6 Nisan 2015 Pazartesi

Hafta sonu yorgunluğu

Hafta sonu abim normalde yapmayacağı şekilde yanında bir arkadaşıyla kalmaya geldi. Cuma akşam yorgunluktan tükenmiş bir şekilde karşımda abimi görünce önce bir sevindim ettim ama sonra baya burnumdan geldi arkadaşlar. İlk önce abimin normalde yapmadığı şekilde "abilik" taslamalarıyla uğraştım sonra arkadaşının yavşaklıklarıyla. Zaten neden geldiler neden gittiler bir türlü anlamadım. Önce yeni temizlediğim evimde sere serpe yayıldılar sohbet etmeye başladık sonra erkenden beni yatmaya yollayıp kendileri oturmaya devam ettiler. Yorgun olmasam dediğini yapıp gitmezdim tabi ama 11.30 muydu neydi adeta sızdım kaldım. Sanırım aralarda uyanıp bir şeyler yapmışım, uyku sersemi birileriyle konuşmuşum ama o kısımlar bende kopuk kopuk. Neyse işte, cumartesi sabahı 9da kahvaltı hazırlamak için uyandırıldım, sinirden gözüm seğirdi ama boşverdim çocuğun arkadaşı evde o aç kalmasın hazırladım bir şeyler. Yahu insan hiç mi demez yemeği kız hazırladı bulaşıkları biz yapalım? Abim normalde derdi ama bu sefer demedi! Daha sonra evi duman altı yapmaları, gürültülü kahkahaları, üzerimdekine ne hadlerineyse kızıp değiştirtmeleri (hafta sonu ben pijamayla otururum normalde ama pijamam tayt gibi vücudumu saran kısa şortlardan değil, bol uzun şort-tişört bir takım), yemekleri, döktükleri derken cumartesi akşam abimi odama çekip kızdım bu ne tavırlar haller diye. Arkadaşından güç bulup beni ezmeye çalışması yüzünden ikisini birlikte evden atabilecek kadar sinirlendim çünkü. Pazar sabahı kahvaltıyı falan onlar hazırladı etti daha az üstüme geldiler ama bu sefer de o arkadaş bozuntusunun saçma salak bakışlarına maruz kaldım. Benim sevgili abicim dışarıya çıktığımızda kolunu omzuma dolayıp "benim o" mesajı çevreye vermeye çalışırken yanındaki yavşağı göremedi bir türlü. Hayır bir de bilgisayarımı bir ara ele geçirdiler aklım çıktı blog için kullandığım browserı açacaklar diye. Açsalar çünkü son kapatılan sayfaların hepsi beni açık ederdi hoş olmazdı. Neyse işte tatilimi elimden alan iki erkek yüzünden bugün ölü gibi gezdim ortalıkta. Hala neden buradalardı bir fikrim yok ama sorup bir de "özledim geldim, iyi bir daha gelmem" şeklinde trip çekemem. En azından ben derse gittiğimde ortalığı kendilerince az çok toparlamışlar da onları yolladıktan sonra bir de onunla uğraşmadım. 

10 yorum:

  1. Ay sanırım erkekler böyle yanlarında başka bir adam olunca hop değişiyorlar.
    onlar onlar olamıyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum! 21,5 yıllık abim bir anda karakter değiştirmezdi yoksa. Hep o arkadaşı yüzünden -_- :D

      Sil
  2. Abnin ruhunu uzaylılar ele geçirmiş olmasın.
    Dur ya ruh varsa başka bir şeydi.
    Benim beynimde bir kaç devre yandı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte hep kendi ego tatmini için kardeşini harcaması bunlar hep hep. Oysa ne güzel geçinir giderdik onunla ah ah :D

      Sil
  3. Arkadaşını alıpta gelmiş? Vaov. Bir abinin en temel görevi kızkardesini erkek olan bütün varlıklardan uzak tutmak degil mi ya :D biz böyle ögrendik :D
    Bayagı çektirmişler sana. En azindan evi toplayip gitmisler burdan bi +1 :,D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşına çok güvenmişse demek... Hoş o tipin nesine güvendi onu da anlamadım ya neyse. Hani ortamdaki "kız kardeş" olmasam zorla beni köşeye çeker işini hallederdi gibi bir tipi vardı. Daha doğrusu bakışları. Bak yine midem bulandı. BU ÇOCUĞUN ABİMİN YANINDA NE İŞİ VARDI YA

      Sil
    2. Demek ki cok guvenmis arkadasina.
      Erkekler iyi anlar ya hemcinslerinin bakislarindan. Bunu abin nasil anlayamadi? Nasil saglam kaldi, kemikleri hala neden kirilmadi? Kafamda deli sorular.

      Sil
    3. Hiç de tanımadığım bir arkadaşıydı bir de. Hani çok yakın arkadaşlarından olsa tamam derim de ilk defa gördüm. Normalde çok yakın olmadığı birini benim evime de getirmez bir de. Düşün ortak çocukluk arkadaşlarımız var erkek, onlar hala yakın görüşüyorlar falan onlarla bile gelmedi hiç. Hatta Emre ve Batu'nun rahat rahat eve girip çıkmasına deli oluyor kendisi ama anlamış değilim ne işleri vardı da geldiler. Cidden benim de kafamda deli sorular :D

      Sil
  4. İşte bunlar hep ergen hareketleri.
    Malesef arkadaşını gören erkek şekil 1a. daki gibi oluyor.
    :) Ama abi işte :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bir anormal cidden ama ya :D

      Sil