12 Ocak 2015 Pazartesi

Artık eve dönmeliyim


Sanırım artık eve dönmem gerekiyor. Aylardır şu buz gibi şehirde ben ve kedim yalnızız ama hem sınavlarım hem de projelerim yüzünden bir türlü ailemi görmeye gidemedim. Aslında tek derdim ailem de değil, arkadaşlarımı ve onlarlayken olan umursamaz hallerimi özledim. Kendi evim en rahat olduğum yer olsa da ay sonunu nasıl getireceğim, faturalar, yemek, temizlik vb. normalde annemin düşündüğü şeyleri kendim yapıyor olmak zar zor alıştığım şu hayatta beni birazcık zorluyor. "E madem gitmek istiyorsun neden hala oradasın tatil başlamadı mı?" dediğini duyar gibiyim ama tek bir dersten dolayı şuan sınav notlarımın açıklanmasını bekliyorum. Geçtiğimden tam emin olsam ve büt için geri dönmeyeceğimi bilsem sınavlar bittiği gibi kendimi doğduğum, bildiğim şehirde bulurdum. Hatta o an ışınlanabilirdim bile ama son gün son sınav o kadar kötü geçti ki "acaba kalacak mıyım?" korkusuyla eve tıkıldım kaldım.

Daha 2 güne kadar 60 cm kar vardı dışarıda ve yürümek ölüm gibi bir şeydi. Şimdiyse yağmur yağdı karların küçük bi kısmı eridi ve dondu. Biraz önce markete gidip artık eve bir şeyler alayım dedim ama adımımı atmamla neredeyse takla atıyordum. Tamam geldiğim yer hiç kar yağmayan Akdeniz ya da Ege kıyılarında değil baya baya Marmara bölgesi insanıyım hani şu denize yakın mesafe trafiğiyle ünlü yer... Neyse konu o değil, demek istediğim kar gördüm ve en bariz hatırladıklarım da 2003 ya da 2005 yıllarındaydı sanırım 1 hafta okul tatil edilmişti ama o bile burada gördüğümün yanından geçemez. Ben burada bunları yaşarken Erzurum'da okuyanlar neler çekiyor düşünmek bile istemiyorum tam anlamıyla korkunç!

Son zamanlarda tam ev kızı olup buz gibi dışarıya adımımı atmadığım için kendimle fazladan ilgilenmeye başladım. Örneğin 3 kaşık yoğurt, yarım limon suyu ve 1 çay kaşığı pul biber karışımının yatmadan yarım saat önce yenmesi durumunda metabolizmayı hızlandırdığını öğrendim. Eğer dün son limonumu kullanmış olmasaydım devam edecektim ama önceki paragrafta dediğim gibi buzda yürünmüyor arkadaş. Tadı kötü de değildi hem siz de deneyebilirsiniz.
Bunun dışında Sia'nın Elastic Heart şarkısına ciddi anlamda sardığımı söylemeliyim. Sözler ve klibi pek bağdaştıramamış olsam da klibi çok hoşuma gitti. Maddie Ziegler sen nasıl bir dansçısın öyle ya! İleride eğer doğurmaya karar verirsem şimdiden kızım ya da oğlum her neyse jimnastiğe gidecek, dans edecek başka yolu yok. Ne kadar klip hakkında çocuk istismarı gibi şeyler söyleseler de nedense ben öyle bir şey göremedim. Benim gözümde tam olarak kızına ulaşmaya çalışan bir baba gibi görünüyor Shia LaBeouf. Aralarındaki sürtüşmeden nasıl bir sapkın fikir ortaya atıldığını anlamış değilim. Hadi baba-kız olmasın klibi ilk izlediğimde ilk yarısına kadar kafesteki iki maymunu canlandırdıklarını düşünmüştüm ki el hareketleri, mimikleri falan buna oldukça uygundu. Neyse artık herkes klibi kendine göre yorumlar, her insan bir değil sonuçta. Klibi daha izlememiş olanınız varsa onu da alta koyuyorum merak edip bakmak isteseniz falan diye.


Sanırım bu kadar gevezelik yeter daha neden pişmediğini anlamadığım yemeğime baktıktan sonra evde biraz daha pineklemem gerekiyor. Daha sonra görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. marmara ikliminin gözünü seveyim..
    ama bak bunu denicem :) 3kaşık yoğurt, yarım limon suyu ve 1 çay kaşığı pul biber karışımı hımm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle diyerek geldim de baya soğuk buralar da :/
      ben başta bi heves gittim de her gün düzenli olarak bir şeyi yapmak baya zor ya :D

      Sil