27 Aralık 2018 Perşembe

Kaçmak da bir işe yaramaz bazen

Bir şey olacaksa siz ne yaparsanız yapın o olur bunu sürekli olarak kendime hatırlatıyor olsam da hatta bu gerçeği biliyor olsam da sanki tersine döndürebilirmişim gibi bir inanca girdim. Tabi ben böyle düşünüp planladım diye hayat da aynı şekilde bana plan yapmaz, yapmadı da.  Bu adam hasta olduğu süre boyunca kendini sürekli benden çekse de ve ben son zamanlarda ne kadar aptala yatıyor olsam da buraya kadarmış. O kıza karşı hissetmediğine emin olduğu ve üstüne binlerce kez öyle olmadığına dair  yemin ettiği halde beni buna inandırmaya çalışmadı. Dümdüz ve duygusuz söylediği o laflar ikimizin çevresinde havada bomboş döndü durdu hatta. O ilişkinin bitmesi gerektiğine kararı ben giderken vermişti zaten kafasında ama bana karşı sürekli "onu üzemem, bitirecekse bu ilişkiyi o bitirmeli" düşüncesi olduğu için benim tekrar konuyu açmamı hatta bitirmemi bekledi. Bunu gördüm onda görmedim değil ama bir umut dedim belki ben yanılıyorumdur, kendi kafamda kuruyorumdur. O ne kadar topu benim üzerime atmış olsa da ben kendimde tutup konuyu açmadım ama yine lanet olası bir alkol alımı sonrasında -ki artık hayatımdan alkolü çıkarabilirim çünkü Fatih'le başımıza ne geldiyse hep içince geldi- konu bir şekilde geldi yine o kıza. Susmaya çalışsam da susamadım ve en sonunda ne o benim kendi kafamda kurduğum şeyler yüzünde üzülmemin doğru olduğunu ne de bunu ona belli edip ya da etmeyip üzülmesini sağlamamın doğru olmadığını söyledi. Haklı, bir arkadaşımın başına geliyor olsa bu durum ben de ayrılmasını önerirdim çünkü iki taraf da anlamsız bir strese ve güvensizliğe girecek sonuçta. Lise zamanı tanıştığı kızla gittiği, yaptığı şeylerin haddi hesabı yokken İstanbul'da nereye gidersek gidelim onunla da bir anısı var. Bunları bana söylemiyor olsa da ya da ben konusunu açıp ona sormuyor olsam da kafamın içindeki o küçük tilkiler gezinmeye devam ediyor. Evde o hasta halinde yatağında yatarken bile annesinin lise mezuniyetinden kalan o fotoğrafı saklaması bütün gece gözümü kırpmamı engelledi. Daha önceki gelişlerimde de o kızdan haberim olmadığı için daha doğrusu ona olan duygusunun bu derece derin olduğunu bilmediğim için önemsemeden geçip gitmiştim ama aslında o kızdan ne çok şey var hala onda. Kitaplığında bile kaç tane kitap var zamanında ondan alıp geri vermediği ki en önem verdiği şeydir aldığı kitabı geri vermek ve ondan alınanın da geri verilmesi. Görüşmüyorlar aslında çok uzun zamandır hatta o kız artık evli bile diğer arkadaşlarından öğrendiğim kadarıyla ama ondaki bu "onu sevme" alışkanlığını ben kendime yediremiyorum. Çivi çiviyi söker derler ya bir daha asla bir insana bu önerinin benzerini bile yapmayacağım çünkü karşı taraf için sadece acı başka bir şey değil. Şu an bile saati önemsemeden gözyaşlarıyla boynuna sarılmak "benim için sorun değil" demek istiyorum ama bunun bir sorun olduğunu ve bunun altından kesinlikle kalkamayacağımı da biliyorum. Yine olmadı be blog, yine yalnız ve bu sefer aynı zamanda üzgün giriyorum yeni yıla...

8 yorum:

  1. Duygusal bir alan olumlu olumsuz bişey diyemem ama herşey gönlünce olsun.Mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım yeni yıl hepimiz için dilediğince güzel geçer

      Sil
  2. Canım benim, çok üzgünüm böyle olduğu için. İkinizin arasındaki problemlerden ibaret olsa çözülebilir ama üçüncü bir kişi ile ilgiliyse çözmeye çalışmak dahi insanı kırar diye düşünüyorum... Eğer sana karşı duyguları yoğunsa seni ikna etmeye çalışır zaten. Sen böyle hissetmiyorsan kendini üzme, yorma. Zorlama ile olduktan sonra sen kendini iyi hissetmek yerine kötü hissedersin zaten..

    2019 umarım senin için çooook mutlu ve sevgi dolu geçer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 ay önceden belliydi böyle olacağı ama işte insan öyle çat diye bitiremiyor. O 3.kişi ikimizin de hayatında yer almasa da onun aklındaki yeri baki. Bana karşı boş değil, belki ben kadar değil ama boş olmadığını biliyorum ama olan kısmının bana yetmeyeceğini ve o kızın hala kafasının içinde olduğunu bilmek sadece beni üzüyor.

      Umuyorum Moira M, umuyorum hepimiz için çok güzel geçer :)

      Sil
  3. Merhba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  4. hımmm, sen beyninin kalbinin yüzde yüzünü istiyon. o da yazık yıllarca etkisinden kurtulamıcak demek ki. amaan boşver yaaa, demek ki doğrusu buymuş. ben de nedense bu fatihi sana uygun bulmadıydım. öncekini daha çok seviyodum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya herkesin ağzında "o sana göre değildi" lafları falan yapmayın ama nesi vardı çocuğun ya. Sadece drama king olması biraz sinir bozucuydu o kadar :)

      Sil