30 Ekim 2018 Salı

Akşam yemeği

Kendimi bencilliğe verdiğimi söylemiştim bir önceki yazımda ve o iş çok güzel gitmeye başladı doğrusu. En azından beni eskiden beri tanıyan ya da şuan dahil yanımda kalmak isteyen kişiler beni yargılamak yerine yanımda olmaya çalışıyor ve beni boğmak yerine benimle birlikte oluyorlar. Fatih beni eski tanıyanlardan olmadığı için durumu pek doğal karşılayamadı tabi. Problemi kendinde arayıp böyle olduğu için özür diliyor falan ama durum onun düşündüğü gibi olmadığı için o özürler hep havada kalıyor. En son bu yaptığına bir son vermesini söyleyip eskisi gibi davranmasını söyleyince daha fazla üstelemedi. Şu ara "beni üzen şey" nedir onu öğrenmeye çalışıp resmen yakamdan ayrılmıyor. Bir ara komşu çocuğuna bile dalmayı düşündüğünü söyledi ama ona da itirafımı yaptım o artık benim için sadece karşı komşu ve aynı zamanda abimin arkadaşı. Geçen akşam iş sonrası için Fatih'i akşam yemeğine çağırdım. Abim ve o bir ortamda ne kadar sorun çıkmadan kalabiliyorlar test etmek istedim doğrusu. Bir problem çıktı mı? Hayır abim benim ondan beklemediğim bir şekilde medeni davranıp Fatih sanki onun tanıdığı çocuk değil de başka biriymiş gibi karşıladı. Yemek boyu sohbet muhabbet oldukça güzel zaman geçirmiş olduk. Tabi bu benim tarafımdan bu şekilde onlar kendi içlerinde neler yaşadı emin değilim ama önemli olan nokta üçümüzün kaldığı bir ortamda birbirlerine girmemeleriydi ki bu da olmadığına göre problem var denemez. Hatta bir ara şaka yollu bana karşı cephe bile aldılar. İleride tam olarak düzelirler ya da düzelmezler onu bilmiyorum ama öyle ya da böyle benim yanımda o gerginlikten kurtulmuş olmalarına seviniyorum doğrusu.

12 yorum:

  1. Hayırlı başlangıç olur inşallah, her zaman bir şans vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şekilde iyi olmaları gerekiyor ama evlenecek değilim belki ama hayatımda yani nereye kadar problem çıkaracak ki

      Sil
  2. heey hayırlısı bakalım. düzelir yaaa :) ikisi de seni korumaya çalışıyor demek ki. eh bu kez düzgün bir ilişkin var gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlişki mi? Sanırım artık öyle bir ilişkim yok bilmiyorum bir şeyler oldu yine pılımı pırtımı toplayıp gidicem artık o olacak çok yoruyorlar beni Deep :(

      Sil
    2. hoppalaaa nolduuuu birden.

      Sil
    3. Yazmaya bile mecalim yok. Düzeltmek istiyorum ama ben bir şey yapmadım ki. Yoruldum deep gerçekten yoruldum böyle şeylerle uğraşmak benlik değil...

      Sil
  3. Senden ayrıldığına göre keşke abin o akşam güzelce dövüp onu akşam yemeğinde servis etseydi diyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf öyle bir şey yaşanmasın diye acımı nasıl içimde yaşadım bir bilsen Lady'm ahh ah

      Sil