11 Ocak 2018 Perşembe

Şimdiye kadar yalnız olması bile şaşırtıcı

Ben demiştim değil mi o çocuğu boş bırakmazlar diye. Nasıl bıraksınlar çocuk müziğin bir erkekte hem ciddiyeti hem muhteşemliği gösteren şeklini meslek edinmiş, eli yüzü düzgün, konuşma kibar, düşünceli, ortamlarda sohbeti muhabbeti iyi ve arkadaş canlısı bir çocuk. Tamam böyle anlatınca çok kusursuz gelmiş olabilir kulağa ama kim sevdiğinin kusurlarını görür ya da dile getirir ki? Ben istesem de onun bazı konuştuğu çocukça şeyleri itici bulmuyorum, beni anlamıyor diye onu suçlayamıyorum çünkü kusur benim gözümde onun için var olmayan bir kelime. Ve şimdi bu durumda olan tek kız ben değilim sanırım ki son ders çıkışında bahsetti biraz bir sevgilisi olduğundan. Konuya çok farklı bir yerden girdi belki ama ben o cümleler arasında "kız arkadaşımın..." diye başlayan cümleyi duyduktan sonrası bende yok. O cümlenin devamında ne geldi? O kız kim? Güzel mi? Aynı bölümdeler mi? Adı nedir? Hiç birini ne sordum ne de o anlattıysa da duydum. Yol boyu boş boş gülümseyip onu dinleyebiliyormuş gibi davrandım sadece. Eve nasıl girdim, çelloyu kılıfından çıkarıp standına koydum hiçbir fikrim yok. Kendimi yatağa montla öylece attım sadece. Aklımdan hiçbir şey geçmedi o an. Nasıl olur da bu derece boşluğa düşebildim aklım almıyor ama olabiliyormuş demek böyle şeyler. Demek gerçekten tek damla göz yaşı akıtmadan böyle acıtabiliyormuş sevgi. Şimdiden sonra daha kolay olur her şey diye kendimi avutuyorum. Benim onu sevdiğim gibi o da bir başkasını seviyor ve karşılık alıyor... Aslında onun için mutlu olmam lazım çünkü en azından o mutlu. Daha başka ne isteyebilirim ki?

14 yorum:

  1. Başkasını sevdiğinde bile onun mutluluğunu düşünüyorsan bence gerçekten sevmişsin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime geçecek, bu da geçecek diye diye bir hal oldum. Ben bile bu kadar sevdiğimi fark etmemiştim.

      Sil
  2. offff çok fena :( ne diyeceğimi bilemedim ama acını hissettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartılır sanırdım böyle şeyleri de gerçekten insanı sarsıyormuş

      Sil
  3. Aşk acısi hiç bitmeyecek senin gibi duyarlı insanlar için. Buna kader deniyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yaşıma kadar bu derece duyarlı olduğumu bile bilmiyordum. Büyük konuşmamak gerekiyormuş gerçekten

      Sil
  4. Tam ne olduğunu anlayamadım ama geçmişteki yazıları okuyup anlayacağım olayları sonra yeniden yorum yazacağım. Ama o cümleyi duymak beni de üzer, üzmüşlüğü de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında durum oldukça açık. Platonik sevdiğim bir kişi var ki dünyanın belki en kör insanı kendisi, beni kendine benim istediğimden daha yakın gördüğü için sevgilisini ve onunla ilgili birçok şeyi bana anlatıyor. Ben de eve geldiğimde yatağımda tavana bakıp hayatı sorgularken buluyorum kendimi. Bu duygunun bitmesini bekliyorum anlayacağın :)

      Sil
  5. Haydaa. Şimdi mi aklına bahsetmek geldi? Soruların cevaplarının bir önemi kalmıyor ki o andan sonra zaten. Hayal kırıklığı dünyadaki en acı anlardan biri. Umarım senin için iyi şeyler olur artık ve huzurlu olursun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya bana huzur falan yok Komşu çocuğu konusunda. Sürekli bahsetmiyor hatta çok nadir bahsediyor ama hala devam eden bir ilişkisi olduğunu bilmek içimi dağlıyor. Midemde öküzle geziyorum çocuğu görünce

      Sil
  6. of bak hadi artık sen de sevgini kalbine gööööm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gömüyorum ufak ufak deep başka çarem mi var :/

      Sil
  7. İyi çocuklar hemen kapılır :(


    www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi mi ondan şüphelerim var artık. İnsan sevince cidden körleşiyor :(

      Sil