14 Mayıs 2015 Perşembe

Mim: Depresyon

Gizemlikimlik beni şurada mimledi biraz önce arkadaşlar ben de malum bekletmeyi sevmediğimden hemen cevaplayayım dedim. Tekrar teşekkürler yavrum mim için.

Mim iki sorulu ufacık bir mim onu da söylemeden geçmeyeyim.

1) Depresyona ne sıklıkla girersin?
Aslında ben depresyona girmem. Çok nadir bazı olayları kafama takar sonra yoluma devam ederim. En son ergenlik başlarında tam anlamıyla depresyona girdim sanırım ama sonrasında öyle kendimden nefret ettiğim ya da her şeyin yanlış gittiği, kimsenin benden hoşlanmadığını düşündüğüm bir dönemim olmadı. Projem yetişmemişse, ödevler biriktiyse ve finallere çok az kaldıysa o dönem panik yüzünden biraz saçmalayıp afalladığım olur ama diğer türlü suratımdan gülümsemeyi silmek biraz zor.

2) Bu gibi zamanlarda ne dinlersin?
Bir önceki soruda anlattığım gibi (depresyon değil de biz ona panik ve yorgunluk diyelim) anlarda daha çok Mediaeval Baebes, The Piano Guys ya da Yann Tiersen dinlerim. Sakin sakin yumuşatırlar beni iyice. Bu üçlüyü çizim yaparken de sık sık dinliyorum nedense bana ilham veriyorlar. 

Bundan önceki iki mimde yaptığım gibi paslama işini es geçip isteyenin almasını şuraya not ediyorum. Adımız yazmıyor diyerek almamazlık yapmayın, siz isteyin 2 saniyede eklerim ben isminizi.

22 yorum:

  1. aynen ben de beni yumuşatsın diye slow dinler dururum o zamanlarda.Ama onun dışında hep güler dururum.Üzülüp zaman kaybetmeye değmez :)
    Çok hızlısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmam gereken çok şey var ya ondan sürekli farklı şeylere yöneliyorum :D
      Bu da dinlediklerim dışında kendimi sakinleştirme yöntemim işte. Ne de olsa işler bir şekilde yetişiyor panik yapıp bir de neden daha çok hata ve zaman kaybıyla uğraşayım ki :D
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Olay sende şu: Ben depresyona girmem o bana gelir ama ben ona gitmem, hıhh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle arada geliyor bir kapıdan bakıyor ne durumdayım diye sonra "uğraşılmaz bununla ya" diyip gidiyor bence :D

      Sil
    2. İhtimaller dahilinde ama hani biraz yüz versen olur bu iş ama verme kötü bir şey bak girdim çıkamıyorum 5 senedir. :)))

      Sil
    3. Ohoo 5 yıl diyorsun bağışıklık kazanmışsındır sen artık depresyona karşı :D
      Ortada hala bir depresyon olduğuna emin misin? Kalmamıştır belki de sen alışkanlıktan öyle sanıyorsundur :)

      Sil
    4. Yo kardeş gibiyiz, hatta artık mutlu olmaya başladım bu durumdan :))) Ama sen deneme, hani sonra kötü olur. :)

      Sil
    5. 22 yılın sonunda gelir enseme oturursa benimki de bırakmaz herhalde. Yıllarca yanına yaklaşmaya utandığı kıza aşkını ilan eden ve kabul edilen ergen gibi olur saçmalatır :D

      Sil
    6. Benzetmelere gel, dostlar. :)) Depresyon bir daha gelmez sana tamam mı :))

      Sil
    7. O depresyon yanıma neden uğramıyor sanıyorsun :)

      Sil
    8. Vay be kadın zekası, önünde eğiliyorum :)))

      Sil
    9. Kendini küçümseme ona karşı biraz daha umursamaz olsan sıkılır gider senden de :D

      Sil
  3. depresyon olayını bende hiç beceremiyorum ya:D

    YanıtlaSil
  4. Ay ben çok güzel beceriyorum onu. Bir defa lise sonda, bir defada onun ertesi yılı eskişehirde okuduğum dönemde depresyona girmiştim. İki senedir iyiyim şükür :) O değil de beni depresyon şarkım yok galiba ya dur ben bi düşünüp geliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo güzel bi rehabdasın yani :D
      Depresyon şarkısı bana biraz garip geldi aslında. Yani bence ben depresyonda olsam yataktan çıkmam nereden kalkıp müzik açmak aklıma gelecek? Hoş depresyon öyle bir şey mi ondan da emin değilim ya neyse :D

      Sil
  5. aman aman depresyon hiç çekemem vallaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Buralarda bi yerde benim de yorumum olacaktı, bulamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazı için mi? Bana öyle bir yayın bildirimi gelmedi ama :o

      Sil
    2. Ayol depresyonu hayat tarzı olarak yaşıyorum, bir geliyor gitmiyor yazmıştım. Bu yazıya yazdım diye hatırlıyorum :) Depresyona Alzheimer de eşlik etmeye başladıysa vay halime :)))

      Sil
    3. Yok bu yazıya gelmedi öyle bir yorum :D
      olur unutulur yani neden olmasın :)

      Sil