8 Haziran 2015 Pazartesi

Her şey tip değil tabi

Yakın arkadaşlarımdan biri eşyalı evini giderken devretmeyi düşündüğü için yeni bir kiracı bulmaya çalışıyor şu sıralar. Bugün üç erkek öğrencinin evine bakacağını ama tek başına gezdirmekten ve onlara evi pazarlamaktan çekindiğini söyleyince gittim ben de onun yanına. Saat 3 gibi çocuklar geleceklerini haber verince biz de evin al benisini arttırmak için odaları düzenleyip kusurları kapatma işine girdik tabi. Çocuklar gerçekten saat tam 3te kapıda belirdiler ve biz kalp krizi geçirdik! Gelenler üç kişiydi evet ama içlerinden biri vardı ki boyu, posu, kibar davranışları derken ikimizi de kalbinden vurdu. Diğer ikisi suskundu ki sanırım bizim beğendiğimiz çocuğun orada olma amacı muhtemelen ev konusunda tarafsız bir yorum yapabilecek olmasıydı. Neyse, odaları gezdirip hoş sohbet bir an yaptıktan sonra diğer iki çocuk kira, aidat, eşyalar ve evle ilgili sorular sorup arkadaşımla ilgilenmeye başladılar ben de boş kalmamak adına diğer çocukla biraz sohbet edeyim dedim. Mimarlıkta 5.senesi olduğunu ve tiyatro topluluğuna başkanlık ettiğini söyledi çocuk ki ben o noktada bittim. Checklistte çocuğa tik atmadığım noktası kalmazmış gibi sosyallikte de son nokta. Tabi ben ilgimi biraz belli ettim sanırım çünkü çocuğun da tavırlarında bir flörtözlük bir burnu havadalık baş gösterdi. Baktım başa çıkamıyorum evle ilgili soru sordum ama o noktada "bu eve istenilen para çok, bu eşyalar hep kız eşyaları hepsi çöpe gidecek zaten" dedi. Tamam bazı duvarlarda kelebekli çiçekli yapıştırmalar, askılıklar olabilir ama onlar halledilebilir bir sorunlar -ki evden çıkarken sökülecek hepsi zaten-. Onun dışında yemek masası, koltuk takımı, yatak, dolap, çalışma masası vs. nasıl kız eşyası ya? Basma kalıp eşyalar işte sabit görüntü... Neyse dedim o alıcı değil, arkadaşları beğensin yeter diye ama inceden inceye eve kusur bulup durdu çocuk. Kapıdan çıkarlarken bana bakıp "sizin fakülteden tanıdığım arkadaşlar var sen de istersen bir akşam hep birlikte çıkarız" diyip bir iş atmayla tekrar beni erir bir hale soktu ama -işte bu nokta çok önemli- kapıyı kapatır kapatmaz cama koşup gizli gizli liseli aşıklar gibi onlara bakan ben arkadaşımın giriş katta olmasından kaynaklı bütün konuşmalarını duydum. 
Çocuğun arkadaşı: Kızı bir akşam için çağırdın da Ezgi laf etmesin...
Çocuk: Yok abi merak etme Ezgi bu çarşamba ailesinin yanına dönüyor. 
Çocuğun diğer arkadaşı: Lan benim de böyle kör sevgilim olacak var ya...
.
.
Kör sevgili? SEVGİLİ? 
Sanırım ne demek istediğimi anladınız.

Bir de beni garantiye almak için haftasonu çağıracakmış bir sonraki gün sınav bahanem olmazmış. Ezgiciğine de "ben bu akşam erken yatıyorum aşkım" der herhalde ki gece rahatsız etmesin, ben ve yanımda artık kimi çağıracaksa onlar işkillenmesin. 

16 yorum:

  1. Yazının başlarını okurken gözlerimden kalpler çıkacak kıvama geldim. :D

    Ama o son konuşma yok mu, son konuşma... Büyük ihtimal arkadaşın kulakları çınlamıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perdenin arkasında böyle şirin şirin izliyorum çocuğu yanımda arkadaşım halime kıkır kıkır gülüyor falan ve şok! Aptal gibi oldum o an tepki veremedim ya. Hayır bir insan nasıl böyle pişkin olabilir nasıl sinirlendim anlatamam :D
      Çınlamıştır çınlamıştır çok güzel çınlamıştır hem de :)

