17 Aralık 2018 Pazartesi

Keçi onun yanında halt etmiş

Merhaba arkadaşlar, 3 gün boyunca erkek arkadaşından haber alamadığı için sinir krizleri geçiren bir Cha var karşınızda. Aslında hala alamıyor değilim, aldım haberi öğrendim sorunun ne olduğunu yoksa o sinirle buraya gelip post giremezdim doğrusu. Ben pamuk ipliğine bağlı bir sinirle "ne olacak bizim bu halimiz? Düzelecek miyiz? Yürütebilecek miyim?" acaba diyerek günlerimi geçirirken aynı zamanda işlerimi yoluna koymaya çalışıyordum. Daha sonra işten geç saatte çıktığım bir gün yazdım ben buna ama bir cevap alamadım. Neyse dedim önemli değil cevap yazmayı unutmuş olabilir çünkü aynısını ben de yapıyorum, diğer gün olduğunda işten sonra bir planı olup olmadığını sormak için bu sefer aradım ama telefonu açmadı... Tamam dedim yine müsait olmayabilir, telefon başında benim aramamı beklemiyor sonuçta. Bu şekilde 3 gün boyunca hiçbir şekilde cevap alamayınca kendisinden en sonunda yeter dedim bir şekilde kendisine ulaşmam gerekiyor! Tartışma yok bir şey yok neden bir anda hayatından çıkarıldım merak ettim açıkçası. Aynı zamanda acaba başına bir şey mi geldi diye de düşünüyorum tabi o ayrı mesele. Fatih'in yakınından birini arayıp nerede olduğunu sormak benim düşüncemde çok doğru olmasa da iş yerine gidip oradaki arkadaşlarından birine sorsam daha iyi olabilir diye düşündüm ve çalıştığı yere gittim. Hasta olduğunu söylediler... Adam iş yerinde herkesin içinde yığılıp kalınca birkaç gün izin vermişler kendini toparlasın diye. Son zamanlarda aşırı yorulduğunu ve biraz da rahatsız olduğunu biliyordum doğrusu ama bu şekilde hasta olduğunu düşünmemiştim hiç. Hemen kalkıp evine gittim tabi ne kadar komşularından kaynaklı onun evine gitmemi pek sevmese de (ailesine yetiştirileceğinden tedirgin oluyor) kalktım gittim. Kapıyı alacaklı gibi çalıp açmasını sağlamak biraz zor olmuş olsa da korkunç bir durumdaydı diyebilirim. Sanki yataktan kalkmış ama tekrar yatağına gidemeden yolda tekrar düşecekmiş gibi bir hali vardı. Gözleri yarı açık yarı kapalı "senin ne işin var burada" dedi gibi oldu ama sonra benim cevabımı dinlemeden odasına gidip kendini yatağa, yorganın içine attı. Doktora gittin mi diye sordum "yok" dedi, yemek yedin mi diye sordum "yok" dedi ilaç aldın mı dedim ve ona da "yok" diye cevap alınca sıvadım kolları tam bir hasta bakıcı oldum. Abime yalan söylemekten hoşlanmamış olsam da Mine'de kaldığımı söyleyerek bütün gece ateşini bile kontrol ettim iki gün boyunca. Şuan iyi mi derseniz hala hasta ama kesinlikle doktora gitmeye ikna edemiyorum. Geldiğim günkü halinden çok daha iyi belki ama inat ki ne inat! Tam olarak deli ediyor beni ama müdürüme yarın için gelemeyeceğimi söyledim bile. Ne kadar inat olsa da onu evde kesinlikle kendine bakmayacağını bildiğim bir şekilde bırakıp gidemem, gitsem de sadece gitmiş olurum hiçbir işe yaramam. Şuan bile tıs tıs uyuduğunu bildiğim halde salonda bilgisayarın başına geçtiğim için kendimi kötü hissediyorum. Bir süre daha yanından ayrılamayacakmışım gibi geliyor ya bakalım...

12 yorum:

  1. Fatih senin mesajlarına ve aramalarina cevap vermeyisini nasil acikliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisini defalarca arayıp yüzlerce mesaj attığım söylenemez ama eve gittiğimde telefonunda zaten başkalarından da çağrı ve mesaj vardı. Sadece ben değil kimseye dönüş yapmaması sorgulamamam için yetti ki hasta halini görmemden memnun olmadığı her halinden de açık zaten

      Sil
  2. Ayy ben üç günü bırak üç saat haber alamayınca anksiyete krizim tutuyor :D iyi iyi hasta bakıcı bile olduysan siz olmuşsunuz kız :)) çok geçmiş olsun kuzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zorlanmayı sevmediğim gibi zorlamayı da pek sevmiyorum. Kendim de yaparım sık sık dönmeyi unutmak olsun az konuşmak olsun falan ondan o kadar çıldırmıyorum :)
      Keşke gerçekten olmuş olsaydık Moira M :(

      Sil
  3. hımm ayy kıyamadın yanii. evet hasta olduğunu sölemesi belki zordur yani. insan utanıyor bazen sölemeye hasta görülmek de istemiyo. işallah iyileşmiştir doktora gitmeden. ya umarım ne bileyim çok fazla ilgi göstermiyorsundur yaaa. yani üzülme diye sölüyom. iyi bişi yapmışın da umarım hakediyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamadım tabi nasıl kıyayım ilk gece ambulans çağırmayı bile düşündüm kendinden geçiyor gibiydi. Uykuya dalınca nefes alıyor mu kontrol etmem gerekiyordu hatta o kadar kötü hissettirdi ki onu öyle görmek.
      Hak etti, o konuda bir şey söyleyemem. Sonucunun böyle olması geçmişteki 3.kişiden kopamıyor olmak yoksa problemimiz bile yoktu ki

      Sil
  4. Geçmiş olsun. Umarım iyileşmiştir artık arkadaşınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi, o zamanki halinden çok daha iyi hem de. Teşekkürler

      Sil
  5. Öncelikle çok geçmiş olsun. Her şeyden önce çok insani yaptıkların. Sağlıklı cevaplar ve sonuçlar için öncelikle iyileşmesi gerekir. Ardından sorulacak sorulur, sağlıksız verilerle doğru çıktı alınamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veriler bu sefer daha sağlıklı görünüyordu açıkçası ama çıktı yine de memnun etmedi. Olması gerekenler ve istekler birbiriyle çakışınca hiç iyi olmuyor doğrusu. Teşekkürler

      Sil
  6. Söylese ölürdü sanki uyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoookkkk hiç söyler mi beyimiz illa kendi halledecek kimse ona bakmayacak. Ama kendisi bile kendine bakmıyor

      Sil