27 Mart 2015 Cuma

Kız dediğin güzel yemek yapar(!)

Başlık yüzünden yanlış anlaşılmasın yemek yapamıyorum gibi bir şey yok ortada sadece bu konuda biraz damarıma basıldı o kadar. Damarıma basan kişi de yakında kedi gibi ensesinden tutup kapı dışarı edeceğim Emre. Post içinde hiç bahsetmemiştim ama Emre biraz eski kafa bir çocuk. Anlatılması zor anca birlikte bir masada oturunca demek istediğimi anlayacağınız tiplerden. Sevgilisi olunca aşırı sahiplenir ama takıldığı kız kenarda ölmüş mü kalmış mı zerre kadar umrunda olmaz. Hatta "evlenilecek-eğlenilecek" kız ayrımı yapanlardan dersem daha doğru olur. Biz dünya ahret bacısı olduğumuz için kenara attığı kızlardan değiliz ama durup durup abi edasıyla sürekli bir kızma derdinde. Emre abimle yaşıt olduğu için pek ciddiye alamıyorum tabi o ayrı. 

İşte geçen akşam bizimkilerle eğlenmeye çıktığımızda konu nereden ne şekilde açıldı emin değilim, bizim grubun kızlarının "evde kalacağına geldi". Emre beyimiz de durur mu? Hemen atlayıp "şunlara bak kalkıp evlerine gidince önümüze düzgün bir yemek bile koymuyorlar" demesin mi? Dedi hem de karşısındaki 4 kızın gazabından zerre korkmayarak! Bir de pişkin pişkin "yalan mı? Ne zaman birinize gitsem ya makarna koyuyorsunuz önüme ya hazır köfte falan. Hele Chadaqiel'in evi daha beter kız et yemiyor diye bize de yedirmiyor." dedi. Kızıp "ne istedin de yapmadık acaba? Daha geçtiğimiz aylarda canın çekti diye koca tencere sarma yaptık sana" diyince önce bir sustu sonra yine "o başka gecenin bir yarısı hepinizin canı dondurma çekti diye gidip almadım mı ben de? Bunlar ayrı konular ben normal günden bahsediyorum" dedi. (Şimdi hakkını yememek gerek 4 kız bende kalırken akşamın bir saatinde telefonda çocuğa dondurma aldırıp eve getirtmişliğimiz var. Tabi bunu yapma sebebi de kızların kafasının hafif güzel olması ve o saatte o şekilde dışarı çıkmamamız gerektiği) 
Ben: Normal günde gayet güzel yemek yapıyoruz geçiştirmiyoruz.
Emre: Yok güzelim yapıyorsunuzdur kesin de biz göremiyoruz hep makarna hep makarna. Kocana da hep makarna mı yedireceksin garip gurup soslarla... Buğra kapı önüne koyar seni bir haftaya kalmaz diyim. (bu arada Buğra, tanıştığımızdan beni Emre'nin dilinden düşürmediği ama benim bir türlü tanışmadığım kardeşi. Hep bir beni ona alma geyiği dönüyor aramızda)
B: Sen yemek beğenmiyorsan bizim suçumuz ne?
E: Ben yemek seçmem ama sen yapamıyorsun. Oysa kız dediğin güzel yemek yapar...
Konuşma bu şekilde gitti ve sonuç olarak menemenden başka yemek yapamayan adam bana "beceriksiz" dedi.
Hayır öyle olsak gam yemeyeceğim ama hepimiz çok güzel yemekler yaparız. Defne özellikle tam ev kızıdır elinden her iş gelir, harika yemek yapar ki bana birçok yemeği yapmayı da o öğretti ama o da Emre'nin "siz beceriksizsiniz" lafından nasibini aldı. Adam gibi haftasonu gelse Emre evlere böyle şeyler olmaz hem. Nerede ödev zamanı, sınav haftası hooppp Emre birimizin evinde bitiyor. Tabi o zaman pizza ya da makarnaya muhtaç olur.

10 yorum:

  1. Nerede görülmüş kardeşim kız dediğin yemek yapmayı bilmesi. Mesela ben sevmem yemek yapmayı tabi isteyince güzel bir sofra kurarım o ayrı ama genelde yapmak istemem :D

    Bana saçma geliyor kız dediğin şunu yapmalı, bunu bilmeli hele kocan seni kapıya koyar sözü yok mu ifrit oluyorum ya. O zaman erkek aşçılar, bayan kuaförü olan erkekler işlerini bıraksınlar madem. Biz de erkek şöyle olmalı şunu bilmeli diyoruz hani olan var mı öyle yada yemek yapmayı bilmeyen bir kadının kapı önüne konulduğuna dair bir haber :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yalnız yaşamasam ve yemek yapmadığım sürece açlıktan ölmeyecek olsam ben de yapmam ama insan öğreniyor bir süre sonra yapıyor yani kaçış yok :D

      Emre'nin biraz garip bir insan olduğunu bu yüzden söyledim. Normalde böyle sözlere kesinlikle katlanamam ben ama Emre mi dedi? He tamam o zaman boş ver diyorum kendime. Ondan her türlü "saçma" laf beklenir çünkü :D

      Sil
  2. Ya ben yaparım hatta fenada sayılmaz ama ne yalan söylelyeyim canım isterse yaparım. Öyle her gün her gün yemek yapılan dünyayı sevmem ben. her akşam Emre davet sofrası falan mı bekliyor acaba. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlaşılan bekliyor ama çok bekler yani kim uğraşacak :D Biz en azından 2 çeşit yapıp önüne koyuyoruz o kendi kaldığı yerde tek çeşitten fazlasını görmüyordur :D

      Sil
  3. En iyi aşçılar erkeklerden çıkar. Bence yemek yapmak onların işi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyfendi yapamıyor ya. Bir de evlenince karısını evde oturtup sürekli ev işi falan yaptıracak ondan türetti anlaşılan o fikri. Yoksa bi Gordon Ramsay, Jamie Oliver, Maksut Aşkar hadi onları da geç Bolu'lu Hasan Usta ne? Kadın mı? :D

      Sil
  4. ha haaaaa çokoş yaaaaaa bi de o yemek yapsın söleyin de :) siz oturun o yapsın sadece her şeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptı işte bir kere menemen yedik dahası yok :D

      Sil
  5. ya ben kek börek çörek yapmayı seviyorum ama yemek zorda kalmadıkça sevmem. hem her akşam çekilecek gibi değil. =) Annem iyi dayanıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle öyle, çekilir dert değil her akşam yemek yapmak. Yıllar geçti hala evde yemek yoksa ve çok yorgunsam 2 dilim ekmek yiyip yatağa giriyorum ben :D Yok yani uğraşması büyük dert :D

      Sil