6 Aralık 2018 Perşembe

Sonunda kavuştuk

Döndüm arkadaşlar sonunda. Kendi yatağımda yatmayı nasıl özlemişsem hiç çıkasım yoktu rahat 1 hafta daha orada kıpırdamadan yatabilirdim ama iş güç olunca mecbur kalkmak zorunda kalıyor insan. İşe başlar başlamaz inanılmaz bir yoğunluğun ve iş trafiğinin içine girdim ve şimdiden "tatil lazım bana, ben tatil yapmadım ki şu süre içerisinde" demeye başladım. Bu konudaki şansımı kaybettiğim de bir gerçek ama. İlk iş günümün çıkışında tabi soluğu Fatih'in yanında aldım. Daha doğrusu ben onunla hafta sonu görüşürüm diye düşünürken o çıkış saatimde kapımda bitti. Bu adamdan ayrı kalmak benim için gerçekten zor. Şimdi ben bu adama bu kadar alışmışken ve gerçekten yıllar sonra bu şekilde bir karşılık alıyorken o konuşmaktan kaçtığım konuları ne yapacağım? Hiç konusu açılmasın, hep susalım diyerek nereye kadar gidecek? İlla bir soru işareti varken kafamda ne kadar daha bu şekilde gidecek? Ben gerçekten bilmiyorum bunların hiçbirinin cevabını...
Şu geçtiğimiz bir ay boyuca nasıl kendini işe vermiş ya da vermek zorunda bırakılmışsa normalde de fazlasıyla zayıf olan Fatih daha da zayıflamış, gözleri içeri doğru çökmüş resmen. Uykuyla alakalı sorun yaşadığını ben daha dönmeden önce bana söylemiş olsa da bu derece bir problem olduğunu düşünmemiştim doğrusu. Sorduğumda iyi olduğunu söyleyip geçiyor olsa da bir süre onun da dinlenmesi gerektiği açık. Sürekli gözüm üzerinde olsun, bir yere kaybolmasın istiyorum ama öylesi de olmayacağını biliyorum. İşkoliklik konusunu biraz da olsa çözebilsek keşke ama kişinin önce bunu kendi istemesi gerekiyor sanırım. Neyse yine de o problemli zamanın ardından onun bana karşı hiçbir şey olmamış gibi davranın sıcaklığı rahatlamam için büyük bir sebep oldu diyebilirim. Çok iyi  bir oyuncu olduğunu ve problemi kesinlikle bana belli etmeyecek şekilde oynayabildiğini biliyorum ama kendim için de şuan için bunu görmezden geleceğim. O konuşma er ya da geç olacak zaten...

6 yorum:

  1. Uzun zamandır okuyorum blogunu :) Fatih ile aranızdaki şey, aşk demeli miyim bilemedim, ne bileyim beni heyecanlandırıyor açıkçası :D Bana ne oluyorsa. :D Sanki güzel bir his yakalamışsınız gibi hissediyorum.

    Umarım o konuşmayı birbirinizi kırmadan, üzmeden yaparsınız ve tüm sorunlarınız çözülür. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih'le aramdaki şey beni de heyecanlandırıyor doğrusu ama ben de aşk diyemiyorum. Şu an için bir çeşit ihtiyaç onun benim yanımda olması aslında. Sanırım çocuğu kullanıyorum bak emin olamadım :)

      Umarım bunu da bir şekilde atlatırız :)

      Sil
  2. Zamanının geldiğini düşünüyorsan, ki seni bu kadar rahatsız ettiğine göre zamanı gelmiştir, daha fazla ertelememelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şuan bile saate aldırış etmeden kapısına dayanıp konuşmak istiyorum ama bir şekilde sanki iyi yerlere gitmeyecekmiş gibi hissediyorum. Şuan yaptığım şeyin aptalca bir kaçış olduğunun da farkındayım ama bu hafta olacak gibi o konuşma... Bakalım artık ne olacaksa olacak

      Sil
  3. hımmm sen cebinde taşııı fatihiii :)

    YanıtlaSil