20 Mayıs 2016 Cuma

Az çalışıp çok yorulmak niye

Part time çalıştığım için hem kendime hem çevreme hem de bloga zaman ayırabilmem gerekiyordu değil mi? Peki neden olmuyor? Geçen haftadan beri oradan oraya koşturmaktan, güvenilen kişi olmanın verdiği sorumluluklardan kaynaklı eve gelip kendimi yatağa attığım gibi uyuyorum. Ne bir ders ne bir dışarı çıkma hiçbir şey yapacak zaman bulamıyorum. Müdürüm ve arkadaşlarım yeni hayatıma henüz ayak uyduramadığım için plan yapamadığımı vücudum tempoya alışınca her şeyin daha kolay olacağını söylüyor ama inanasım gelmiyor pek. Esnek çalışma saatleri aslında o kadar kötü saatler değiller ama bir türlü alışamadım. Ortamın iyi olması ve insanların yardım etmesi ne kadar iyi olsa da yoruluyorum arkadaşlar Cha biraz uyumak istiyor. Bunun dışında 23 yıllık hayatımın en düzgün ortamına girdiğimi fark ettim. Herkes korumacı, kötü alışkanlık (alkol, ot vs.) yok denecek kadar az ve küfür etmeleri dışında kötü alışkanlık ve art niyetli insan yok. O aile tipi ortama girdiğimden beri daha düzgün bir insan olduğumu söyleyen arkadaşlarım bile var. Ne yalan söyleyeyim hep pislik bir çevrem varmış da Emre ve Batu koruyormuş sanki beni. Şimdi onlarsız girdiğim ilk ortamda ilk önce saçma sapan bir sevgili yaptım daha sonra sapık taktım peşime ama bu ortamda "kardeşimizsin sen" korumacılığı var. Geçen gün bir arkadaşla şakalaşıyorduk kendi aramızda o gıdıklanıyorum diye benimle oynuyordu derken arkaya kaçıp kendimi saklamıştım o arada abim gelmiş beni görmeye ve ön tarafta ufak çaplı bir tartışma çıkıyordu az kalsın. Ben güle oynaya tekrar öne geçtiğimde Mert bana dönüp "Cha şu çocuğu tanıyor musun? Rahatsız eden biriyse söyle hemen kovalım" dedi bir ağırlık koydu ortaya ben de dönüp bakınca şaşkın şaşkın "abim o benim" dedim gittim atladım üstüne. Herkes şok oldu tabi tepkime o ayrı mesele. Abimle hiçbir benzer fiziksel özelliğimiz olmadığı için o ihtimali vermemiş tabi hiçbir arkadaş. Daha sonra tanıştırdım hepsiyle hatta müdürümüz bir şeyler ikram etti çalışma saatimde oturup sohbet bile ettik biraz. Akşam eve gittiğimde abim o çocuğun benimle ilgilendiğini düşündüğü için kızdığını söyledi. Beni sorunca hemen kim olduğunu neden sorduğunu sormuş biraz kaba bir tavırla öyle olunca benim abiciğim de atar yapmış falan işte. Öyle bir şey olmadığını açıkladım ama pek hoşlanmadı Mert'ten doğal olarak. İlk tanışmaları iyi geçmedi ne de olsa. Neyse dedim önemli bir detay değil zaten abim Mert'ten hoşlansa ne olur hoşlanmasa ne olur dimi ama. Şu ortamın güzelliği bırakılır gibi olsa aslında part time olup bu kadar yorulmak pek mantıklı değil ama bırakılmıyor da haytalar. 

6 yorum:

  1. Mutluysan ileride bencede alışırsın. Bir süre sonra insan kendine uygun bir düzen kuruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara ağır geldi aslında yoksa başladığımdan beri yoktu böyle yorgunluk ya bakalım :)

      Sil
  2. Kıskandım ben seni sanırım. Ben ofiste bir tek finansa bakan kızla anlaşıyorum diğerleri hep benden bir on yıl kadar büyük takmıyorlar. Ay bazen işi teslim ediyorum dur kontrol edilsin bilmem ne yapısın deyip beni deneyen mallar oluyor daha çok sinir oluyorum. Kıskandım ya ne güzel aile ortamın olmuş. Ben bütün gün kendi odamdayım. Finanstaki kızda olmasa ölsem fark etmeyecekler.
    Abini falan anlatmışsınya onuda kıskandım ben. Ne vardı benimde bir abim olsa millete dayılansa :D
    Yorgunluk falan anlamam gel buralara zaten herkes kaçmış. Mars gitti daha gelmem diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizdeki ortam aslında çok kız olmadığı için böyle iyi. Yoksa baya fitne fücür şeyler dolaşırdı ortalarda huzur olmazdı. Bende bir oda söz konusu olmadığı için sürekli çocuklarla iç içe göt göteyim ahahahahah. Ama iyi yani ortamın önemini bir kez daha görmüş oldum :D
      Lady'm üzgünüm ama benim abimi paylaşalım diyemeyeceğim çünkü sadece bana yetecek kadar var ahahahahah.
      Mars nereye gitti ya? Bir uzak kaldım hatun kaçtı gitti resmen

      Sil
  3. Cha'm kolay gelsin part time işler daha çok yorar kesinlikle.
    Bi yerden sonra alışa değil duyarsızlaşma oluypr :):)
    Abi öyle gelnce abimi ne akdar özlediğimi fark etim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden daha çok yoruyor hatta sağlam enerjimi tüketiyor. Artık alışır mıyım ne yaparım bilmiyorum ama otursun bir düzene ben tekrar dışarı çıkabilmek istiyorum :/

      Ben de özlüyorum. Pek sık gelmediği için uzun aralıklarla görüyorum hep :/

      Sil