10 Eylül 2016 Cumartesi

Baya hızlı toparlanan biriymişim

Kendimin bile depresyonlu halini çekemediğimi fark ettim. Eve girerken de çıkarken de annemin gözleri fırıl fırıl dönüyor fırsat kolluyor hala neden böyle olduğumu sormak için ama anneme gidip anlamsız bir şey yüzünden kendimi üzdüğümü söyleyemem. Hayır yani ne diyeceğim kadına? "Anne iş yerinde bir çocuk benden hoşlandığını söyledi ben de o çok düzgün biri olduğu ve aynı yerde çalıştığımız için reddettim ama sonradan ben de çocuktan hoşlandığımı fark ettim. Bir kere bizden olmaz dediğim için de gidip çocuğa bunu söylemedim şimdi o düzgün hayatını daha düzgün yapmak için evlenmek istiyor annesi de birini bulmuş tanıştırmış ciddi düşünüyor" mu diyeceğim? Kadın güler geçer bana ki şunu şu şekilde yazınca ben bile "Cha sen neyin kafasını yaşıyorsun?" diye soruyorum kendime. Dengesiz olduğumu bilirdim de bu kadar saçmalamam mantık dışı. En azından bazı şeyler oturmaya başladı ilk günün şoku yok en azından. Mesela bugün yine annem ve teyzeden kaçmak için mesaime 1.30 saat erken gittim ve Serkan yine oradaydı. Bu sefer kahvaltı teklifini kabul ettim. Saklamadı biriyle tanıştığını hatta anlattı bile. Duygularından bahsetmedi tabi ama genel olarak nasıl biri olduğunu anlattı. Fotoğrafını gösterdi hatta kız baya bildiğiniz güzel. En azından ben Türk standartlarında ortalamaysam o kesinlikle güzel! O kız Serkan'a ne diye bakıyor şuan onu düşünüyorum. Şu ara abimle de fazla ilgilenmediğimi fark ettim. Hatta bu gece eve geldiğimde benden özel olarak kaçıyormuş gibi bir havası vardı ne haltlar karıştırdı da şimdi bana açıklamayacağını düşünüyor merak etmiyor değilim. 

10 yorum:

  1. Siz nasil bir olayın içine girdiniz. Kiz guzel olsada bok atilip cirkin denir. Bu kadar iyi olma ya. Annenr anlatma. Bizim sidikli arada anlatiyor sonra annem kuplere biniyor. Anne bu hepsi ayni. Abinde vardir kesin birseylerde ne cikcak bende merak ettim yeldayla ilgili olmasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortada bir olay yok aslında ama anlamıyorum bu nasıl bir durum. Çocuğun bi ilişkisi olması durumu bana iyi geldi resmen unutmamı kolaylaştırıyor bu durum. Anneme imkanı yok anlatamam ya saçma sapan bir şey hiçbir yerinden tutulup anlatılmaz. Abimin durumu bana da Yelda'yla alakalı gibi geldi ama bilmiyorum bakalım çıkacak onun da kokusu. Bu gece de eve bi gelsin de odasına bir baskın yaparım öğrenmek için.

      Sil
  2. neyin kafasını yaşıyor yaaa kızın resmini göstermek anlatmak falan nedir. size blöf yapıyor olabilir mi? ya da reddettiğiniz için pişman olmanızı istiyordur belki de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben görmek istedim. Gayet arkadaşça bir tavırla yaklaşınca kızın tipini de merak ettim doğal olarak. Ben ona çaktırmadan yeterince yaşadım o pişmanlığı dahası çıkmaz benden. Planı oysa eğer biraz fazla ters tepti

      Sil
  3. Aşk meşk iliskileri annelere göre değil.. bir sey olunca soyle diyorlar soyleyince yaşin laç sen bunu mu dert ettin diyip duruyorlar. Yani anliyorum onlar o yollardan geçip evleneli çok olmuş ama işte gonul ya secemiyorsun geleni sorgulamadan kabul ediyordun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül zaten azıcık seçici olsa böyle dertlerle uğraşmak zorunda kalmayacaktık ama işte o şansı vermiyor bize :/

      Sil
  4. Güzel miydi??? Ya da sen şimdi alçakgönüllülük yapıp kıza benden daha güzel mi diye düşündün?
    Aman Cha boşver.Sana zaten bu haller yakışmıyor ki Serkan ile düşündüğümden farklıymışsın.Görücü usulü nerede sen nerede?
    Sakınnn!Normalde ben her şeyini anneme anlatırım ama bu tarz olaylarda ilk başta iyi gitmediğinde anlatmıyorum.Ben üzüldükçe o krize giriyor sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gerçekten alçakgönüllülük falan değil. Kız güzeldi helal olsun dedim görünce anası babası güzel çalışmış.
      Aslında görücü muhabbetini kendi kulağımla duymamış olsam ben de inanmazdım. Bu durumlar pek onun düşünce tarzına uymuyor çünkü ama demek ben de iyi tanımamışım. Anneme anlatmam zaten ya. Tamam anlattığım şeyler olmadı değil ama bu anlatacağım türden değil

      Sil
  5. Kızın resmini gösterdi derken? Hele o güzel kısmını okumamış sayıyorum. Güzellik göreceli bir kavram sonuçta. Ben ikinizi de görmediğim halde senin daha güzel olduğuna eminim. İnsanın iç güzelliği dışına da yansır derler çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya bildiğin telefondan açıp gösterdi. Benim midemdeki genişliği bazen ben de akıl sır erdiremiyorum doğrusu. Orası öyle tabi ama ben beğendim doğrusu. Serkan'a fazla o güzellik diye içimden geçirmedim değil hatta

      Sil