2 Mart 2016 Çarşamba

Çok sıkılıyorum ben

Eve döndüm. Döndün dönmesine ama nasıl sıkıcı bir hayatım var kelimelere dökemiyorum. Annem grip oldu diye döndüm eve aslında ama o da hasta değilmiş beni eve sokmak için uydurmuş. Tabi biraz nezlesi vardı ama yatalak da değildi hani. Neyse, eve dönmem biraz iyi oldu çünkü son zamanlarda kesinlikle aynı ortamda bulunmak istemediğim bir çocukla yan yana bırakılıyorum. Yanında durmak zorunda değilim diyorum kendime ama bir şekilde aynı yere geliyoruz. Konuşmaları, hal ve hareketleri kısaca her şeyi batıyor bana ve karşılaşmalarımızın önüne geçemeyince bir süre eve, annemin dizinin dibinde oturma fikri hoş geliyor o ayrı mesele. Uğur defteri kapandı hem de çok sağlam kapandı çünkü ablamın evini bastığını arkadaşıma söyleyince içinden nasıl bir çirkef çıktıysa ses soluk yok hiç. Arkadaşımın sevgilisi de aynı şekilde "rahatsız ederse söyle ben hallederim" modunda geziyor zaten derken o dertten kurtuldum. Ders vermelere devam ediyorum ama bu durumdan da pek memnun olduğum söylenemez. Kendimi bu aralar çok işe yaramaz hissetmeye başladım. Yatağa girip kitap okumaktan başka bir şey istemiyorum. Anlayacağınız geldiler bana yine. Sınava çalışmam gerekiyor aslında ygsye giricem yeni bölüm, yeni bi hayat falan diyordum da hiçbir ders girişimim yok. Amaçsızlıkta son noktayım...
Blogda reklam yayınlamak aslında en sevmediğim işlerden biri ama ikidir yapıp kendimi iğrenç hissettiriyorum. Aylar sonra belki alacağım para şimdiden saçma bir tatlılık veriyor ama. Siz bana pek aldırış etmeyin 3 kuruş için neler yapıyorum belli değil. 

12 yorum:

  1. Ruh durumunu kısa ve öz bir şekilde anlatmışsınız. Herkes böyle bir durum zaman zaman yaşayabiliyor. Önemli olan biraz da aklı devreye sokabilmek ve vesveseden kurtulabilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güler yüzlü ve hareketli bir yapım var normalde kendimde bu düşük modu hiç sevmiyorum bu yüzden :/

      Sil
  2. annene söylee sana depresyon yemekleri yapsııın piza hamburger filaaan bi deee tatlılaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya zaten saldım iyice bir de onları yesem ohooo ne olurum kim bilir :D

      Sil
  3. Sınava kalmış bir hafta yerler bile belli olmuş ben de gram çalışmadım :D Uğur cidden psikopat çıkmış fena valla. İyi olmuş kapandığı bu konunun yoksa çok can sıkardı.

    Sıkma canını biz seni reklamlarınlada severiz gülüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerime de bakmadım ben :) benden bir cacık olmaz arkadaşlar diyim size.
      Biliyorsun çekiyorum böyle embesil tipleri :) bu konuda bir harikayım hatta :)

      Sen(belki 1-2 kişi daha) olmasan ben ne yapardım be Mars -öpücük atan smiley-

      Sil
  4. Sınavın nası geçti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değildi. Kendimi gaza getirmek istemiyorum ondan hakkında pek konuşmuyorum ama kötü de değildi hani

      Sil
    2. hahaha Umarım turnayı gözünden vurmuşsundur.

      Sil
    3. Plansızlıktan ölüyorum Lady'm sen hangi turnadan bahsediyorsun ahahahahah

      Sil
  5. Ayy tatlış ben de bumerang şeysine kaydolduum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloga hakaret gibi reklamlar ama ne yapalım :/ 100 yılda bir bir 50 tl alırız artık :D

      Sil