19 Kasım 2018 Pazartesi

Düzeltmenin bir yolu olsa keşke

Fatihle işler nasıl düzelecek gerçekten bilmiyorum. Bugün suskunluğumuza bir dur demek adına yazdım neler yaptığını ve nasıl olduğunu sordum. Klasik bir konuşma oldu o benim neler yaptığımı sözde tatilimin nasıl geçtiğini sordu ben de "seni düşünmekten deli oluyorum" diyemeyeceğim için iyi geçtiğini kitap okuyup biraz kafa dinlediğimi falan söyledim. Sonra dayanamadım ve sordum neden o kadar zaman hiç yazmadığını o da bana "benimle konuşmak istediğini düşünmüyordum aslında" dedi. Neden öyle düşündüğünü sordum "sen söyledin" dedi. Daha fazla kafamı karıştırıp beni üzmek istemiyormuş falan öyle şeyler sayıkladı. Ben yazmasam yazmamaya devam edecekmiş bunu net bir şekilde anlamış oldum ama yine de ne yapabilirim bilmiyorum. Eskiyi öne sürmenin anlamsız olduğunu biliyorum bu yüzden ondan ayrı düşmek de istemem ama ben bile kendimi anlamazken şimdi onu sadece zora sokacakmışım gibi hissediyorum. Bir noktadan sonra yaptıkları kendi istedikleri de değil beni üzmemek için yaptıkları olacak ki bunu da istemiyorum. Yüzyüze konşmak en doğrusu aslında ama bunun için de ay sonunu beklemem gerekiyor. Net bir yol olsa "Cha şunu yaparsan düzelir her şey" dese biri ne kadar güzel olurdu doğrusu. Aylar önceki yazımda Fatihle ya çok iyi bir çift oluruz ya da denerken çok güzel bir dostluğu bitiririz demiştim, keşke ikinci değil birinci dediğim çıkmış olsaydı.

10 yorum:

  1. ama sorun ne anlamadıııım :) konuşunca belli olur ama anlaşırsınız işallah yani. yanlış anlaşılmalar var gibi gözüküyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun Fatih'in önceden sevdiği hatta yıllarca hayatına kimseyi alamamasına neden olan kız ve benim ona karşı olan kıskançlığım. Bahsi geçen kızın benim abimle de bir yakınlığı olunca zamanında bunların arası hiç düzelmedi. Bir de üstüne benim kıskançlığım gelince yoruldum be deep yapamıyorum artık...
      Boyle dert mi olur dediğim dertler tepemde beni dürtüyor resmen

      Sil
    2. Dönmedim ki daha İstanbul'a konuşalım :(
      Ailevi birkaç konudan kaynaklı haftalardır Türkiye'de bile değilim ama yakında dönerim gibi görünüyor.

      Sil
  2. Merhaba, blog sayfanızı sevgili deep'in tanıtımlarındaki sayfaları gezerken keşfettim. Ve son yazınızı okuyarak selam vermek istedim.
    "Ah bu erkekler, ah bu kadınlar" sözüyle dillerde plesenkleşmiş terimi kullanmak istemiyorum :)
    Hayat sürprizlerle doludur, biz bunlara sadece irade sonucu yazgı/kader deriz. Öncelikle yüreğinizdeki eksiklik için (diğer yarınız) geçmiş ve gelecekten kurtulmanız anı kabullenmeniz gerekiyor. Yüreğinizdeki eşsiz akıntıyı en doğal haliyle doğru hissiyatınızı en saf ve doğallığı ile yansıtmanız paylaşmanızda fayda var, böylelikle yüreğinize yazılan yol hiç tıkanmamış olacak malum kişiye çıkmasa bile. Çok fazla aşk felsefesine girmekte istemiyorum. Haddim olmayarak minik bir yorum yaptım, sayfanızla tatlı bir tanışma oldu.
    Dilerim kader kaleminiz hiç kırılmasın...
    Sevgimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişten kurtulmam gerektiğinin ben de farkındayım zaten onu suçlamıyorum, onun yaptığı bir şey yok benim kendi içimde çözmem gerekiyor yoksa olan yine ona daha doğrusu bize olacak. Hala eve dönmüş değilim ama dönünce yapacağım ilk şey ilk önce onu görmek ve düzgünce konuşmak olacak o kesin. Yok o nasıl söz öyle hosgeldiniz karalama defterime :)

      Sil
  3. Derin'in, deeptone, duyurusunu görüp geldim. Merhaba :)

    YanıtlaSil
  4. Ya bizde var sorun. Niye yazmıyorlar. Özledim be ben. Bilinç altım sürekli onu düşünüyor. Umarım kabusu olurum korkar altına işer. Fatih sürünsün. Yazsa ölürdü sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiştir onunki beni de iyi gördü ya artık üzülmediğim için onun da dert edeceği bir şey yok tabi. Sürünse keşke ama sürünmez işte pislik

      Sil