27 Şubat 2019 Çarşamba

Yine ben ve hasta yatağım...

Kendi bünyesiz yapımdan artık gına geldiğini düşünüyor olsam da hasta olmalara doyamadığım da bir gerçek. Hani ortalarda bir salgın var diyip duruyorlar ya, aman diyorlar dikkatli olun çok kötü falan filan, işte yeni nesil domuz gribi neymiş ben de anlamış oldum. 5 gün oldu sanırım kendimde değildim. Ayağa kalkmaya çalışıyorum sürekli dünyam dönüyor, nefes almak istiyorum ciğerlerim izin vermiyor, ateşimi kesinlikle sağlıklı seviyelere indiremiyoruz derken bugün normal bir hastalık seviyesine gelebildim. Günler sonra yatağımdan çıkıp salondaki koltuğa uzandım ve günlerdir kendi odam dışında bir yer görmediğim için mutluluktan dört köşe oldum diyebilirim. Annemin dönmüş olması gerçekten şansım oldu diyebilirim çünkü "bir şeyim yok bir parol alsam geçer" diyerek ilk ateşim çıkmaya başladığında önemsemedim. Sonraki 2-3 günüm neredeyse yok abim işe gidemedi o süre içerisinde annem beni hastaneye tek başına taşıyamayacağı için. Geçti tabi o ayrı mesele. Dikkatli olduğum sürece tekrarı bu kadar sert olmaz dedi doktorum ama tekrarlamayacağına dair bir garanti de veremedi. Vücut bir kere alışınca bırakamıyor demek...
Bu hastalık derdine düşmeden önce kuzenimin nişanıyla alakalı yaşadığım rahatsız edici anlardan biri ya da birkaçını yazmayı planlamıştım ama bugün Spotty'nin son yazısında da benzer şeylerden bahsettiğini görünce bir gerilemek istedim. Kısaca özetlemek gerekirse herkes evlenmek ve çocuk sahibi olmak zorunda olduğumdan bahsedip durdu. Hatta hayatıma iyi kötü birini alıp bir an önce çocuk yapmamı söyleyen dahi oldu ki bu duyduğum en saçma önermeydi doğrusu. İyi ya da kötü ne demektir ya? Hadi bir delilik yaptım çocuk doğurmaya karar verip biriyle birliktelik yaşamaya başladım diyelim bu kişi kesinlikle baba olmak nedir bilmeyen, sorumsuz, kendini beğenmiş ya da bencil, ben merkezci biri çıkarsa ne olacak? Her erkek çocuk sever dedi biri de. Ben de çocuk severim aslında ama uzaktan, birkaç saat pışpış yapıp bir problem olduğu an annesine verebileceğim durumlarda özellikle. Bu kafaya sahip insanların çocuk yapmak kadar büyütmenin de kolay olduğunu düşünüyor ya, deli oluyorum! Çok çocuk yaparsın yapmazsın bu beni alakadar etmez ama sen yaptığın her çocuğa aynı şartları sağlayamayacaksan, hepsiyle aynı derecede ilgilenip düzgün birer birey olmalarını sağlamayacaksan bir tane bile yapma. Çocuğu veren Allah rızkını da verir mantığı nasıl bir kumardır ben gerçekten anlayamıyorum. Evlilik fikrine zaten kapalı bir insandım Fatih'ten sonra da bir süre hayatıma birini almak istemediğimi biliyorum ama insanlar kalkmış bana "Cha yaşın daha geçmeden bir çocuk yapmalısın" diyor. Sandalyeyi alıp kafalarına fırlatmak istiyorum başka bir şey değil.

12 yorum:

  1. Canım öncelikle geçmiş olsun.Ayni şekilde bir sıcak bir soğuk hava hastayım...
    Cocuk konusunda sana katılıyorum.Cok çocuk maalesef...
    Doğan herkes şanslı değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok geçmiş olsun, şubat biterken kış kış olduğunu hatırladı işte...
      Kesinlikle katılıyorum. Bir insansan bahsediyoruz nasıl oldu bittiye getirilebilir ki? Gerçekten aklım almıyor

      Sil
  2. Çok verimli bir çalışma olmuş teşekkürler. Allah şifa versin.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun nacizane tavsiyem haftanın en az iki günü pekmez tüketmeniz suyla karıştırıp içebilirsiniz iğrenç geliyor olabilir ama bağışıklığınız sağlamlaşır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden vardı öyle bir alışkanlığım. İlaç gibi her sabah bir çay kaşığı pekmez yerdim ama yapmıyordum yıllardır. Tekrar yapmaya başlayacağım tahminen ama. Teşekkürler tavsiye için

      Sil
  4. Cha bizim insanımız malum insanlarda kendi gibi olsun ister. Kendi yaptıkları hatayı başkasına tavsiye verirler böyle bir toplum düşün yani... artık toplumun ciğerini çözmeye başladığını düşünüyorum😂
    Son yaşananların seni soğutması da normal
    Bende kendi hatalarım ve karşı tarafı gördükçe soğuyorum ...
    geçmiş olsun tatlı kız kendine iyi bak
    Seni her okuduğumda aklıma lady geliyor :/ sahi o nerelerde ?

    Leyan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyan seni gördüğüme çok sevindim :)
      Tek temennim o insanları daha görmeyecek olmam gerçekten. Belki düğünde ama ona da katılmam belki.
      Her zaman diyorum belki zaman beni bir kere daha değiştirir şuankinden çok farklı düşüncede bir insan olurum ama şuan değil düşünmek konusunun açılması bile rahatsız ediyor beni. İnsanlar çok yoruyor beni gerçekten.
      Lady'i ben de özlüyorum ama umuyorum döner bi gün

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun, dikkatli ol demek ne kadar manasız olur. Hastalanacaksan hastalanırsın zaten. Herkes ne kadar çok dahil oluyor hayatlarımıza sözleriyle değil mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hastalıktan kaçış kesinlikle olmuyor. Ne kadar bakarsan bak kendine bir bakmışsın yine yataklardasın.
      Çok seviyorlar dolu ya da boş birilerine öğüt vermeyi çoookkk

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ay ay üstünden zaman geçince unutmuştum ama iyi yatağa düşmüştüm şu dönem aman aman

      Sil