2 Ekim 2015 Cuma

Demek isteyince oluyormuş

Daha önce Ece ve alkol probleminin beni ne kadar bezdirdiğini şurada yazıp gerekirse artık onunla arkadaşlığımı sonlandıracağımdan bahsetmiştim. Hatta o yazıyı yazdıktan kısa bir süre sonra onun ayık olduğu bir an yakalayıp (henüz ayık demek daha doğru çünkü ben konuştuğum halde o hiçbir şey söylememişim gibi içmeye devam etmişti) onunla ciddi ciddi konuşup böyle devam edersen ben yokum demiştim. O günkü o halinden sonra da beni ciddiye almadığını düşünüp son kez arkasını topladıktan sonra da bir daha ne yazdım ne de ona cevap verdim, hayatımdan çıkardım yani. Dün de artık dayanamamış olacak ki aradı ve çıkalım mı dedi. İstemiyorum dedim doğal olarak çünkü kendim yeterince iyi bir psikolojide değilken bir de onun o kendini kaybetmiş hallerini ve konuşmalarını çekemezdim. Önce tamam dedi başka zaman görüşürüz o zaman diye sonra da aradan birkaç saat geçtikten sonra yazdı lütfen çıkalım diye. Yine lanet olası vicdanım yüzünden kabul ettim ve akşam buluştuk her zaman gittiğimiz yerde. Onunla zaten başka bir yere gidemiyorum çünkü git gel çalışanlarla iyi muhabbeti kurduk ve çalışanlar Ece'yi toplamamda hep yardımları dokunuyor. İki ayın ardından gidince çalışanlar bir şaşırdı "vaayyy cha sen artık buraya gelmezsin sanıyorduk" falan laf atmaya başladılar ben de "o nerden çıktı ki" diyip güldüm ettim onlarla Ece gelene kadar. Öğrendim ki Ece ben onunla orada o konuşmayı yaptığımdan beri gitse de alkol almıyormuş. Daha doğrusu bir kere almış ağlamış ağlamış içini dökmüş ondan sonra daha içmemiş. Şaşırdım doğrusu ben onunla o konuşmayı yaparken bile içmeye devam ederken daha sonra bir şeyler kafasına dank etti demek. Çalışan arkadaşlar bunu söyledikten sonra deneme amaçlı bütün gece oturduğumuz yerde ben içsem de o hiçbir şekilde alkol tüketmedi. Aslında "canım çekti" diyerek benimkinden alır diye düşünmüştüm ama onu bile yapmadı. Sadece karşılıklı eski günlerdeki gibi sohbet ettik ve hala içinde tuttuğu sorunlardan onun kafası ayıkken bahsettik. Eski bencilliğini yapıp sadece ondan bile bahsetmedik hem de. Artık kullanmayacağını söyledi, zaten benimki bağımlılık değildi sorunları düşünmememi sağladığı için içiyordum diye anlattı daha önce defalarca anlattığı gibi. Çevresindeki insanları kaybetmekten bıktığı için benim de gitmemi istemediğinden bahsetti ve bir daha onun arkasını toplamam gerekmeyeceğine garanti verdi. Hemen inanmak gibi bir şey yapmayacak olsam da şans vereceğimi söyledim. Bakalım gerçekten ne kadar gidecek bu kararı. Eskiyi düşünüyorum da ne güzel söylediği söze inanabiliyordum. Bir de şimdi sözüne güvenmiyorum o ayrı bir mesele bir de test ediyorum, inanmak için süresi belli olmayan bir zaman dilimi araya koyuyorum. Ne iyi arkadaş olduk biz böyle ya hayranım şuan ikimize. 

14 yorum:

  1. Bence daha yapmaz ben inaniyorum ona. Belli anlamis herkesi kaybedince yaptigi bencilligi. En nefret ettigim insan tipi de olsa bak kiz degismis vay be lady dedim. Bence srnde de sonucta degismeyen tek sey drgisimdir derler :D
    Bir de sanirin onun yalnizligina üzüldüm ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben emin değilim bu kararlılığı ne kadar sürer diye. Yalnızlığı evet beni de üzüyor ama onun yanında durdukça ben de artık boğuluyordum diğer insanlar gibi. En azından yılbaşına kadar bekleyeceğim sanırım çünkü iş yerinin partisi en çok dağıtmayı sevdiği yerdi bakalım bu kadar o zamana dayanacak mı? Dayanacaksa da partiye dayanacak mı?

