2 Mayıs 2015 Cumartesi

Boş boş beklerken

Yakın arkadaşlarımdan birinin cuma akşam "sana ihtiyacım var" demesiyle aldım sırt çantamı 3 saatlik yolu onun için gittim. Annemin yanına gitmemişken -özlediğini söylediği halde- onun yanına gitmem biraz absürd oldu ama durumun bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum. Aslında ilk ailevi bir sıkıntı olduğunu düşünmüştüm ama işle ilgili bir şeymiş. Özel sektör ve onun sıkıntıları işte... Özel sektörün bu şekilde olduğunu ve olmaya devam edeceğini ona sürekli söylüyorum ama etkilediği söylenemez ki zaten su an sızmış bir şekilde karşımda yatıyor... İçki konusunda o kadar güçlü olmadığını biliyorduk ikimiz de ama sanırım ihtiyacı olduğunu düşündüm çünkü su an fazlasıyla olay çıkarıp sızdı. Biraz kendine gelmesini beklerken de blogdan uzak kalmayayım dedim tabi. 

İnsanlar çok sinir bozucu olabiliyor. Arkadaşım patronunu anlatırken ya da  üstlerini oldukça sinirlendim ama ona bir şey söyleyemediğim bir gerçek. Hayır ne söyleyebilirim ki? İşten ayrılsa başka bir yere girse yine aynı şey söz konusu. 

Hayatım boyunca tanımadığım insanlarla bu kadar muhattap olmamıştım diyebilirim. Farklı bir şehirde olduğum için bir bilgim de yok nereye gidebilirim diye. Aslında tedirginim diyebilirim çünkü ailesi "nerede kaldın" dediği takdirde hiçbir şey diyemem. Tuvalette desem bir dert telefonu açmasam ayrı bir dert. Kendim nerede kalacağım da bir dert hatta. Hadi onunla eve gitmedim diyelim ne bok yiyeceğim sokakta? Su an her şey belirsiz. Buraya gelmeden önce hayatımın ilk mini otostopunu çektim. Bir sıkıntı olmadı ve sanırım bir daha yapmamda bir sıkıntı yok ama ailemin yanına döndüğümde yapamam kesin. Büyük sehirde sıkıntılar da büyük oluyor malum. -otostopla şehir dışına çıkmadım belki ama sehir içinde tanımadığım 2 adamın içinde olduğu bir araca binip otogara gitmem de bir otostop bence-

Kahvaltıyla duruyorum arkadaşlar. Boş mideye kaç bira gitti saymadım ki hesabı istemeye korkuyorum diyebilirim. Barmen çocuk çok iyiymiş ama onu anladım hoş sohbet oldu onunla baya konuş konuş. E insanın boş birkaç saati olunca böyle oluyor tabi. Postu yazmaya başlayalı 1 saat oldu yalnız ve bu 1 saat içerisinde uyuyan arkadaşımın başında beklemek dışında bir şey yapmadım. Yalnız ses yüzünden başım ağrımaya başladı artık. 

Barmen çocuğa gidecek yerim olmadığını söylediğimde suratındaki panik görülmeye değerdi doğrusu. Bir de çözüm üretmeye çalışması derken alıp içime sokacaktım ne kadar tatlısın sen diye.
-çocuk diyorum ama adamdı aslında, aramızda rahat bir 10-12 yaş vardı ki kendinden anlattığı şeyleri düşününce evet büyüktü yaşı. Konuşurken benim yaşım ona şaşırtıcı gelmişti keşke onunkini de sorsaydım-

...

Evet arkadaşın evindeyim su an. Panik insana neler yaptırıyor şaşıyorum doğrusu. Arkadaşım 10 saniye önce ayakta zor dururken eve girdiğimiz saniye hiçbir şey yokmuş gibi davranmaya başladı. Hoş odaya girip kapıyı kapattığım an yatağa düşüp mide bulantısıyla uyumaya çalışmaya devam etti ama o kadar olsun dimi ama. -ben de pek farklı değilim gibi aslında çünkü biraz ekmek biraz su ve yastığa başımı koyduğum gibi  uyumuşum-


Edit: Yazı düzenlemesi 05:23 - 03.03.2015

12 yorum:

  1. Alkol aldığım mekandan çıkınca ben de öyle oluyorum. Açık havadan sanırım hemen toparlanıyorum. Ondan öyle olmuş olabilir o da :) Geçen hafta benden 13 yaş büyük barmen bana seninle tanışmak istiyorum dedi o yüzden barmenlerden korkar oldum ben :D Benim de vardı öyle bir arkadaşım sevgilisinden ayrıldı diye 8 saat yol çekip yanıa gitmeyi göze almıştım ama iyiki gitmemişim, beş altı ay sonra küstüm ona, konuşmuyoruz artık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen aile korkusu gibi geldi bana. Onun durumunda olsam ben de öyle olurdum muhtemelen :D
      Yalnız eve girdiğimde o kadar başım ağrıyordu ki çok az ekmek yiyip su içtikten sonra kafam yastığa değdiği gibi uyumusum ahahaha. Postu sabaha kadar bekletip yayınlamam daha iyi olabilirdi :D
      Barmen çocuk iyiydi ya adını falan öğrendim ettim güzel sohbet edildi seviyorum barmenlerle sohbet etmeyi ben yaş önemli olmuyor :D işin komik kısmı ben arada arkadaşımla ilgilenirken adamın adını unuttum o benimkini hatırlıyordu :D
      8 saat çokmuş ama ya benimki kısa mesafeydi diye ben bu kadar rahattım yoksa gidemezdim ben de :D

      Sil
  2. Geçen yurttaki bir kız "Otostopla başka şehre gitmek daha ucuz." diyerek diğer arkadaşımla tartışmaya girmişti. Açıkçası bende bu konuda biraz korkuyorum. İnsanlara güvenim yok. Yanımdaki arkadaşıma bile güvenemezken elalemin insanına güvenemezdim. Yani sorun benim güvensizliğimde bence. O yüzden o sırada sessiz kaldım.

