16 Haziran 2015 Salı

Ben yokken bunlar oldu

Bir süredir bilgisayarımla yaşadığım bir aksaklık yüzünden bloga gelemedim. 6 ayda nasıl alışmışsam bu benim için ciddi bir eksiklik oldu diyebilirim ama yoğunluğumun verdiği bitmişlik bloga yazmayı geçtim okumak için bile bloga gelemedim. Bu arada komik bir şekilde bilgisayarım bitirme projemi verdiğim gün bozuldu ve sonrasında hiçbir şeyi düzelmedi. En önemlisi çizim yaptığım programların hiçbiri geri yüklemiyor ama sebebini hala anlayabilmiş değilim. Servisle telefonda artık kanka muhabbeti çevirir bir hale gelmiş olsak da eve dönmemi bekliyor servis için. Tabi bu süreç içinde yaptıklarımdan biri notları daha yüksek olsun diye 2 dersi büte bırakmak ve diğeri de lys matematik-geometriye girmek oldu. Bıraktığım dersler aslında geçebildiğim ama kendi isteğimle bıraktığım dersler oldukları için onlardan yana bir iç yanması hissetmiyorum ama yine de son dakika bir şey çıkar ve kalırsam senem uzayacak diye bir korkum yok değil. Lys ise sadece bir gülücükle anlatabilirim. Öyle ki mat 2yi ciddi ciddi unutmuşum. O sorulardan daha zorlarını lise zamanında gözüm kapalı çözerken 4 yılda aklımda hiçbir şey kalmamış olması kendimi gerizekalı gibi hissettirdi ne yalan söyleyeyim. Resmen beynim formül ve kuralları silip latince için boş yer açmış. Hatta matematikle ilgili ön belleği silmiş bir kaba taslak şeyler dışında hiçbir içerik kalmamış. Neyse dedim en kötü bir sene dinlenir kendime ve cvme yarayacak kurslara gider gelirim. O arada da eğer zaman yaratırsam kendime sınav için tekrar hazırlanırım.

Pazar günü sınavdan sonra sınavımın kötü geçtiğini söylediğim insanlar moralimin de kötü olduğunu düşünerek saçma avuntu ve şebek hallere girdiler. İlgi alakanın ben ve benimle gibi sınava giren diğer birkaç arkadaşta olması ne kadar hoşuma gitse de bir süre sonra sıkılıp kızlardan birini aldığım gibi alışveriş adı altında sadece bakıp almama olayını gerçekleştirdim. Eve döndüğümde ise yeni aldığım babetlerin gazabına uğradım. Vücudumun gerçek anlamda ince olan tek yeri olan ayak bileklerim 2 gündür inmeyecek şekilde şişti. Hoş bunun sebebi dün de dinlenmesine izin vermeden yürümüş olmam sürekli ama işlerim var, taşınıyorum. Okulun facebook sayfalarından birkaçına çamaşır makinesi, buz dolabı, yatak, dolap vb. eşyaların satış ilanını koydum ama gelen mesajların sanırım yarısından çoğu erkeklerin eşya bahanesiyle yavşamaları şeklinde oldu. Hayır yani bunu yapacak işsizler olduğu gerçeği beni ciddi anlamda üzdü diyebilirim çünkü baya baya zaman ayırdılar alacakmış gibi yapıp numaramı almaya çalıştılar alamayacaklarını fark ettiklerinde ise almaktan vazgeçtiler. Saçmaydı yaptıkları anlayacağınız...


4 yorum:

  1. Aramızda kalsın öylesine denemek içn bende girdim sınava. Ygs iyi kötü yapılmıştıda Lys ciddn unutmuşum. türev integral var hadi ama o analitik kalmamış hiç. Birde ben sınava gittim dönüşte kuaföre gittim ki balo için yetişmem lazımdı. :D
    Aman be ne sıkacağız canımızı. Sanki ÖSYM`nin son sınavı bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sabahtan dayımlarla kahvaltı ettim sonra onlara kendimi bıraktırıp kapıda beklettikten sonra yolcu ettim ahahahaha. Ygs bende de iyi kötü bir şeyler vardı da geometri kitapçığı geldi 2+2=5 moduna girdim analitikti uzaydı nasıl hatırlamıyorum belli değil. Bir de uçan cisimler, açılar ve uzunluklar bizim çizim yaparken az çok kullandığımız kafadan hesabını yaptığımız şeyler ama soru olunca olmadı ahahahaha.
      Bu hafta sonu iki sınav daha var bakalım onlarda neler saçmalayacağım :D

      Sil
    2. Bu kez bende tek sınav. Laylaylom bir bölüm okuyuyacağım diye fen işine girmedim bile :D tabi tmciler kızmasın bana :D

      Sil
    3. Eşit ağırlıkçılar cidden kızmasın ama ben de o düşünceyle bir de edebiyat coğrafya sınavına giriyorum :D
      Hoş en son ne zaman edebiyat gördüm belli değil ne yapabilirim o sınavda hiç bilmiyorum ya neyse ahahahahaha

      Sil