baş ağrım gözüme vurup onları sökme isteği doldururken ve beynimi burnumdan yavaş yavaş kaybederken derslere bakmam beklenemez tabi. Kat kat giyinip üzerine bir de bitki çayı deposu yapmama rağmen tık demiyor bu grip.  

2 gün önce annemle konuşup oldukça iyi olduğumu yemeğimi yiyip ilaçlarımın hepsini düzenli aldığımı söylemiştim. Sanırım erken konuşmuşum çünkü söylediklerimin ikisi de yalan oldu gitti. 

Derslere gidemeyince arayan çok oldu tabi. Hoş kimse hasta olduğuma inanmadı evden çıkmaya üşendiğimi falan düşündü ama olsun. En azından 2-3 tane lafıma inanıp bana bakmayı teklif eden vardı. Canlarım benim dedim ettim telefonda ama kimseyi kabul etmedim. Malum şimdi gelir biri yatar yanıma hooopp o da hasta oldu derken kimsenin sağlığını bozmaya gerek yok. 

Hala çok yorgun ve uykulu hissediyorum ama kalkıp bir şeyler yemezsem ölebilirim sanırım. Umarım hemen iyileşirim çünkü derslerin aksaması hiç iyi olmadı benim adıma.

10 yorum:

  1. Cok gecmis olsun. Keske birini kabul etseydin hastasin simdi ne olur ne olmaz bunun atesi var falan hani o zaman insan fark etmiyor ne durumda oldugunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol. Yanımda biri olsa keşke durumunu dün gece atlattım. Tylol hot içip yatmıştım ama ateşim biraz çıktı yine de çok rahatsız yattım. Su an tek derdim geçmek bilmeyen baş ağrım onu da ilaclarla halletmeye çalışıyorum

      Sil
  2. Anaaaaaa geçmiş olsun kıyamam yaa ://
    Deliii ya niye kabul etmedin biriniii çok kızdım sana şu an! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır hastaliklarimla kendim başa çıktığım için birine söyleme gereği duymuyorum. He kaldı ki kalkamiyorum bile yerimden evin yedek anahtarı arkadaşta var ona güveniyorum. Ama şimdi böyle küçük şeylere gerek yok ya.
      ilaç alıyorum uyuyorum geçiyor :D

      Sil
  3. Zencefil,limon bal üçlüsü aklında olsun geçmiş olsun .:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol. Normalde onu yapıyorum ben de ama zencefil evde bulamayınca çıkıp almak gözümü korkuttu :/

      Sil
  4. Geçmiş olsun geçen haftalarda bende öyleydim hayattan soyutlandığımı hissettim resmen, umarım çabucak iyileşirsin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart mart gibi değil ki resmen 10 yıl öncesinin havaları gibi soğuk :/ çok sağol, umarım geçer :)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Ballı ıhlamur gribine iyi gelebilir, aklında bulunsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, aklımda aklımda merak etme :)

      Sil