      Sil
  2. Vay pis şeeeey! Ben olsam buluşmaya giderdim hiç haberim yokmuş gibi, sonra da gelsin plan proje intikam amaçlı. Ezgi'yi de al git sen o buluşmaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de düşündüm de sevgilisini aldatan ve belliki bunu sürekli yapan birinin yanında o kadar kayıtsız kalabileceğimi sanmıyorum yoksa arkadaşımla o Ezgi'yi facebook üzerinden aradık ama bulamadık arkadaş listesi kapalıydı diye -_-
      O olması muhtemel ortak arkadaşlar bi çıksın ortaya bakalım beyefendi ne yapıyor sonrasında :)

      Sil
  3. Dedim ahaaaa bizim kız prensini buldu :D Keşke sonunu görmeseydim. Şanslıymışsın hatun. :D Ben aylarca yendim bu sebepten. Sinir oluyorum bunlara. Ne bok yemeye aldatırsın olduğun neyse öyle görün azıcık dürüstlük çok mu. İti kaşı gözü ayrı oynuyor bir de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gördüğümde ben de dedim gerçekten kimse için değil ama bu çocuk için çabalarım diye ama o da fos çıktı! Ben de anlamıyorum bir türlü neden aldatır bir insan sevgilisini? Hayır, sevmiyorsan ya da istemiyorsan onunla olmak ayrıl yani neden aldatıyorsun?
      Uzun zaman sonra ilgilendiğim birinden tam bir ilgi gördüm o da fırıldağın teki çıktı nasıl bir şansım var benim ya

      Sil
    2. Bizde şans yok. Gidip hep olmadıkları buluyoruz. Ben senden ve benden ümidimi kestim :D

      Sil
    3. Ben senden hala ümitliyim belirli bir sosyal çevren var orada diye de benimkini geride bırakıyorum 4-5 kişi var aktif görüştüğüm onlardan da bir şey çıksa çıkardı şimdiye :/ ahh ah bu hallerimizi de mi görecektik :P

      Sil
    4. Sosyal çevreden bana yar olmuyor düzgünü beni bulmuyor. :D Gerçi biz düzgüned e bok atmasını biliyoruz hadi itiraf et. Aman bu ne çok düzgün demiyor muyuz. Pardon ya aşk heyecan yok diyoruz bu kezde

      Sil
    5. Dedim, geçekten dedim. "bu çocuk benim için çok düzgün katlanamam ben buna" dedim! Demez olaydım ne güzel baba olurdu o çocuktan :( biz böyle iki kız kurusu devam edeceğiz sanırım yazık bize :D
      O değil ben hala geçtiğimiz ayın başında arkadaşımın yanına kaçtığımda tanıştığım barmenin numarasını almadığım için içim gidiyor hala. Barmen lan barmen ne kadar düzgün olabilir ki bir barmen? Ya da ben onun yanında ne kadar düzgün kalabilirim? Kaşınıyorum resmen :D

      Sil
    6. Doktora hayır dediğim için pişmanım desem :D Al güzelim doktoru nöbeti çok ilgilenmiyor görüşemiyoruz aşk yok diye diye kendi içimde soğuttum elin manyağından hoşlandım çok iyi oldu. Biz kafaları bir yerere vuralım mümkünse ezilsin.

      Sil
    7. Doktorla açıkça "bizden olmaz" konuşması yapmadıysan inceden inceye bir yürü bakalım belki ışık yakar? -fakir avuntusu-
      Biz onu da beceremeyiz biri tutup geçirsin duvara bence yoksa bizim kendi başımıza akıllanacağımız yok

      Sil
    8. pşt, bende bir sıkıntı yok kızlar.
      durumum : available.
      varsa böyle 'bizde şans yok anacım' arkadaşlarınız,
      please yönlendiriniz :p
      (fena değilimdir, kıps)
      * hayır sonunuz aynı evde beraber 3 kedi ile yaşamak olacak, ondan korkuyorum.
      gerçi o zaman da tek blog tutarsınız, enteresan olur :)

      Sil
    9. Sen zaten continuously available bir durum içinde değil miydin ya? Bizim kızlar seni kendilerince yola sokmaya çalışıp sonra bana ağlarlar yapma, etme :D
      Benim durumum fena açıkçası tek kedi tamam 2 kedi daha bulursam alnıma kocaman bir L dövmesi yaptırıp eve kapanıcam ahh ah

      Sil
  4. çocukbildiğinamatör.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buddha.. çocuğun amatör olduğu bi gerçek ama bırak kalsın böyle kaç kişi kandırdı şimdiye kadar kim bilir -_-

      Sil