      Sil
    2. Dayandin ya of ben dayanamiyorum vir vir kendinden bahsedene bir derdi olan o sanana ama biri bana yalnizim desin yalniz oldugunu gorim tamam artik yapamiyorum birakamiyorum. O yuzden ece ya inaniyorum ece basarmali yalniz kalsin istemiyorum

      Sil
    3. Düşene bir tekme daha atanlardan değilim ama sınırlarım zorlanırsa ne yapacağım belli olmaz hiç. Ece böyle sürekli alkol kullanmaya başlamadan önce çok iyiydik ben o eski halimizi özlüyorum ama dönemezsek daha fazla zorlamayacağım. Bakalım umarım dediğin gibi olur

      Sil
  2. Alkol bütün kötülüklerin anasıdır diye başlamak istiyorum söze. :p
    Yapar mı bilmem de ben de senin gibi güvenemez ikilemde kalırdım sanırım.
    Umarım sözünü tutar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alkol değil o kötülüklerin anası, kendini bilmemek ya da bilip bilmemezlikten gelmek. Ben de içiyorum o kadar ama kimse şimdiye kadar peşimde gezinmedi ya da kimsenin başını derde sokmadım -_-
      Tavrımı ortaya daha net koyamazdım. Bundan sonrası onda yani ya o büyüyecek ya da kendine başka bakıcı bulacak çünkü ben pes ettim. Umuyorum tutar ama bir beklentim yok öteki türlü "ona yardım edebilirdim"lerle ben kendimi parçalarım :/

      Sil
  3. Merhaba düzensiz arkadaşım :) Şu yazma göz atar mısın rica etsem?
    http://goo.gl/OH0j5H

    YanıtlaSil
  4. Ben de kararsızlığa duserdim ama böyle de yalnız olduğunu gördükçe bırakmak da gelmezdi içimden.Zaten ben kendim kararsız biriyken böyle bir durumda cildirdim.Umarım gerçekten duzelmistir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta ben de öyleydim ama bu düşünceyle arkadaşlık da devam etmezdi. O yalnız olduğu için değil ben onu yanında kendimi iyi hissettiğim, ona güvendiğim için durmazsam bu yaptığım çok anlamsız olur. O güven parçaları az biraz var diye ve eski günlerimizi sevdiğim için buluştum onunla yoksa ikinci kez çıkalım dediğinde de çıkmazdım. Düzeldiğini umuyorum ben de. En azından şuan düzeliyor olduğunu.

      Sil
  5. Şans vermeli, inanmalı... Çoz üzülmüş demek ki... Seni çok seviyor ve kaybetmek istemiyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyordum ve çok üzülüyordum onun için ama dayanma sınırımı aşınca... Umarım düzelir başka bir şey diyemiyorum

      Sil
  6. Kararsızlığa düşmekte haklısın. Kızın da desteğe ihtiyacı varmış belli ama sen yine de tetikte ol tedbiri elden birakma bence. Sen tavır koyunca aklı başına gelmiş, bence bu sana verdiği kıymeti de gösterir. Gerçekten değer veriyordur.Bağımlı değilim demiş ama sorunları unutmak için içerek başlamıyor mu zaten bütün alkol bağımlıları? Sen biraz daha rahat bıraksan o da bağımlı olurdu bence, çok büyük iyilik yapmışsın. Gerçekten senin kıymetini bilir umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklı başına daha önce gelseydi keşke de ben ona karşı bu kadar güvensiz kalmasaydım. Hayır yani bu durum benim de hoşuma gitmiyor ama ister istemez soğuyor insan. Bakalım artık düzelirse ne ala ama düzelmezse kendi bileceği iş, ben daha bir şey yapamam

      Sil