28 Haziran 2015 Pazar

Gerçekten amacım neydi?

Artık herkesin birbiriyle vedalaşma zamanı geldi ve bütünlemeler de bittiği için sınıfça bir şey yapalım dedik normalin dışında. Sınıf içinde hiçbir zaman öyle çok birlik beraberlik içinde olmadık ki zaten bir sene biri dersi alır diğer sene başka biri derken sık sık aynı dersi alabildigimiz 15-20 kişi var yok gibi bir seyiz ve bu toplanma da o dediğim 15-20 kişi içerisinde oldu. Hiç bütünlemesi olmayan bile kaldı iki hafta daha ve cuma gecesi parti verme kararı aldık bir arkadaşın evinde. Parti deyince aklınıza üniversite partisi, seks, içki gibi uç şeyler gelmesin. Tabi alkolün verdigi rahatlık senelerce birbirine dürüst olamamış kişileri açmadı desem yalan olur ama o televizyonlardaki gibi kocaman bir şey değildi. Pizza söyledik yedik içtik kendi çapımızda dans ettik derken ben kendimi yorgunlukla koltuğa attığımı hatırlıyorum ve daha sonra yanıma biri oturdu ama sonrası bende kesikli hep. Sızmış kalmışım anlayacağınız. Sabah uyandığımda fazla samimi bir şekilde koltukta biriyle yatıyordum ama hayır cinsel bir birliktelik olmamış aramızda. Neyse, küçücük koltukta kiminle neredeyse altlı üstlü yattığıma bakmak için kafamı kaldırdığımda o kişinin Ali olduğunu gördüm. Anında midem ayağa kalktı hiçbir sarhoş kafa beni bu çocuğun yanına getirmez derken kalktım kızdım çocuğa "yatacak başka yer mi bulamadın da burada yattın sen!" diye. Uyku sersemi "cha ne diyorsun sen ya uyuduysak ne olmuş şurada" diye sinirli bi karşılık verdi bana. "O ne demek herkesle yatıyor muyum ben? Nereden geliyor bu samimiyet?" diye çıkışmaya devam ettim derken tam anlamıyla patladı bağırdı çağırdı bana orada kalan herkes geldi başımıza. Herkesin gelip duyması bir kenara Ali'nin ithamları sinirlerimi ciddi anlamda yıprattı. Sürekli ona ışık yaktığımı ama işime gelmediği için git gel onunla oynadığımı söyledi durdu. "Amacın nedir?" dedi bağırarak küfürler ederek. O an kafama bir şeyler vurdu bana olan hoşlantısı ufak bir şey değilmiş. Ali daha sonra çekti gitti tabi durmadı ama kızların dediğine göre ben o benim yanıma oturduktan sonra kafamı omzuna koymuşum daha sonra uyuma moduna girerken de daha çok sırnaşmışım. Hatta beni öpmüş ama onun tek taraflı mı yoksa o kafayla çift taraflı mı oldu bilmiyorum. Sonuç olarak koyun koyna uyumuşuz. Herkes gidip kahvaltı masasına oturunca Ali'yi haklı bulanlar yüzünden sabahtan beri kendimi kötü hissediyorum. Çocuğun ilgilisini hiçbir zaman o kadar ciddiye almamış olmam benim hatam ama o da açık bir şekilde konuşmadı ki. Hem benimle konuşmaya başladığı zaman aralığında bir sevgilisi de oldu, geldi bana onu anlattı etti. O bir kenara gece ne kadar içtiğimi nasıl yorulduğumu görmüş olduğu halde beni öpmesi, bize şekil verip uyumaya devam etmemizi sağlaması neden beni suçlu gösteriyor? Ben ona ikimizden olmayacağını söylemişken neden hala ben suçlu görünüyorum? Vicdanım keşke onu kullanıp atmışım gibi beni rahatsız etmese. Pazar akşam yola çıkıp onu bir daha görmeyecek olmam beni mutlu etse de herkesin içinde söylediği sözler kendimi iğrenç bir insanmışım gibi hissememe neden oldu. Şuradan gitmeden önce böyle bir olay gerçekten kötü oldu. Burayı hatırlatacak kişiler arasına Ali hiç girmeseydi keşke. 

