18 Kasım 2018 Pazar

Bitti...

En sonunda tamam diyorum bu sefer oldu, 25 yıllık hayatım boyunca ilk defa düzgün bir ilişkim ve sosyal bir hayatım var diye ama hayır! Tabi ki de her şey çok güzel bir şekilde ilerlerken böyle kusursuz olmaması için pürüzler çıkmak zorunda. Hatta pürüz öyle küçük de değil baya bildiğiniz bitti. Neden mi? Ben ailemle Fatih arasında kalıp zorlanıyorum diye. Olayın nasıl ilerlediğine değinecek olursak aslında biraz anlamsız. Geçen hafta aile içi bir durumdan kaynaklı izin alarak apar topar bir yere gitmem gerekti. Plansız programsız bir durum olduğu için o dönem için konuşulan her şey havada kalmış oldu ve bir nevi sözler tutulamamış oldu. Gidişimden bir gece önce Fatih ve birkaç arkadaşı içmeye gitmişti ben de evde kendi halimde hazırlık yapıyordum. Saat 11 civarı Fatih aradı ve kesinlikle eğlenceli ama sarhoş bir sesle beni de yanlarında görmekten mutlu olacağından bahsetti. Hemen gittim tabi bu eğlence kaçmaz diyerek. Yanlarına vardığımda hepsi ayrı alemdeydi ve eski sevgili ya da sevdiklerinden bahsediyordu. Hepsinin hikayesini ayrı ayrı zamanlarda dinlediğim için bilsem de sıradan tekrar dinledim sarhoş kafaların platonik aşklarını ama sıra Fatıh'in isyanlarına geline ister istemez gerilmeye başladım. Eski şeyler tamam önemli değiller ama yine de ondan bahsederken çatlayan sesi bile içimi mahvetti. Sarhoş adama kıskandığımı mı söyleyeceğim diyerek sustum ama anlattı anlattı anlattı derken hissettiğim tek şey salt acı olmaya başladı. Oturduğumuz yerden kalkarken en son susmasını söyledim çünkü durum benim için gerçek anlamda rahatsız edici olmaya başlamıştı. Artık susmasını bunları daha fazla duymak istemediğimi ona söyleyince "Cha ben ona aşık değilim, sevmiyorum artık umrumda değil" dedi. Konuşmak istemediğimi eve dönmek istediğimi söylesem de üsteledi konuşmaya çalıştı. Üzüldüğümü görünce daha fazla bir şey söylemedi sarıldı ittim, yanımda durdu başka yere geçtim derken eve dönmeme izin vermeden sadece yanında tuttu beni. Ben sırf rahatsız hissetmesin diye artık Komşu Çocuğunun adını anmazken kendim aynı durumla karşılaşmam gerçekten sinir bozucuydu. O gece artık bir sonraki gün işe gideceğimiz için evlere ayrılırken beni bırakmak istedi ama sarhoş ısrarı yüzünden bağırıp tek başıma taksiye bindim ve eve döndüm. İşte bütün gün telefonumdan uzak kalıp bir sonraki sabah havaalanına gideceğim sırada ki bu sabahın 5i demek oluyor kapımda belirdi. Yol boyu ağzımızı bıçak açmadı ikimizin de ama ayrıldığımız esnada "döndüğünde konuşmamız gereken şeyler var" diyerek beni küçük bir hoşçakalla uğurladı. Peşinden gelen 10 günün hiçbir kısmında da konuşmadık. Anlayacağınız nasıl başladığını anlamadığım ilişkim yine ansızın bitti gitti. İstanbula hala dönmediğim için konuşmuz değiliz ama her şey ortada. O artık o kızı sevmediğini söylese de ben onun yapabileceğini söylediği şeyi yapacak güçte değilim. Bana bir başkasını düşünerek sarılırken ya da keşke o olsaydı öptüğüm diyerek beni öpmesine ben dayanamam. Her şey bir kenara ben bununla savaşamam. Bunun altından kalkamam...

10 yorum:

  1. Hayatın boyunca bu durumla hep karsilasacaksın. Herkesin kavusamasigi ya da ayrildigi birileri mutlaka var. Bu duyguyu aşmak için bir firsat sunmus hayat sana. Ustune git ve simdiden bu olumsuz hissettiren duyguyu yen derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala içinde ona karşı bir şeyler olduğunu kabul bile etmezken ne yapabilirim ki ama? Ben yaptım ama ona bunu nasıl yaptırabilirim bilmiyorum. Aylarca bunu görmemiştim bile şimdi ne yapabilirim ki?

      Sil
  2. Bizler olayı senin tarafından gördük, net bir şey söylemek mümkün değil. O gece orda bulunanlardan biriyle bunu konussan... Çünkü kalple baglandığımız kişilerin davranışlarına karşı hassasiyet geliştirebiliyoruz. Belki farklı bir bakış açısı değiştirir ona karşı davranışını, ne dersin? 😞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama abimle bile aralarının kötü olmasına neden olan kişi olunca... Fazla hassasiyet gösterdiğimi biliyorum aslında yoksa öyle ya da böyle yazardım ona. Günlerce konuşmamak nedir ama? Konuşmaya bile korkuyorum ona haksızlık yapacakmışım hissi sarıyor bir anda. Kafam allak bullak aslında bir düşündüğüm bir diğer düşündüğümle çelişiyor kendimi bile anlamazken ona neler yaparım kim bilir

      Sil
  3. hımmmm sarhoşluk da olduğu için belki önemli değildir. burda fatih hatalı gibi. yani seninle konuşup, eski olayın bittiğini söylemesi lazım. tabiki bi daha sözünü etmemeli. yani burda o olgun davranmalı. o ilişkisini bitirmesi lazım içinde tabii. konuşunca belli olur yaa. geçmiştek kıskanmak doğru değil ancak geçmişi geçmişte bırakmalı kişiler tabisideee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sarhoş olsun olmasın eski eskide kalmıştır benim buna güvenip hiçbir şeyi problem etmemem gerekiyor normalde ama eskide kaldığını düşünmüyorum artık. O bunun aksini söylese de kendimi ikna edemiyorum. Kıskanıyorum, üzülüyorum ve bir şey de yapamıyorum

      Sil
    2. ya baksana bunu onunla açıkça konuşsana. geçmişte kalmışsa onun için bunu söyler sana olgunlukla ve zaten bu konunun lafı bi daha da geçmez.

      Sil
    3. Bugün konuştuk uzun bi zaman sonra ama yüzyüze olmadan konuşmak istemiyorum. Nasıl özlemişi görmeyi, konuşmayı bir bilsen deep görüntülüde telefonu içime sokacaktım o derece

      Sil
  4. Bu erkekler neden böyle. Beren be konuşacaklarını bilmiyorlar. Ben bir kez geçmiş sormadım bilirsem dayanamam kıskanırım geçmiş olmuş bitmiş diye ama erkekler öal sormayı ve anlatmayı salakça seviyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep problemimiz abimle aralarında kalan kız yüzünden olacağını düşünüyordum ya da benden bir önceki sevgili falan ama böylesi baya koydu yalan yok.

      Sil