28 Mart 2015 Cumartesi

Anca arada bırakın zaten beni

Biraz önce bir arkadaşım aradı ve son zamanlarda bir yanlışı olup olmadığını sordu. Aslında sorunun sebebini anladım ama anlamamazlığa vurup neden öyle düşündüğünü sordum. Herkesin kendisine soğuk davranması iki gündür onu düşündürüyormuş onu söyledi ama bunu da kendisi yaptı. Hem soruyor bir yanlışım mı oldu diye hem de bu konu hakkında konuşunca kızıyor. Erkek arkadaşı gidip onu bize karşı doldururken iyi ama biz ona görmek istemediği gerçekleri söyleyince kötü oluyoruz. E kendimizi geri geçmeyip onunla bu konu hakkında biz daha neden konuşalım? Biz onu sakinleştirmek isterken söylediğimiz en küçük şeyde "büyük konuşuyorsunuz" "sizin başınıza gelmedi anlamıyorsunuz" demeye başlayıp bizi sustururken ona daha ne diyebiliriz ki? İşin kötü yani benim yanlarında olmadığım şu gün diğer kızlar tavır almış arayan arkadaşım da "senin sesinde de bir şey var gibi ama söylemiyorsun. Neyse çıkar kokusu" dedi bana. 

Abimin olayında da söyledim, bana hiçbir şekilde mantıklı gelmiyor seni yıpratan kişiyle birlikte olmaya devam etmek neden? Seni kısıtlarken, geceleri uyumanı engellerken, bağırıp seni sindirirken ve tek kelime söz hakkı vermezken neden yani? Tamam, 5 yıllık ilişki ve biz daha bu sene samimi olduk ama bizi hiç dinlemeyecekse neden yanımıza geliyor? Ona nasıl destek çıkmamızı bekliyor? O çocuk gelip hepimize hesap sorarken, benim kapıma dayanırken bile onların arası bozulmasın diye susuyorduk şimdi de susuyoruz. Ne oldu da batmaya başladı bu durum? 

Ben bu kıza telefonda bir sorun olmadığını söyledim ama kızlar gidip benim ona söyleyemediğimi söylerse ortada saçma bir tartışma çıkacak. Biri "biliyordun madem neden söylemedin" diyecek öteki taraf "kendi paçanı kurtarıp bizi mi yakmayı düşünüyorsun" diyecek. Tabi kızlar bu konuyu kapatıp iki gün sonra normal davranmaya devam ederse bilemeyeceğim ne olacağını ama kapanmazsa bana patlayacak. Kıza gidip "bütün sorun sevgilin" diyeceğim o da kötü sonuçlanacak. Kısaca insanların arasında kalmaktan nefret ediyorum.

4 yorum:

  1. Sıkıntılı bir durum... İnsanlar, diğer insanları iki arada bir derede bırakmamalı yaaaa:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamıyorum bu halleri hareketleri neden? Arkadaş dediğin şeklinde muhabbetler oluyor bir de. E bu sizin yaptığınız ne oluyor?
      Karışık yani ahh ah :/

      Sil
  2. En nefret ettiğim şey. Yalan mı söylesem dürüst mü olsam bilemiyorum. Ama genelde açıkçası kıvırıyorum. Patlarsa eğer salağa yatıyorum en son bana ne be deyip çekip gidiyorum. Ne yapalım arkadaşında sevgilisinin ağzına bakacağına biraz kendi olarak kamayı becerebilseydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün aynı onu yaptım ben de. Kıvırdım da kıvırdım bir yerlerde patlak vermişim sanırım ama işte olduğu kadar. Diğer tarafla ne konuşulmuş edilmiş bilmeyince böyle oluyor işte :/
      Sevgilim yok diye empati kuramadığımı bile söyledi arkadaşım bugün. Ben de dedim ne halin varsa gör artık uğraşamam. tabi bu kısmı içimden söyledim o ayrı mesele bir de onun tartışma ve tribini çekemem çünkü

      Sil