2 Haziran 2015 Salı

Keşke tek gelseydi

Geçtiğimiz hafta mezuniyetim oldu -evet finallerden önce oldu bu durum- ama bir türlü fırsat bulamadığım için yazamadım ve sonra da aklımdan çıktı. Neyse, mezuniyetim oldu! Mezun oldum ama resmen mezun oldum mu belli değil...

Annemi saatler sürecek olan rektör, dekan ve öğrenci konuşmaları sırasında fenalık geçirmemesi için çağırmadım ama abim ve ablamı yanımda olabilirler düşüncesiyle mezuniyetime 5 gün kala ikisine de haber verdim. Ablam o hafta sonu şehir dışında olacağını söyleyip daha önce haber vermediğim için iyi bir kızdı ama abim "ben gelirim abicim merak etme" diyerek kalktı geldi. Geldi ama tek gelmedi... Şu yazıda sevmediğimi sanırım fazlasıyla vurguladığım abimin sevgilisi kendi finalleri biter bitmez soluğu sevgilisinin yanında almış olacak ki o da abimle birlikte benim mezuniyetime geldi. Bir de öyle bir tavırları var ki sanki benim değil onun mezuniyeti! Bir şımarıklıklar, bir istekler susmadı gitti kız geldiği andan itibaren. Bir de sürekli bir cübbenin altına ne giyeceksin sorusu vardı ki çıldırdım. Eteğim kısa olduğu için ısrarla abimin gözünün önünde elbiseyi çıkarmıyordum ortaya çünkü gününde görse sorun olmaz ama önceki gün görürse başka bir şey alma şansını kullanır dışarı çıkarırdı. İşte o kız yüzünden elbisemi gördü abim ve başladı laf etmelere. Daha sonra her zamanki gibi yine benim lafım geçti ama öncesinde gereksiz bir gerginlik yaşandı. Diyorum sus daha sonra gösteririm diye ama yok illa o an görecek. Elbise sorunumuz o gece başladığı gibi bitmişken çıktık akşam dışarıda yemek yiyelim dedik evde bir şey yoktu çünkü. Dışarıda dediysem restoran falan değil ama dominosa gittik yedik derken mezuniyette giyeceğim ayakkabıyı da aldım, ayağım alışsın diye de giydim akşam boyu. Yoruldum ettim ama ayağım alıştı derken -arnavut kaldırımda bile rahat yürüdüm hem de- 5 basamaklı bir merdivende ilk basamağı indiğim gibi kendimi yerde oturur buldum. O noktada pantolonumun yırtıldığına mı yanayım yoksa bacağımın bir çok yerinde görünen çizilme ve morluklarına mı bilemedim ama bir sonraki gün fondöten ve pudrayla yüzümden çok bacaklarıma makyaj yaparken morluklara üzüldüğüm söylenebilir. Kapatıcılar ve ince siyah çorapla sakladım az çok ama hep bir sızı vardı bacaklarımda. Bir de ben kapatmaya çalışırken abimin "o elbise yerine pantolon giyseydin şuan böyle uğraşmayacaktın işte" demesi biraz bu durumdan onu suçlamam gerektiğini hissettirdi ya neyse abimdir diye bir şey demiyorum. Hayır günlük giysem o etek boyunu gam yemeyeceğim ama yok rahatsız oldu beyimiz.

Yorgunluğum, bacağımdaki morlar ve abimin o çok sevdiği sevgilisiyle geçirdiğim mezuniyetimde kıskançlığımı ve zaman zaman ortaya çıkan şımarıklığımı bir kenara koyarsam eğlendim diyebilirim. Belki de milyonlarca fotoğraf çektim/çektirdim ama aralarından çıkarttırıp anneme vereceğim bir tane bile seçemedim. Sanırım eve dönünce açıcam bilgisayarı "seç anne birini" diyip öyle birini ya da bir kaçını çıkartıcam. 

14 yorum:

  1. Tebrikler canım, mezuniyetin hayırlı olsun vatana, millete :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir baltaya sap olamayacak olsam da teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Tebrikler :D Gerçi önceden demiş olmam gerekiyordu. Biri abine fena büyü yapmış :D En nefret ettiğim kız tipi yenge adayın oluyor. Ne o kuyruk gibi, üzerine dırdır.
    Bacaklarım yazın hep yara bere oluyor ya. Sürekli bir mor hal oluyor. Kış gibi saklayamıyorsunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hissediyorum o kız bir erasmus yapsın biter ilişkileri. Tek temennim tamamen bitmeleri yönünde zaten bunu hep söylüyorum :D
      İşin komik kısmı kışın o kot pantolon ve kalın opak çorapların altında hiç yarasız geçinip giderken yaza doğru bir düşme, bir yerlere çarpma falan. Kendime engel olamıyorum resmen :D

      Sil
  3. Canıım mezuniyetin hayırlı olsun :)) abinin sevgilisi gerçekten gıcıkmış ama kuzum, senin unuttuğun çok önemli bir şey var. Sen görümcesin, aptal olma! :D hahaha kullan görümceliğini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sence yapmıyor muyum? Ahahaha abim yazık hep aramızda kalıyor ama mümkün değil abime eş olarak almam ben o kızı. En kötü iş ciddiye biner gibi olursa anında anneme yetiştiririm sevgiliyken yaptıklarını anneme o bile yeter hayır demesi için :D

      Sil
  4. Bende de aynı durum var mezunum ama dersleri tamamlama rağmen 3. sınıf olduğum için mezuniyet durumum belli değil. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünkü sınavımdan sonra ben pek güvenmiyorum kendine aslında da bakalım ne olacak :)

      Sil
    2. Yok yaw bütle mütle olursun artık hayırlısı olsun, umarım iyi bir geleceğin olur. :) Benim iki sınavım kaldı sonra gelsin işsizlik yılları :))

      Sil
    3. Umuyorum bir baltaya sap olabiliriz onca yıldan sonra :D Öteki türlü emeklerimize yazık olacak :)

      Sil
  5. Tebrikleeerrr :))) En fazla biraz daha seninkini görme fırsatı dogar sana işte :D bardagın dolu tarafından bakam dedim ahaha oldu mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Yok ya alayım şu diplomayı başka okula başka bölüme kapak atmayı denicem daha deme öyle :D

      Sil
  6. Tebrik ederim :) Asıl senin o kızdan üstün olman gerekir. Ailem benim çok çekilmez bir görümce olacağımdan bahseder durur. Bence sende biraz çekilmez olabilirsin ona karşı. Bence bunu bir düşün derim. Görümce olarak farkını ortaya koyman gerekir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Ben bir eve döneyim abimin kafasına çöreklenicem zaten. Hatta direkt onun yanına bile taşınabilirim karar vermedim ahahahah. İnceden inceye yürümeyi düşünüyorum çok uzadı bu ilişki :D

      Sil