31 Ocak 2018 Çarşamba

Problemin seni nerede bulduğu belli olmuyor

Dışarıdan yiyecek bir şey söylerken artık gerçek anlamda tiksiniyorum. Dün akşam işten çıktıktan  sonra kendimi çok yorgun hissettiğim için abim ve benim için yemeği dışarıdan söylemeye karar verdim. Fast food ürünleri hayatımızdan eskisi gibi çıkarmaya karar verdiğimiz için ev yemekleri odaklı bir internet araştırmasından sonra abim eve gelmeden önce arayıp ona ne yiyeceğini söyleyip oturduğum semtin çok da uzağında olmayan bir yerden ev yemeği sipariş ettim. Sipariş gelmeden abim geldi ve üstünü değiştirmek için odasına girdi. O sırada ben de yorgun olsam da her gün için rutine oturttuğum çello çalışmama geri döndüm. Bir süre sonra telefonum çaldı ve bir çocuk siparişin geldiğini ama kapıyı açan olmadığını söyledi, ben de kusura bakmayın diyerek koşarak evin kapısını açtım. Siparişleri getiren çocuk apartmana bir şekilde girmiş olduğu için ben kapıyı açar açmaz karşımda belirdi ve beni korkuttu. Başta özür dilerim korkutmak istemezdim falan dedi daha sonra benim ödemeyi yaptığım sırada "evden sesler geliyordu, siz mi çalıyorsunuz? Yalnız mı yaşıyorsunuz?" gibi sorular sormaya başladı. Özellikle yalnız mı yaşıyorsunuz sorusuna cevap vermeden çocuğu geçiştirdim ve kartımı bana vermesini bekledim ama çocuk 1 dakika bile sürmeyecek bir işlemi bir türlü alamadığı için nakit vermeyi teklif ettim. Çocuk da o arada "yok yok internet biraz yavaş" dedi ama bu sefer gerçekten rahatsız edici bir bakış atmaya başladı. Sinirli bir iç çekip nakit ödemeyi tekrar teklif ettim o arada da abime seslenip cüzdanının nerede olduğunu sordum. Abime normalde ismiyle hitap ettiğim için ona o şekilde seslenmiş olmama şaşırsa da yanıma gelip adımın karşısına geçti. Nasıl oluyorsa bir türlü ödeme alınamayan pos cihazı o anda ödeme alabilmeye başladı. Benimle kapının önünde dakikalarca ödeme alamasa da abim gelince anında hızlanıp gitti çocuk. Kapıyı kapatınca abim yemeklere odaklanıp "yemekler sözde senden olacaktı, az kalsın bana kitliyordun" diyerek kendi çapında espri yapmaya başladı. Ben de "çocuk beni rahatsız ettiği için seni çağırdım" dedim. Abim o an sulu yemek kabını yere düşürüp küfür eşliğinde kapıya koştu. Sanki çocuk hala orada olabilirmiş gibi bir anda harekete geçti ama kimse olmayınca bana dönüp bağırmaya başladı neden söylemiyorsun diye. Daha sonra telefonu eline alıp o sipariş verdiğimiz yeri arayıp çocuğu şikayet etmeye başladı. Sinirini atamadığı için bana da sataşmış olsa da en sonunda durup yanına çekti beni iyice ve evde tek olduğum sürece dışarıda yemek söylememi yasakladı... Hayır sanki bu duruma bu bir çözümmüş gibi... Ona tabi yalnız yaşarken de bunun gibi şeylerin başıma geldiğinden bahsetmediğim için sakin duruşumu şok olmama verdi. Aslında bir bilse şoktan değil alışkanlıktan artık tepki vermiyorum böyle tiplere ama nereden ne şekilde bir insan çıkacağı gerçekten belli olmuyor. Sinirlensem, küfürler etsem elime bir şey geçmiyor ama biliyorum ki çocuk kendi telefonuyla beni rahatsız etmeye kalkarsa numarası da elimde var çalıştığı yer de, anında soluğu Çağlayan ya da Kartal adliyesinde alacağım kesin. 

8 yorum:

  1. Bu tipler normal yol varken, motorsikletiyle kaldırımlarda jet gibi gidip geliyorlar. Bizim apartmanda bir kadın onun yüzünden hastanelik oldu. Bildiğin yaya kaldırımında çarptı ve ayağı alçıya ayındı vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hadi tamam belli bir zaman aralığında o yiyeceği yetiştirmen gerekiyor ama bunun için kendi canını tehlikeye atmaya ne gerek var? Hadi kendi canını önemsemiyorsun bari bizimkileri rahat bırak.

      Sil
  2. Sürekli pizza söylediğimiz yerden geçen gün evde tek başımayken pizza söyledim. Resmen aynı durumla karşı karşıya kaldım ama seslenecek birisi de yoktu... İnsanı deli ediyorlar ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul zamanı da olmuştu bu bana ama onda baya baya çocuk askıntılık etmişti eve gidip gelirken bile tedirgin olmaya başlamıştım yalnız yaşıyorum diye. Şöyle rezil bir duruma bile alışıp soğukkanlı olmaya başlamak ne acı

      Sil
  3. yok yaaa abin abartmış biraz yaaa, herhalde askıntı olmazdı bir daha çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruma duygusu öne çıktığında ister istemez abartıyor ya. İstanbul sınırlarında belli olmuyor kimin ne yapacağı :/ Ama aramadı ya da yolda falan görmedim ben bir daha görmem herhalde daha :)

      Sil
  4. kadın olarak toplumda ezilmelere seks objesi olarak görülmelere doyamıyoruz. boşluktan faydalanmaları saçma ama yapıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi öyle diye genelleme yapılamaz tabi ama pastadaki dilimleri o kadar çok ki durum sinir bozucu olmaya başlıyor

      Sil