1 Haziran 2015 Pazartesi

O kafa başka kafa

Tükiye geneli düşünüldüğünde diğer bütün üniversitesiler finalleri bitirirken biz daha yeni başlıyoruz. Sırf bu yüzden rektörün kafasına mezuniyette beni ağlatan ayakkabılarımı fırlatmak istiyorum. Hatta sadece rektör değil bölüm başkanımıza da öteki eşi atmak istiyorum çünkü sınav 5te! O saatte sınav mı olur ya? Saat 4te olmuyor mu en geç derken gittik hocanin yanına "evet, doğru. Saat 5te *** sınavınız var" dedi. Tabi bizde küfürler havada uçuşuyor çünkü sınav takvimi bize o sınavın saat 1de olduğunu söylemişti geçtiğimiz haftalarda. Yani sınav için okula gelmesek öğrenmeyecektik bu durumu. Hayır bilsem sabah 6da gözlerimi açıp tekrar yapmazdım en azından bir 4 saat daha uyurdum! 
Neyse diyorum derin nefes alıyorum su an ama yok uykumdan çalınması kabul edebildiğim bir şey değil. Bir de sınıftan birkaç kız "ay iyi oldu çalışamamıştım" falan dedi iyice sinirlendim. Artık okuldaki son zamanlarım ve son sınavlar olduğu için iyice strese girdim resmen. Artık şu sınavların teki kötü geçse koca bir dönem uzayacak çünkü. Ne iyiydi geçen sene falan en kötü gelecek sene alırım dersi diyip salıyordum falan. Bir de şimdi yumurta kapı misali çalışmadığım kadar çalışıyorum yazık bence bana.

10 yorum:

  1. al chadaqiel bi sinikırs ye.
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız buddha beklerken senin bloga bi girdim hala çıkabilmiş değilim ne koydun sen köşelere uyuşturucu falan mı ahahahahaha

      Sil
    2. beni tanıdılar, sen kaç.
      malları dağıtacağın listeyi vatzaptan yolladım,
      parayı bölüşmek için ararım.
      by.
      ;)

      Sil
  2. "...rektörün kafasına mezuniyette beni ağlatan ayakkabılarımı fırlatmak istiyorum." çok sevdim bu lafı yaa :D
    Yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin, ondan bu sinir stres. Kuyruk, yüzülmesi en meşakatli yerdir. Biraz sabır ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız mıyım ama haziranda finaller mi başlarmis yazık değil mi bize -_-
      Stres yok sakinim... İyiyim... Çok iyiyim... Şu sınavlar bi bitse çok mutlu bir insan olucam! :)

      Sil
  3. Benim sinavlarda devam ediyor. Okul kapanacak daha yazilcak makale bitirme projem duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de komik ama jürim haftaya onu da sonucam ve tadaaah cha taşınır :'(

      Sil
  4. Uzat gitsin, bitirip de n'olacak işsiz işsiz dolaşacaksın etrafta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten uzatıyorum ama başka bölümle uzatıcam kazanırsam. O kadar okudum diplomasını alayım ama dimi :D

      Sil