1 Aralık 2018 Cumartesi

Eve dönüyorum

Aslında hemen dönmüyorum ama en azından ne zaman döneceğimi biliyorum artık. Dönüşümün bile belli olmaması artık canımı sıkmaya başlamıştı çünkü neredeyse bir ay oldu herkesten ve her şeyden uzaklaşalı. Vücudumun bile hamladığını hissediyorum artık! Hayır yani çalışmak nedir onu unuttum o ayrı mesele şu süre içerisinde hep cepten yediğim için önümüzdeki ay boyu meteliğe kurşun atacakmışım gibi geliyor dolar ve euro sağ olsun. Evet doğru, takdir edilesi bir şekilde düşüşe geçtiler ama bu yine de durumumu kurtarmış değil pek. Neyse öyle ya da böyle daha önce de idare ettim şimdi de ederim. İstanbul'un çok sıcak olacağını düşünmüyor olsam da şu an bulunduğum yerden çok daha sıcak olacağını düşünüyorum umarım yanılmam çünkü bu yıl yeterince soğuk yedim bence. İstanbul her türlü kabulüm demek isterdim ama üşüyen ellerim ve ayaklarımın benimle aynı fikirde olacaklarını pek düşündüğüm söylenemez. Neyse önümüzdeki hafta dönüyorum ya o bile bana yeter şu an.

6 yorum:

  1. Nereye ve neden gittiğini yazsan çok mu ipucu olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında tek başına yaşayan ablamın yanına bir sağlık probleminden kaynaklı destek olmak için. Ama önemli bir şey değil bir kere hastalanınca kendine gelemeyen bir yapısı olduğu için geldim. Artık çok daha iyi bu yüzden dönebilirim :)

      Sil
  2. Gidişlerin en güzel yanıdır dönüşler. Umarım bıraktığın gibi bulursun arkada bıraktıklarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 2 yıl önceki ben olsam o dönüşler hiç olmasın derdim ama insan değişiyor bir şekilde :)

      Sil
  3. bir ay zorunlu tatil gibi oldu herhaldeee.

    YanıtlaSil