7 Mart 2018 Çarşamba

Daha kötü olmaz herhalde?

Sanırım yılın ilk çeyreği blogdan kopmak gibi bir huy edindim. Şubat ayına bir bakayım dedim ve hiçbir şey yazmadığımı gördüm! Bir şey olmadığından mı dersiniz, hayır bir şeyler oldu doğrusu ama nedendir bilinmez gelip yazmamışım. Şubat ayında neler mi oldu? İlk olarak benden duymaktan bıktığınız Komşu Çocuğu'nun sevgilisiyle tanıştım. Ayaküstü bir tanışma oldu ama kızın hal ve tavırları beni o kadar itti ki içim rahatladı. İçimin neden rahatladığını sormayın çünkü ben de pek bilmiyorum. Sadece Komşu Çocuğu ne kadar çekerse o kızdan ben o kadar mutlu olacakmışım gibi bir hissim var. Belki son atağımı onların ayrılığına yakın yapmak gibi bir plan vardır alt bilincimde ama o kısım biraz şaibeli. Bunun dışında şuan biriyle görüşüyorum. Benim başka birinde aklımın olduğunu biliyor o kişi ama kim olduğunu ya da nasıl biri olduğunu sormadı hiç ve açıkça ikimiz de aynı durumdayız dedi. Hatta "bırak çekeceksek ikimiz de aynısını çekelim belki karşılıklı düzeliriz" dedi. Kendisine sevgilim diyemem ama sıkça zaman geçirdiğimiz bir gerçek. Mine çocuğu hiç sevmedi hatta durumu bir üst seviyeye taşıyıp ondan abime bahsetti ve abim de kendisini hiç sevmedi... Hoş abim genelde benim yanımda kim olsa sevmiyor ama bu sefer "ama bu çocuk nefes alıyor!" diye saldırabilecek bir nefreti var, sebebini anlamadım. Geçtiğimiz pazar birlikte kahvaltı yapalım dedim diye 8'de kapıma dayandı ve beni o yeni uyanmış halde gördükten sonra bile kaçıp gitmedi ya sanırım her halimi kabul edebilir dedim içimden. Ben hazırlanırken ve o da salonda kedilerle oynarken abimin odasında uykusuna devam etmesi büyük şans oldu benim için yoksa peşimizi bırakmazdı. Bir de abimin yeni uyandığı bir anda tanışmaları da ciddi bir eksi olabilirdi ama Komşu Çocuğu'nun aksine o kedilerimle çok iyi anlaştı. Ki normalde benim kedilerimin biriyle anlaştığı pek görülmüş şey değildir. Neyse, arabanın içinde kahvaltı için nereye gitsek muhabbeti yaparken en son Salacak'ta yağmur yüzünden arabada kısılı kaldık. Zaman zaman önceden de vakit geçirdiğim biri olmasına rağmen onu o kadar tanımadığımı her konuşmamızda fark ediyorum. Bana Komşu Çocuğu'nu unutturmuş değil ama şuan için ne benim ne de onun öyle bir gayesi yok zaten. Başta onun ilgisini kullanıyorum gibi hissetmiş olsam da en azından bunun hakkında endişelenmemem gerektiğini kendisi açıkça söyledi. İkimiz de kartlarımızı açık oynuyoruz diyebilirim. Şu noktadan sonra yakın iki arkadaş mı oluruz yoksa bir şeyler denemeye çalışırken elimize yüzümüze mi bulaştırırız bilmiyorum ama zamanla görmüş olacağız artık. 

16 yorum:

  1. Kedilerin sevdiği biri:) bence etkileyici

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle ama herkes öyle düşünmüyor ne yazık ki :/

      Sil
  2. vaayyyy güzel haber yeni biri en azından seni o koşu cocuğunun içine soktuğu havadan çıkartması güzel olmuş. Bir adam uykudan yeni uyanmış kızdan kaçmıyorsa dahada kaçmaz :D
    Benziyoruz birbirimize yazma alışkanlıklarımız bile. bazen sidikli ile bizden kaçırılmış kardeşimizmişsin gibime geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bana sorarsan beni o halde gördüğü an kaçıp gitmeliydi ama hala konuşuyor benimle. Bu ciddi bir başarı ahahahaha.
      Lady'm hep diyorum ben de sen benim benden birkaç ay önce doğan ikizimsin :)

      Sil
  3. Hayatta daha kötü olmaz dediğin anda hep daha kötüsü olur bunu diyeyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluyor, olmuyor bir garip karışık hepsi insan alışıyor bir noktadan sonra sanırım :)

      Sil
  4. Son birkaç aylık hikayeni bir anda okudum ve şu an ne olduğunu çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi karman çorman edip sonra düzeltmiş ve şuan yine karıştırmış durumdayım. Bir türlü düze çıkamadım diyebilirim ne yazık ki

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Blogspot maillerime engel koyup bloga ulaşmama engel olmasaydı aslında ikinci çeyrekte burada olacaktım ama artık şimdiden sonraya bakalım :)

      Sil
  6. baak nerden nereyeeee :) noldu o çocuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih işte bahsettiğim kişi. Yalnız aylar olmuş şunun üzerinden geçeli heyt bee

      Sil
    2. hımm evet old story olmuş :)

      Sil