    Arkadaşın için iyi etmişsin. Bazı anlarda ne kadar dayanıksız olursa olsun insanın ihtiyacı oluyor. İyi bir arkadaşsın. Gerçekten seni bu konuda tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim otostop olayım şehir değiştirme bazında değildi ya. Apar topar evden çıkınca internetten en yakın otobüs biletine baktım ama saati geçti diye satın alamadım kostur kostur evden çıkarken otogara gidene kadar bir otostoptu ahahahaha şehir değiştirme olayı tabi daha ucuz olur ama biraz riski fazla bir durum :D

      Teşekkür ederim. Sesindeki o ihtiyacı duymamış olsam aslında belki yanına gitmeden halletmeye çalışırdım ama o an başka bir haldi "gitmen gerekiyor" dedi beynim ben de gittim.

      Sil
  3. İlk ototstop cektigimde alti yedi yasindaydim sanirim. Okula gidip gitmedigimi hatirlamiyorum bile. Anneme sabah dedem giderken kaldirmadi diye kizmistim. Kimse fark etmeden kactim baya yurudum. Yalniz yolu bilmiyor sadece arabanin eve gelus yonunden duz ilerliyordum. Sonra yoruldum cok yurudum yada bana cok yurudum geldi bir araba durdurdum. Adam kimlerdensin deyince dedeme gittigimi soyledim gotursu dedeme teslim etti. Dedem kizmamisti ama annen popom uzerinde calismisti. Sonra alistim. Bir yerr gidecegim zaman ben sunun torunuyum dedim goturduler. Yerli olmayip gezmeye gelende zaten insan canlusi oluyor nedense yine goturuyor. Ama bunu burda yapmayi gotum yemez tabi. Anilara daldim bak yine.
    Yalniz sen baya vefali bir arkadassin. Her arkadas yapmaz oyle tek telefonla gideyim isini. Sarhosla ugrasmak mi? Off nefretlik o. Kusmada varsa cekilmez.
    Barmenin yakisiklisi isin bonusu bence. Yalniz o seste o kafayla iyi yazmissin :D yalniz keske buraya yazacagina barmenin adini sorup iki kelime daha konussaydin saskin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik olarak hiç guvenilmemesi gereken büyük şehirlerde yaşadığım için aslında bu yaptığım pek akıl karı değildi ahahahaha. En azından yanımda çocuklardan biri olmadan yapmam pek doğru değildi ama oldu bir kere artık ne yapalım :P
      Yalnız o kadar küçükken iyi başına bir iş gelmemiş he :D
      Olay çıkardı derken ciddiydim aslında 2 kere tuvalette 1 kere alt kattaki bar tezgahinin olduğu yerde kustu. Öyle öyle baya sohbet ettik zaten barmenle birlikte temizledik ortalığı :)
      Tipim değildi barmen ama adını öğrendim tabi! Unutmuştum adını ama arkadaşın gittiği yermiş aslında o söyledi benim unuttuğum adı. 7-8 gibi olmaya başladı olaylar 11de çıktık oradan. Adamla bir birbirimizin gbtsini aldık anlayacağın ahahahah. Tezgahin oraya gelip barmenle sohbet eden çocuklarla bile kaynastim hatta. 120 lira ödedik ama rahat 200 ödememiz lazımdı çıkarken ahahahaha

      Sil
  4. Alkolün eziyete dönmesi olmuş biraz :) Aklıma bir arkadaşım geldi. Alkolü fazla kaçırırdı, toparlamakta zorlandığımda da ''hadi hastaneye gidiyoruz.'' derdim. Anında doğrulup, ''bir şeyim yok ki benim!'' diyerek yürümeye başlardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna ihtiyacı olduğunu bilmesem eziyetin baya bi üst sınırıydı ama koymadı o an yaptıklarım :D
      Benimkinde de işe yarar belki bir dahakinde denerim ben de onu :D

      Sil
  5. Sarhoş insanla uğraşmak zor ama sen bu işin üstesinden çok iyi gelmişsin.
    Barmen çocuk favorim ahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarhoşlarla daha önce uğraştığım oldu, götüyle için arkadaş çok bende ama bu kadarı çoktu. Hani baya baya çoktu böylesini ilk defa gördüm :D
      O konuşmaları benim de favorimdi. Bir ara durum sarpa sardı ben de panik yaptım o kadar güzel sakinleştirdi ki :D

      Sil
  6. ay o üç saatlşk yolu merak ettim neresi yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu söylersem yaşadığım şehir, okul falan hepsi ortaya çıkar bu yüzden susmayı tercih ediyorum :D

      Sil