18 Ocak 2019 Cuma

Vur patlasın çal oynasın

Ne güzel olurdu dimi hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ediyor olsam Fatih'in gidişi beni hiç etkilememiş olsa falan. Güzel olurdu doğrusu ama ben bunun yerine her zamanki Cha gibi davranıp "beni öldürmeyen şey güçlendirir" mottosuyla hareket edip "arkadaş ortamımız bizim yüzümüzden bozulmasın" diyerek öyle ya da böyle bir şekilde ortak yerlerde Fatih'le görüşüyorum. Bunu yaparken de her şey gayet yolunda izlenimi veriyorum. Ölüyorum arkadaşlar mallığıma söyleyecek laf yok ama kendimi bitiriyorum böyle ufak ufak. İşten sonra ve gelip kendimi mutfağa falan atıyorum kafamı dağıtmak için. Atkı örüyorum, puzzle yapıyorum, kitap okuyorum, çelloya sarılıyorum kısaca işten çıktıntan sonra yatacağım zamana kadarki süreye binlerce şey sığdırmaya çalışıyorum. Normalde hiçbir moral bozukluğumda kendimi yemek yapmaya falan vermediğim için abim durumumdaki vahametin farkında değil ki onun işine geliyor yaptığım şeyler. Hem işten sonra hemen eve geliyorum, evde sürekli iş yapıp en son kendimi mutfağa atıyorum ki o gelene kadar bir sürü şey yapmış oluyorum. Adam daha ne istesin... Yılbaşında kendimi eve kapatıp "o saate ben uyurum" dediğim halde abimin arkadaşlarıyla gelmesi ve içlerinde Fatih'in de olmasıyla yılbaşına sahte gülücüklerle girdim onun yanında ama aynı zamanda ona çok uzak bir şekilde girdim. Yahu abimin densiz arkadaşlarından biri çıkıp "sen şimdi yenge değil yine Cha oldun dimi? Ayrılmanız kötü oldu ama şu adamı toparlıyordun" gibi konuşmalara girmeye başladı ki abim orada öğrendi ayrıldığımızı. Yılın ilk şoku olmuştu onda çünkü kabullenmişti artık bizi. Birlikteliğimizi cümle aleme yaymadığımız gibi ayrılığımızı da yaymamıştık normalde ama o densiz kişilik sayesinde herkes orada öğrendi. Bir de o noktadan sonra ortamda garip bir gerginlik oluştu abim, Fatih ve benim aramızda. Ben Fatih'e yakın davranıyorum "dostça ayrıldık iyiyiz" izlenimi veriyorum Fatih "e ben artık gideyim" modunda sürekli kapı gözlüyor, abim durup bizi izliyor gerçekten durum nedir diye falan. Kısaca yeni yıl pek iç açıcı başlamadı. Dışarıdan gayet iyi görünüyor olmam herkese karşı "normal" davranıyor olmam da Fatih'in içine birkez daha su serpmiş gibi hissettirdi bana ama gelip de "ikimiz için de en iyisinin bu olduğunu söylemiştim" gibi bir cümle henüz kurmadı. Kurarsa muhtemelen tokadı yer suratına çünkü benim içimde yaşadığım yetiyor bana. 

12 yorum:

  1. Canım dikkat ile okudum..
    Inşallah herşey yolunda gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gider ya ben inanıyorum, zaman öyle ya da böyle bir şeylere çare oluyor değil mi :)

      Sil
  2. Merhaba sizi takibe aldım :) Ben de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ha haa derse evet at bir uçan tekme yaaa benim bile dövesim geliyo zaten onu. salak oğlan yaa valla. evet yılbaşı ilginçmiş. biraz zamana ihtiyacın var. ay bence çevre değiştir yaa. zor be görmek hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevreyi değiştirmek şu yaşımdan sonra biraz zor ya. Önceden kolaydı da şimdi iş ev kurs iş ev kurs mekik dokurken oturdu çevrem hep :)
      Neleri halletmedim bunu da hallederim be deep :) Çok ayak altında gezinmiyor iyi ki :)

      Sil
    2. peki halledersin evet zaten yaaa.

      Sil
    3. Yakınmalarım, isyanlarımda yanımdasınız ya hallolur her şey :)

      Sil
  4. bu durumun farklısı bende var... hep görmek hem sinirimi bozuyor hem sevindiriyor.
    kendime üzüleyim mi emin değilim:(
    sadece içinden geldiği gibi davran bence ben artık öyle yapıyorum herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmüyorum ya, otomatik moda aldım kendimi ekstrem bir durum olmadığı sürece beynimi kullanmıyorum. Kimseyi de dinlemiyorum bir süre böyle gitmesi gerekiyor

      Sil
  5. Hoş geldiniz Furkan Bey, iyi gunler...

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz, tabi uğrarım :)

    YanıtlaSil