12 yorum:

  1. Şimdi sarhoşa zeval olmaz denir bizim köyde.
    Alkol kanında dolaşmaya durmayagörsün insanın hemen bir gevşeme geliyor ve ilk aradığın şey de ilgi. Ee bu Ali çocuğunda ilgisi varmış ki sana böyle yakınlaşmışsınız. Benim anlamadım seni suçlayan arkadaşların senin sarhoş olduğunu bildikleri halde neden izin vermişler ertesi gün pişman olacağın bir durum yaşamana. Bu yanlış bence.
    Sen üzme kendini, ne yaşadınız çocuk ne hissetti bilemiyorum şimdi. Olmadı konuya açıklık getirmek için konuşursun bir kez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında içince kendini kaybeden biri değilim her koşulda bilinçli hareket ederim ama üzgünlük, yorgunluk derken alkolü gerçek anlamda hissettim içimde ve saldım kendimi anlaşılan.
      Arkadaşlarıma o konuda ben de kızdım zaten. Biliyorlar Ali'ye olan tutumumu yine de çocuk beni öperken durup bakmışlar resmen. Hayır alsa götürse beni odaların birine biri kalkıp durdurmayacakmış belli.
      Bazı laflarını midemde kramp olarak hala hissediyorum. Bazı noktalarda orospulukla baya baya suçlandım ve o bana bağırırken cevap bile veremedim. Ali'nin bu senenin başında kendini çevreye tanıttığı piç gibi biri olmamasına sevineceğimi düşünmezdim ama yoksa gerçekten sabahında çıldırırdım.
      Kaçmak gibi olacak belki ama artık hiçbir şekilde onunla konuşmak istemiyorum. O söylediklerinden sonra o da yazmaz zaten. Bitti, gitti.

      Sil
  2. Ali bu otobüsteki eleman mıydı? Sanki dikkat et gibi bir şey demiştim, dememiş de olabilirim. Hafızam çok iyi değildir bi' de üstüne Lady Witch'le aynı kişi olduğunuzu düşündürecek kadar aynı tarz yazıyorsunuz :)

    Parti falan deyince hiç o Amerikan filmivari bir parti gelmemişti zaten aklıma. Yüksek lisans hariç 6 sene üniversite okudum, hiç öyle partiye denk gelmedim zira :)

    Şu an alkol kullanmasam da kız arkadaşımın yanında 3-4 kıza yazacak kadar, hatta geceyi hastanede tamamlayacak kadar içmişliğim oldu. Ayrıca barmenlik de yaptım, her tür içeni gördüm. Sarhoştum falan filan bana hikaye gelir. Alkolün kişiyi ya olduğu kişiye ya da olmak istediği kişiye dönüştürdüğünü düşünürüm. En iyi ihtimal başını koyacak bir omuz arıyormuşsun.

    Ali'nin yaptığı da pek hoş değil, senin o durumundaki bir hatunla sarılmak, onu öpmek ya da onunla öpüşmek benim nazarımda en iyi ihtimalle taciz oluyor. O kadar kişi var biri de durup ''ne ayaksınız'' demiyor mu?

