10 Ekim 2018 Çarşamba

Çözülmesi gereken sorunlar var

Her şey dışarıdan ne kadar sorunsuz problemsiz görünüyorsa içinde aslında o derece karışıklık içeriyormuş onu görüyorum ben son zamanlarda. Arkadaşlarımın gözünde güzel ilerleyen bir ilişkim ve kıskanılası aile ilişkileri olan biriyim mesela ama işin iç yüzü kesinlikle o şekilde değil. Bunu gizliyor ya da dışarıya farklı gösteriyor da değilim ama içim sıkıldığında eskiden yanına gittiğim kişiler ben her konuşmaya başladığımda çok daha büyük problemlerin de olduğunu ve benim yaşadıklarımın hayatımdaki tuz biber olduğundan bahsediyor. Bu şekilde bir öğüt verme olabilir mi? Bunu tabi ki de ben de biliyorum ama bu demek değildir ki benim şuan içim sıkılmıyor ya da çıkmazda hissetmiyorum. Her şey çözülecek merak etme ya da ben yanındayım bak bunun da üstesinden gelebilirsin deseler bile daha rahat hissedeceğim ama yok! Abim gidiyor Fatih'le konuşuyor, Fatih abimle aram açılıyor diye benden uzaklaşmaya çalışıyor, ben abimle konuşuyorum ve kavga ediyoruz, Fatih kendini iyice benden çekiyor. Abimin dediklerini biraz daha dinleyip Fatih'e ortada bir problem yokmuş gibi göstermeye çalışıyorum ama ikisi arasında kendimi parçalamaktan başka bir işe yaramıyor bu durum. Bu durumda ne yapmam gerektiğini birine danışmak istiyorum ama "ya ne güzel abin seni kıskanıyor korumak istiyor, Fatih de seni sevdiğinden uzaklaşmak istiyor ama yapamıyor" şeklinde tepkilere maruz kalıyorum. Söz konusu bir arada kalmışlık varken sanki ucuz bir dizinin içindeymişim gibi tepki görüyorum. Abim ve Fatih belki eskiden tanışıyor olabilirler ve aralarında saçma sapan bir durum yaşanmış olabilir ama üzerinden bir asır geçmişken abimin hala içinde bir öfke barındırıyor olmasını anlamlı bulamıyorum. Fatih'in durumu ılımlı karşılaması ve abimle aramın açılmasını istememesini anlayabiliyorum ama bana söz hakkı vermeden gitmeye çalışmasını kesinlikle anlamıyorum. Bana gelip başka bir sebep sunsa mesela ilgisini çekmiyor olmam, bir başkası olması ya da sebepsiz sadece benimle birlikte olmak istemediğini söylese bile bir şey demeden önüme bakmaya devam edeceğim ama kalkmış "benimleyken abine yalan söylemek zorunda kalmanı ya da aranızın bir şekilde benim yüzümden açılmasını istemiyorum" demesi kabul edebileceğim bir bahane değil. Bir de mesafe koymaya çalışıyor ama benimle iletişimi kesinlikle kesmiyor beyefendi. Hastayım diyelim ihtiyacım olmadığı halde saatlerini hatırlatıyor, işten geç çıkıyorsam eve varıp varmadığımı soruyor, bir sıkıntım olduğunu düşündüğünde hemen yanımda bitiyor ama benden uzaklaşmaya da çalışıyor nasıl oluyorsa.

Fatih bana abimle arasında geçen olayı anlattı ama abim bana anlatmak yerine sadece "o çocuğu sevmiyorum, onunla bilikte olmanı istemiyorum" diyor. Şu saatten sonra aradan onca zaman geçmişken aralarını düzeltmeye çalışacak değilim, kaldı ki bunu başarabileceğimi de pek sanmıyorum ama ben onca duruma rağmen onun sevgilisiyle alakalı sesimi çıkarmazken kendisinin bu yaptığı gerçekten sinir bozucu. Abimin Fatih'le beni tanıştıran arkadaşından da durumu dinledim, pek anlatma taraftarı olmasa da açıkça benim abimin bir hatası var ortada ama güvenilmemesi gereken kişi yine de Fatih oluyor nasıl oluyorsa. Tamam biliyorum Fatih de sütten çıkmış ak kaşık falan değil ciddi sorunları olan aslında birçok anlamda bana ters olabilen biri ama bir şekilde birbirimizi tamamlarken ve birlikte huzurlu ve mutluyken bir pürüz olmak zorunda mıydı yani? Kaç yaşımıza gelmişiz uğraştığımız şeylere bakın ama ya...

6 yorum:

  1. Zor durumdur, iki sevdiğinin arasında kalmak. Her ikisi isteyerek ya da istemeyerek seni duygusal seçimlere iter. Oysa ki sevdiklerimiz karşısında haklı haksız yoktur. Hataları da sevdiklerimize aittir ve biz öyle kabul ederiz. Karar vermek istemeyiz herhangi bir konuda, oluruna brakmak isteriz. Ama hep zorlar gelişen olaylar, karar vereceksin. Niye, ben karar vermek istemiyorum işte demek ister insan. Sevmek biraz da huzur vermek değil midir, terk edince huzurlu olmazsın ki, üzülürsün. Ve o niye bunu anlamaz. Yaşamı onlar bırakamıyorsa da sen rahat bırak, akacağı gibi aksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam olarak öyle yaptım. Diğer türlü onlara değil bana oluyor çünkü ne oluyorsa. Ben de isterim bir sorun olmasın, hayatıma eskisi gibi devam edeyim ama o şekilde ilerlemeyeceğini öyle ya da böyle onların da tahmin etmesini isterdim doğrusu. Bıraksalar kendi hayatımla alakalı kararları ben vereyim en azından üzüleceksem bile ben yaptım diyebilirim.

      Sil
  2. hımm yaniii, düzelir yani bu durum, şanssızlık olmuş, tam türk filmi valla. fatihi anlatışın da bana aşk gibi gelmedi sanki ama yaa daha çok kanka gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih benim için kesinlikle aşkın karşılığı olan kişi değil, ben de onun için değilim biliyorum ama yanımdan ayrılmasın istiyorum. Aşk değil ama bir bağlılığım bir sevgim söz konusu bilmiyorum nedir ama üzüyor beni bu durumlar içten içe

      Sil
  3. bu olayı mail ile öğrenmiştim ve erkekler garip yaratıklar bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraşılmıyor ya böylesiyle. Böyle kendinden emin, geçmişle bir bağı olmayan, kendi ayakları üzerinde duran biri yok mu bir şey deneyeceğim :D

      Sil