8 Haziran 2015 Pazartesi

Utanmaya başladım

Sınav zamanları bende pek yemek pişmiyor. He eğer sınavlardan önce yaptıysam bolca ısıtıp ısıtıp onu yiyorum birkaç gün ama sonra yine kalıyor tabi. Önce öğün atlıyorum sonra abur cuburlarla geçiştiriyorum derken bir süre sonra onlar da kesmiyor ve mecbur dışarıdan söylemeye başlıyorum. Ve evet birkaç gündür sürekli aynı yerden pizza söyleyip duruyorum. Dominosun artık bütün servis elemanları beni tanır oldu ve yavaştan utanmaya başladım. Bir alana bir bedava diye iki tane orta boy pizza alıp bir insan 1,5 gün boyunca onu yer mi ya? Hayvanlıkta sınırları zorluyorum sonra da "cha götü göbeği saldı". Salar tabi iyi bile dayandı bence onlar şimdiye 100 kilo olmam lazımdı. Kendime bu konuda inanılmaz derecede kızıyor olsam da yok yani yapamıyorum illa elim o yemeksepetine gidecek, o "sipariş tekrarı" butonuna basacak. Hayır bir de vejetaryen olana fazla seçenek de yok en fazla kendimi şaşırtıp patatesli ya da ıspanaklı pide söylüyorum ama onu da çok canım istemiyor genelde. Yakındır midemde pizza ağacı çıkacak ama en azından annemin yanında bu tür fastfoodlar yasak. Zaten artık burnumda tüten şehrimde eve dışarıdan yemek sipariş etme gibi bir gaflette bulunursam annem 1 ay trip atar 3 ay da yemek yapmaz. En azından benim yiyebildiğim yemeklerden yapmaz. 

Bu yazının sebebi de yine pizza söyledim ve eminim artık dominostakiler "haha cha'nın yemek saati gelmiş" ya da "şu kız da hala yemek yapmayı öğrenemedi ne tembel ya" diye arkamdan atıp tutuyorlardır. Utanıyorum artık oradan bir şey söylemeye ama nereye kadar söylemicem bu saatte sipariş alan başka yer mi var ki oradan söyleyeyim? Evet söylediğim saatte farklı bir mesele zaten. Ben en iyisi annemin yanına döneyim de bir kilo vereyim, sağlıklı besleneyim. Gidip bir kan testi yaptırsam kanımda mantar ve mısır çıkar ya ne hale geldim ben böyle!

6 yorum:

  1. Eskişehirdeyken ben de aparta çok yakın bir yerden sürekli elma dilim patates söylerdim. Gerçekten güzel yapıyorlardı, her gün söylemeye utanıyordum bazen kendimi tutuyordum ama dayanamıyordum genelde.

    Başka bir şey yemeyip sadece pizza yiyorsan bi oturuşta bütün hepsini yemezsen muhtemelen kilo almazsın. Vücudun enerji ihtiyacını ondan karşılar. Dilim yaklaşık 300kal bildiğim kadarıyla ama vejetaryen 200-250 falan olabilir. Pek bilmiyorum pizzayı. sen ince hamurlu sebzeli pizzaya devam et en iyisi :D ben de sınavlar var diye saldım bugün 7 tane eti cin yedim, 6 tane de capri sun içtim. Yemek için makarna yapmaya bile üşeniyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharatlı elma dilimini de çok seviyorum da azıcık bir şey 7 tl diye elim çok gitmiyor ona :(

      2 orta boy söylediğim ve 6+6 dilimle 1,5 gün geçirdiğim düşünülürse (sabah-öğle-akşam-sabah) bana kilo alırmışım gibi geliyor ahahahahaha. Yani almayacağımı söylersen ne güzel ama alacağımı söyle sen ki devam etmeyeyim :D
      geçen haftanın sonunda büyük paket çubuk krakeri bütün bi güne bölüp 2lt iceteayle yaşam mücadelesi verdim. Makarnanın suyunu kaynatmak, süzmek tam bir ölüm bence sınav zamanı :D

      Sil
  2. Hahaha mantar ve mısır mı :D Ben evdeyim de ne oluyor boyna dışarıda olunca yine aynı şeyler. Sen yine iyi yemek yapıyorsun.Ben sevmiyorum resmen yapmayı. Hele yazın annem gel çorbayı karıştır desin anında tüyüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıyorum yapmasına ama evde annem varsa açlıktan ölsem bile kalkıp yapmıyorum. Kadın evdeki insanlara ayrı yemek hazırlıyor hep ama elim gitmiyor işte o mutfakta hiçbir yere. Kendi düzenimi arıyorum :(
      Yazın mutfak? Yok ya girilmez yazın mutfağa o sıcakta ocağın hemen başında hem de! Düşüncesi bile korkutucu bak...
      Dışarıda da benim yiyecekler kısıtlı oluyor ya. Her yerde patates bile yiyemiyorum et kokusu siniyor diye :/

      Sil
  3. Şu an kaldığım evin köşesinde pizza yapan bir dükkan var. Yarı belime kadar pencereden sarkıp oradan sipariş veriyorum. :D Yemek yapmayı da seviyorum, hatta bir taraftan mesleğimde ama neden böyle oldu acaba :D

    Belki artık vücudunda, kan yerine mantar ve mısır dolanıyordur. :D

    Heyy, vejetaryen misin? Ben de eskiden vejetaryendim. Hastalanınca, tedavi için tekrar tüketmeye başladım. Ama bir iyileşeyim geri döneceğim vejetaryenliğe. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli yapmaktan sıkıldıysan demek ahahahaha ama evden bile çıkmadan sipariş vermen camdan çok iyiymiş :D Hoş ben de internetten yapıyorum sürekli ya neyse :D
      Muhtemelen artık öyle, evet :D
      Ben de annem ve hematoloğumla kavga kıyamet bir şekilde 4.yılımdayım. Daha ağır sorunlar baş göstermezse de böyle devam edicem :) Sen de en yakın zamanda iyileşirsin umarım :)

      Sil