    Kendinden şüphe duyuyorsan, ya da onun söylediklerinde haklılık payı olduğunu düşünüyorsan yine de üzülme. İnsan ilişkileri 101: İnsanlar birbirini kullanır, insan ilişkileri çıkar üstünedir çünkü. Ama hepsi ailen dahil. Ayrıca ikili ilişkilerde hiçbir zaman suçlu tek taraf değildir ;) Ali'nin tavrını yaralı bir hayvan gibi değerlendir. Saldırganlaşır, karşıyı suçlar, kabullenemez falan... Herhangi bir sözün, vaadin oldu mu? Olmadıysa kendi gerizekalılığı,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde güzel sanatlardan falan öyle partiler çıkıyor aslında. Kostüm partisiydi diğer dönem partileriydi ya da kimin eli kimin cebinde partileri falan. Uzaktan "amerikan filmlerine mi özeniyor bunlar" dedirten şeyler işte. Bizimki daha çok samimi olan olmayan bir grup insanın toplanıp eğlenmesiydi işte :D
      Lady'yle benzememiz doğal geliyor bana aynı kafada olan akranlar olunca :D

      Şimdi konumuza dönüyorum. Ali o otobüsteki çocuğun en yakın arkadaşıydı işte. Sen arkadaş kazığı olabilir şeklinde bir şeyler söylemiştin. Bu Ali de benimle flörtleşip sevgili havalarına girdikten sonra şans eseri sevgilisiyle gördüğüm aynı sınıfta olduğum çocuk.

      Alkolün arkasına saklanılması durumu bana da çok yalan geliyor. Senenin başından beri bir erkek arkadaş eksikliği ya da sevgili isteğim var ondan yanımdakine sığınmak istemiş olma ihtimali çok mantıklı geliyor. Ama Ali'nin yaptığı tamamen fırsatçılık. Kafam yerinde olsun ya da olmasın olduğunu hatırlamadığım bir durumda -ki uyuyordum o kısımda muhtemelen- benim rızam ne kadar olabilir ki? Kesinlikle taciz başka bir şey değil.
      "Ne ayaksınız" sorusunu eve döndüğümde anca sorabildim kendime. Evde bir tur da onun için sinirlendim hatta. Üstteki yorumda da dedim çocuk orada beni alsa götürse bir odaya kimseden ses çıkmayacakmış belli. Ki bu insanların bir kısmı Ali'yle önceden olanları ve onun hakkında ne düşündüğümü biliyor. Görmediler desem olmaz o zaman bana da söyleyemezlerdi e bu durumda sadece takmadıkları geliyor ki bu çok sinir bozucu.

      Haklılık payı vermedim ona aslında. Benim onunla oynadığım falan yoktu. Tamam, konuşma şeklimiz falan flört eder gibiydi ama ben onu sevgilisiyle barıştırmaya çalışırken ona ne kadar ışık yakmış olabilirim ki? Ya da şakayla karışık "bana mı yürüyorsun sen ya" dediğimde ve o da "neden olmasın" dediğinde açıkça "olmasın, istemiyorum" derken nasıl bir ışık yaktım da oynadım ben bu çocukla? Karşımda bağıra çağıra sanki 3 çocukla onu ortada bırakmışım gibi davranırken ve kızlar da ona hak verince ister istemez "keşke bu zamana kadar hiç konuşmasaydın onunla" dedim kendime. "Eğer gerçekten acı çekiyorsa sen bir şey yapmışsındır" dedim kendime falan. Hala rahatsız hissediyorum ama bu vicdan azabı ve acıma gibi bir hisle onunla birlikte olucam diye bir şey yok. Çıksın hayatımdan tamamen, bir daha görmeyeyim yeter.

      Sil
  3. Hadi itiraf et sen kesin benim ikinci benliğimsin ya da ben senin ve farkında değiliz dimi anıları farklı hafızalıyoruz.:D
    Ali baştan beri senden hoşlanıyordu bu bir gerçek. Sevgilisi varken de sevgilisi için ağlarken de. Bence hazır sen alkol etkisiyle yelkenleri indirmişken durumu kendi lehine çevirebileceğini düşünmüş olabilir. Çünkü baştan beri çekindiği durum senin tepkindi. Bir kaç kez terslediğini hatırlıyorum ben.
    ayrıca omuzuna koyduysan ne olmuş. Her omuzuna başını koyduğun adamdan hoşlanıyorsun diye bir şey yok bence. arkadaşların bence onunda arkadaşı olduğundan biraz taraflı bakmışlar. tanımadıkları bir adam olsa acaba senin orda o öpücüğe karşılık vermene izin verecekler miydi merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırrımız çok hızlı ortaya çıktı lady napıcaz :/ kişilik bölünmesi yaşadığımızı bu kadar belli etmeseydik keşkeşljdfbşasjdfşasd

