13 Kasım 2017 Pazartesi

Benim hüsn-ü kuruntum mu yoksa?

Bugün ders çıkışı belki de ilk defa bir ışık gördüm! Hayır aslında ışık falan olmayacak kadar küçük bir şeydi ama bir ay oldu biz tanışalı bir arpa boyu yol gidemediğimiz için ben ışık diyorum. Durum şu ki çocuğun hafızası tam bir fil hafızası çıktı. Ben ne dediysem her şeyi saniyesi saniyesine hatırlıyor. Laf arasında bir keresinde işte olan minik bir tartışmamdan bahsetmiştim ben daha tatile gitmeden önce ve bugün ders çıkışı işlerin nasıl gittiğini ve o sorun yaşadığım çocukla durumun ne olduğunu sordu. Anlatırken nasıl önemsemediysem hatırlamadım başta ne tartışması olduğunu ama o bana birkaç detay verince anında hatırladım. "Ben unutmuştum bile sen nasıl hala hatırlıyorsun ya?" diye sordum gülerek hiç cevap vermeden bıyık altı bir gülüş sundu. Tek gülüşüyle pelte kıvamına gelmiyorum belki ama bakışlarımdaki değişimi kim olsa görür yani. Neyse baktım o bir ışık yaktı bana ben de şansımı deneyeyim dedim ve "geçenlerde neye o kadar sinirliydin ya, soracaktım o an ama zorlasam beni bile döversin gibi bir halin vardı" dedim -aslında tam bunu demedim ama aşağı yukarı böyle bir cümleydi- biraz bir şaşırdı gözleri falan açıldı sonra "önemli bir şey değildi ya kötü bir sınav sonrasıydı o sadece" dedi. Sonra da "hem ne olursa olsun sana bir şey yapmazdım canım, sana öyle gelmiştir" dedi. Normalde bu tür canımlar cicimlere karşı hep bir "2 günde ne canımı cicimi" tepkisi içinde olsam da ondan aldığım yüzle ben de aynı şekilde konuşmaya başladım. Normalde 10 dakikada yürüdüğümüz yolu dur kalklarla sohbetlerle yarım saatten daha uzun sürede yürüdük ki bizim çocuklar görse oturup ağlarlar "bizim Cha büyümüş de çocuğun tekini etkilemeye çalışıyor" derler. Gerçekten öyle bir duruma geldi ama halimiz ama. Ondan gördüğüm tek adıma karşılık koşar adımlarla gidiyorum. O durunca ani bir fren yapıyorum ve ona göre tekrar harekete geçiyorum. Biraz git gel bir durum içerisine girmiş olsam da şuan için elimden gelen başka bir şey yok. Hem hala yetiştirdiği ödevler var sanırım uykusuz görünüyor son zamanlarda. Evet şu cümlemle onu izlediğim izlenimini edinmiş olabilirsiniz ki oldukça doğru çünkü çocuk karşı dairemde oturuyor. Eve girip çıkarken bile göz ucuyla onların kapısını kesiyorum! Hem o da bir benzerini yapıyor sanırım, çünkü "Cha sana verdiğim ödevleri pek yapmıyorsun sanırım, hiç sesini duyamıyorum eskisi gibi" dedi bugün. Çellonun sesini duyabildiğini söyledi o evdeyken. Yani o da evi dinliyor diyebilmek istiyorum. Artık bir şeyler olacaksa olsun! Yok yani ya tavrını net bir şekilde ortaya koysun ya da böyle flörtlerle nereye kadar gidecek bilmiyorum. Hayır bir başkasını sevgili yapacaksa şuan ben daha fazla bağlanmadan yapsın ki yıkımım hafif olsun dimi ama.

19 yorum:

  1. ay ya böyle de çok tatlı ya baksana durumunuz yani ikiniz de çaktırmadan flört ediyo gibisiniz :) bak işte sadece bir sınavmış senaryocuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ben çaktırıyorum ama o anlamıyor ya da işine gelmiyor. Bilmiyorum deep ilgisi yoksa neden belli etmiyor? Ben de insanım ben de allak bullak oluyorum :/

      Sil
  2. CHA çok doğru bir yazı olmuş 😂😂
    O flört mü yoksa değilde bu zaman ne ayak kısmı insanı o kadar sinir ediyor ki
    Bizde kız arkadaşlarımla hep bu arada kalıyoruz :/
    Erkeklerde var bir sorun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu bir şey dese tamam ama demiyor da! Az bir belli etse hani en azından bırakmamak için bir bahanem olacak ama beyfendi iyi kötü bir şey söylemiyor ki! Şimdi ben bırakırım daha sonra karşıma "senin ilgin yoktu" diye çıkar o zaman da kafayı yerim. Var var belli yani...

