18 Mayıs 2019 Cumartesi

Sıktılar yine

Sanırım insanlardan biraz yoruldum. Havaların geçtiğimiz günlerde ısınmasıyla herkesin kanı kaynamaya başlamış olacak ki sürekli bir etkinlik "hadi konsere gidelim", "gece dışarı çıkalım", haftasonu kaçamak yapalım" vb. planlarla telefonum çaldı durdu. Eskiden ben de insanları bu şekilde dürterdim ama sanırım biraz daha kendi başıma zaman geçirmek istiyorum. Aslında bu düşünce zaman zaman bana gelirdi ve uygulardım da ama artık tek bir saçmalığa dahi tahammülüm yok denecek kadar az. Fatih'le en son görüşmemizden bu yana geçen süreyi bile artık hatırlamazken yakın çevrem "hala ayrılık acısı" çektiğimi söylüyor ama bunun aksine insanları inandırmaya bile uğraşmak istemiyorum. Önceden hayatımda biri yoktu ve mutlu olabiliyordum şimdi neden biri olması gerekiyor mutlu olmam için? Buna mecburmuşum gibi davranılmasından da gerçekten sıkıldım. Evet bir ara bana da öyle geliyordu, yani birinin olması gerektiğini hissetmeye başlamıştım ama bunu döndürmek sonrası için o kadar zor olmadı doğrusu. Depresyonda değilim bence, çok çok daha kötü zamanlarım, ayakta kendimi zor tuttuğumu hatırladığım zamanlarım oldu defalarca ve şuan aslında düşündüğüm tek şey nefes almak. Bence çok bir şey istemiyorum biraz rahat bıraksınlar beni benim için yeterli. Tek başıma bir tatil belki iyi gelebilir emin değilim ama kendime bir fırsat yaratmaya çalışacağım kesin.

12 yorum:

  1. acil özete ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özetlik bir durum yok be Lady'm, kader ortağıyız yine ikimiz de terk edildik bitti gitti. Tabi benimkinin üstünden geçti ben birazcık daha toparladım o ayrı mesele :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. batı cephesinde yeni bişey yok diyosuun :) lady de öyleymiş :) formdasınız hihihi :)

      Sil
    2. Yok be deep ne olsun sağa sola sarıyorsun kendine yeni hobiler ediniyorsun zaman geçiyor işte :)

      Sil
    3. ay hep öyle ki. meselaa, biri dese, tenise başladım, resme başladım, sorarım hemen nolduuu, sevgilinden mi ayrıldıın hihihi :) ivit hobiler önemli tabiii :)

      Sil
    4. 6 ay oluyor ben terk edileli hala işsiz güçsüz kaldığımda aklıma geliyor hüzünleniyorum eski günleri hatırlayıp :( hal böyle olunca sürekli yeni yerlere sarıyor insan tabi :)

      Sil
  3. boşveeer geçmişiiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Yani kimse olmadan da oluyor aslında. En son 3 sene önce miydi 5 sene önce mi , ne kadar oldu sahi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih olmadan önce ben de o şekilde 3-5 diyebiliyordum da simdi yine sıfırdan almam gerekecek aha hahaha.
      Biri olmasa da olur hatta çok da güzel olur :)

      Sil