      Evet bu konuda haklısın Ali ve benim "biz" olduğumuz bir ilişkinin konusu biraz bile açılacakmış gibi olsa "olmaz öyle şey" diyerek ters döndürüyordum. E ama ben tavrımı, düşüncemi yeterince açmışken bu çocuk daha neden bana herkesin ortasında orospu muamelesi yapıyor? "cha, Ali'ye oynaşıp bırakıyormuş" gibi bir izlenim verdi resmen ilişkimiz friends with benefits muamelesi gördü. Arkadaşım, sadece karşı cinsten arada sohbet ettiğim belki bir şeyler içmek için çıktığım arkadaşım, başka bir şey değil!
      O omuza baş koyma olayı az çok var kafamda hani tamam onu reddetmiyorum zaten ama öpmeyle ilgili hiçbir şey yok. Bazen kızların yalan söylediğini bile düşünüyorum çünkü karşılık versem hissederim dimi? Sanırım sadece dudakların birbirine değdiği bir temastı başka bir şey değil.
      Her ne olursa olsun ikimizi bırakmaları kendi halimize garip geliyor bana bu durumlar. Sevgilim olsun onunla küs olayım o zaman odayı versin ama Ali ve ben diyoruz... Neyse geçti artık bir daha hayatımda hiçbiri olmayacak

      Sil
    2. Kızlar yalan söylememiştir ama sarhoşken insan unutmuyor ya. Yani unutmadığını düşünüyorum. ben hiç sarhoş olmadım ne yazık ki en yakın halinde de her şeyi net hatırlıyordum o yüzden bilemedim. Hem niye öper ki seni Ali. Sarhoşsan öpmemesi gerekiyordu bence. O durumda bu iş biraz faydalanma gibi geliyor bana.
      Okulun bitmesinin sanırım en güzel yanıda bu. Görmek ve duymak zorunda kalmayacaksın

      Sil
    3. Ben kendini kaybedecek kadar sarhoş olmuyorum genetik bir şey bizde abim benim olduğumun çeyreği kadar bile olmaz hatta. Sadece bir rahatlık geliyor eğer çok içtiysem o kadar ondan hatırlamıyor olmam ya uyuduğumu ya da olmadığını gösteriyor. Neyse ya yalan ya da değil birinin beni ilk öpüşü değildi ne de olsa o minik fırsatı değerlendirdiyse bu onun ayıbı. Gidiyor olmamdan ya da savunmasız olmamdan yararlanması hiçbir şekilde onu haklı çıkarmaz ama durumun bu noktaya gelmesi gerçekten benim suçum mu emin de olamadım diyebilirim.

      Sil
  4. Ali manyak mı, alkol kullanmış bir insandan o şekilde faydalanmak çok mu hoş normal birşey.. Arkadaşlarına da pes vallahi.. Seni öpmesine engel olmamaları ayrı birşey.. Ali yi savunmaları daha fena..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tamamen alinin fırsatları değerlendirmesinden kaynaklı bir durum. Savundukları o an sadece "Ali'ye hayır dememişsin demekki çocuk bir yerden cesaret alabildi" şeklindeydi. Ama ben ona yeterince net HAYIR! cevabını verdim anlamayan o

      Sil
  5. Ali fırsata bak, Ali fırsata atla! :D
    Ali fena yaaa... Ama seni suçladılar haaa... Konuşma onlarla bi daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çoğunu bir daha görmeyeceğim zaten ondan sorun yok :D

      Sil