11 Haziran 2015 Perşembe

Bahsettiğim tam olarak buydu işte

Daha 4 gün önce Mine'nin yeni sevgilisiyle ilgili düşüncelerimi biraz abarttığımı bilsem de şurada yazmıştım. E ben malımı tanıyorum tabi Mine'nin ağlayarak beni araması sadece 4 gün sürdü. Sebebi de hala atlatamamış olduğu şeyler. Aptal bir kız olmamasına rağmen mantık ve beyin kavramları "sevgilisi" söz konusu olduğunda çantasına evden çıkarken koymayı unuttuğu selpak kadar bile değerli olmuyor. Hal böyle olunca yine aynı şey oldu, yeni sevgilisiyle her yan yana geldiğinde, sarıldığında, öptüğünde vs. "onu" hatırladığını söyledi. Bunu zamanla atlatacağına dair şeyler söylesem de "o çok iyi biri ben onu hak etmiyorum" dedi durdu. Ona ne kadar bunun geçici bir şey olduğunu söylesem de beni dinlemedi daha sonra konuşmanın yönünü değiştirip kendini daha iyi hissedecekse bu iş daha fazla uzamadan ayrılmasını söyledim. Bu sefer de "çok üzülür ama" diyor. Eben Mine eben diyecektim de kız kötü durumdaydı diye içime attım. "Şu bir haftanızın tadını çıkarın, en azından onun açısından güzel geçsin öyle ayrıl o zaman uzak ilişkiyi bahane edersin" dedim buna biraz daha ılımlı baktı. Evet, daha önce atladığım bir detay bu Mine bu çocukla aynı şehirde oturmuyor. Çocuk önümüzdeki hafta gidecek ve aylarca görüşemeyecekler. Neyse işte bizim kızın vicdanı sızlıyor, onu kullandığını düşünüyor falan ama bugün Mine'nin ağzından kaçırdığı ve sonra üstünü kapatmaya çalıştığı bir şey daha öğrendim o da çocuğun cüzdanında taşıdığı prezervatif... Bu ikisi daha 1-1,5 aydır konuşuyor, birkaç gündür çıkıyor onun orada ne işi var? Tamam genele bakınca önemli bir şey korunmak hatta çok çok önemli ama Mine'yi bu kadar kısa bir zamanda kandırabileceğini mi düşündü yoksa önceden mi kalma -ki her iki türlü de o çocuğun kafasını patlatırım- bilmiyorum ama şakağımda sinirden damar atmaya başladı desem yeri. Mine bu konunun üstünde çok durmamış ya da beni sinirlendirecek bir şey tekrar söylememek için üstünde durmadığını belirtse de benim beynim döndürüp dolaştırıp tekrar önüme getiriyor. Her şey bir kenara bunu Mine'nin gözünün içine sokmasında nasıl bir mantık var? Cüzdanında taşıyorsun diyelim yanındakiler sürekli görüyor mu orada onu? Şimdiye kadar görünmeyen şey neden artık görünüyor? -durup dururken kendimi sinirlendirme konusunda üstüme yok resmen-

8 yorum:

  1. Şimdi prezervatif taşıması bana mantıklı geliyo. Yani kardeşimden biliyorum cüzdanında mutlaka bir tane taşıyor. Kaldı ki taşıması taraftarıyım etrafta çoluk çocuk istemem :D Ama bunu görüncek göze sokacak yere koymak mantıksız geliyor. Sen nerden biliyorsun kardeşininkini dersen bazen cüzdanına para koyarken bazen de kartını falan alıyorken göz atıyor olabilirim :D
    Mine`nin kafası bence çok karışık. Arada kalmış halde. O yüzden hiç üstüne gitme derim. Çünkü biz bukızlara akıl verdikçe başımıza patıyor sonra her olay :D Her seferinde günah keçisi ben oluyorum sen olma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prezervatif önemli tabi olsun yanında ama Mine'nin kafası böyle sosyete pazarı misali bir haldeyken bir de yatarlarsa garibim yakar iyice devreleri. Hatun duygusal malum ortada aşk değil sadece bir hoşlantı olduğunu kabul ediyor. Ama bu vicdani rahatsızlıkla yaparsa bir şey "kullanıyorum onu" diyerek ağlamaya devam eder. Hoş olmaz kendini de beni de delirtir.
      Bizim çocuklarda hiç şahit olmadım ona ama kuzenim ve abimde var biliyorum ben de :D abim mantıklı 5-5.5 yıllık ilişkisi var ve onca zamandır karşılıklı çekirdek çitlemedikleri açık. Kuzenim de bekar adam sıfatlı tiplerdendi ama işte benim kurcalamalarımla gördüm hep ben onları o çocuk daha şimdiden ne diye yanında gezdiriyor? Hazırlıksa hoop yani bir dur dimi daha yeni tanıştılar ne de olsa

      Sil
    2. Şimdi haklısın. Sidikli`nin sevgilisinde bulsa sıçarım ağzına da. Bizim Uyuz sevgilisi varken de yokken de taşıyor. Ondan dedim :D

      Sil
    3. Ben lisede sevgilimde gördüğümde takmamıştim ama söz konusu kişi Mine olunca bir haller oluyor ahahahha. Ben yaparım o yapamaz, ben üzülmem ama o üzülür moduna giriyorum :D

      Sil
  2. Bloggerla dünyası yayınımda senin de linkin vaaaar! Bir ara bakıver :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ne güzel modern yorumlar :DD saçma sapan yorumlar olur diye korkarak baktım valla :) Ama çocuğun taşıdığı prezervatif konusunda ne diyeyim bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıktan sonra ben de bir "gece dışarı çıkmamı yargılayan kişiler buna kim bilir neler der" demiştim ama olmadı ben de şaşkın ve mutluyum :D
      Umuyorum o orada hep vardır ama Mine yeni görmüştür. Öyleyse çünkü sorun yok (bir nebze de olsa) ama çıkmaya başladıktan sonra taşımaya başlamışsa döverim o çocuğu

      Sil