      Sil
  3. Gülsem mi uzulsem mi bilemedim. Ama emeğine sağlık yaziya güzel dökmüşsün ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ah içimde ona karşı ne sevgi sözleri ve hakaretler var bir duysan şaşıp kalırsın :/ Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bişi dim mi en sevdiğim durum ilişki olmaksızın flört hali, bir belirsizlik. Bence çok tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuma gitmiyor desem yalan olur böyle minik temaslar kaçak bakışlar falan ama ben biraz maymun iştahlı olduğum için yetmiyor :/

      Sil
  5. ya karışık mesajlar vermesin ya. Düz olsun net olsun. Tamam siz yine flörtünüzü edin tabi :D ama seni üzmesin.
    sizin apartman nasıl bilmem bizimkinde belli desibelin üstü osursan duyuluyor. Uyuz ne zaman kemanıyla gelsek üst komşu çocuk uyumuyor diyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gidiyor bence benim ona ilgi göstermem ondan böyle yapıyor uyanık. Ego tatmini dicem demek istemiyorum ama onun gibi bir şey. Üzecek Lady'm belli şimdiden :(
      11'e kadar olan yasal haklarımı kullanıyorum. Yalıtım çok muhteşem değil bizde de senin dediğin kadar da fena durumda değiliz sanırım. Onların oturdukları oda ya da direkt onun odasıyla benimki yanyana denk geliyor olabilir ama pek emin değilim.

      Sil
    2. Ya ego tatmini falan yapmasın sonunda uzun süre sonunda birinden etkilendin üzmesin.
      Bizimki fazla inek baş şişiriyor :D

      Sil
    3. Bu işler söz konusu ben olduğumda hiç yolunda gitmiyor Lady'm biliyorsun :/
      Bırakın düşünmeyin herkesi. Düşününce bir şeye yaramıyor malum :D

      Buradayım Lady'm. İşler güçler yine çok zorladılar benim bünyeyi de geldim merak etme :D

      Sil
  6. Ya flört bence :) Çekiniyor olabilir. Hiç bi yerlere gittiniz mi? Gitmediyseniz sor bence. Gidin bir yerlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flört evet ama aynı zamanda değil de. Yalnız gitmedik ama çıkmışlığımız var birlikte aslında

      Sil
  7. Bu arada, bu durumlarda vazgeçmemek lazım. Ya seviyorsa seni? Ama emin olamıyorsa. Söylediğim gibi bir yerlere gidin. Sinema olur, tiyatro olur, coffee olur. Yani bir yer belirleyin. Zaten o ilk buluşmadan sonra bazı şeyler belli olur.

    Tabi eğer buluşmadıysanız. Ya ben bu buluşmayı sokak, cadde falan demiyorum. Bir mekan olması lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başta ben de öyle düşündüm aslında karşılıklı bir şey vardır ama o benden emin değildir diye ama son zamanlarda ben öyle anlamak istediğim için öyle düşündüğümü düşünüyorum. Hani evet flört eder gibi bir halimiz var ama benim buna karar vermem pek sapıklı değil çünkü zaten onunla birlikte olmak isteyen benim.
      Daha önce buluştuk işte benim arkadaş grubunun yanına gittik bir akşam oturduk sohbet muhabbet falan. Anında adapte oldu o kadar sıcak biri ki. Hiç öyle çekingen falan değil yani

      Sil
  8. arkadaş degiliz ama sevgili de degiliz. aslında çok tatlı bir durum ya :))
    ama uzun sürüyorsa boku çıkıyor. ya alternatif tutuyorlar ya da haddinden fazla utangaç veya kararsızlar.

    lady ye katılıyorum. düz olsun net olsun. yoksa kafalar çorba oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Lily'm biz böyle biz halt olmayız ama. Ben yazında bir şey çıkacak gibi oluyor ama sonra bir bakıyorum yok öyle bir şey. Yakın zamanda bir bomba bekliyorum da hadi bakalım :D

      Ben de katılıyorum! Ben nasıl netsem o da net olsa keşke ama nerdeee...

      Sil