3 Aralık 2017 Pazar

Emre de olmasa...

Ailemi "bizimkileri düğünden beri görmüyorum" bahaneleriyle birkaç gün darladıktan sonra hiçbir lafı kabul etmeden yine sırt çantamı alıp Emre'nin yanına gittim. Aslında Batu ve Defne de orada ama benim şu durumda ihtiyacım olan kişinin Emre olduğunu düşünerek direkt kimseye haber vermeden onun yanına gittim. Okul bitti, mezun olduk ama çocuk bir türlü ben ve benim iniş çıkışlarımdan kurtulamadı. En son sanırım yine bu zamanlarda Serkan yüzünden üzgündüm ama bu pek onun gibi de değil. Serkan'da kabul etmeyen, bizden olmaz diye direten bendim ama Komşu çocuğunda işler bir tık farklı. Salt bir platoniklik bu sefer ki onun acısı Serkan'da yaşadığımdan daha betermiş onu anladım. Bende bir sorun mu var? Neden o da benden hoşlanmıyor? Bu gibi anlamsız soruları kendime sormadan edemiyorum. Evet, biliyorum kimse kimseyi sevmek ya da hoş bulmak zorunda değil. Keza Komşu çocuğu da sırf ben ondan hoşlanıyorum diye benden hoşlanmak zorunda değil ama bunu beynim söylüyor, kalbim kabul edemiyor. Dün işten döndükten sonra apart topar birkaç giysi alıp çıktığımda hemen apartmanın kapısında karşılaştık Komşu çocuğuyla. Bırakma karar aldığımdan beri dersleri ekmeden kendisinden köşe bucak kaçtığımı fark etmiş olacak ki ayaküstü "artık pek görüşemiyoruz" diye konu attı ortaya. Çocuğun yüzüne bakıp "aa öyle mi? Hiç fark etmemişim" desem de ondan kaçtığım açık. Hafta sonu işim olup olmadığını sorduğunda neredeyse kendimi bir yıkım içinde hissettim. Oyun hamuru gibi oynuyor sanki ama işin özünde hiçbir şeyin farkında değil! Hafta sonu şehir dışında olduğumu söylediğim zaman bile yüzündeki o aptal gülümsemeyi kesmeden "o zaman dönünce görüşürüz" dedi. İstemiyorum! Kesinlikle görüşmek istemiyorum çünkü onun düşüncesizce benimle flört etmesi beni bitiriyor. Sırf bu yüzden Cuma gecesi Emre beni kapısında buldu ya zaten. Komşu çocuğuna göre önemsiz şeyler benim için önemli. Kendime bunu anlatmaya çalışıyorum ama pek başarılı olduğum söylenemez. Emre'ye göre zamanında yaşamadığım ergenliği şimdi yaşıyorum ki bana göre de öyle ama bu şu an yaşıyor olduğum gerçeğini değiştirmiyor. Neden benimle ilgilenmediğini düşünürken oturup ağlamış değilim şimdiye kadar ama içimdeki üzüntüyü bir şekilde dışa vurmak  gerekirse ona vurmak istiyorum. Her şeyi; tanışmamızı, dersleri, flörtlerimizi, eve dönerken yol uzatmalarımızı hatırladığım derece en ince ayrıntısına kadar anlattım Emre'ye ve Komşu çocuğu için söylediği tek şey "o çocuk salak" oldu. Evet! Kesinlikle katılıyorum! Ama bu ondan hala hoşlandığım gerçeğini değiştirmiyor. Emre'ye göre çocuk aslında her şeyin farkında ve ilgi hoşuna gittiği için benim açılacağım anı bekliyor ama bana ona açılmam için gereken cesareti vermediği için bıraktım ya zaten. Bence beni o şekilde görmüyor o. O farkında olmadan sadece yakın davranıyor ben de bir dur diyenim olmadığı için kendimi fazla kaptırdım. Bu da geçecek biliyorum, şuan biraz sarsmış olsa da geçecek...

12 yorum:

  1. Naçizane fikrim
    Sen ilgin hoşuna gitmiştir ondan seni geri de çeviremiyordur tamam sevgili olalım da diyemiyor .
    Flörtmöz olma ihtimali var
    Erkekler hep böyle bence ..
    sevilmek istiyorlar seveni de sevmiyorlar
    Bir aralar platoniktim bu durumu atlatamayınca ilerisi daha fena oldu benim için hiç sorma 😂😂
    Halime güleyim mi ağlayım mı bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul zamanı geleni çeviren de bendim beğenip naz yapan da. Zaman geçtikçe ve bizler büyüdükçe okuldaki gibi olmuyor tabi ilişkiler. Bu durumu kendimde bir başarısızlık olarak görüp egomu sarsmış olabilirim, bilmiyorum. Normalde seviyordum demem ama Komşu çocuğunu ciddi ciddi seviyorum. Geçeceğine eminim ama her şey geçiyor bu mu geçmeyecek :)

      Sil
  2. Bu komşu çocuğunun dengesiz hallerine biraz sinir olmaya başladım ben. Amaan ne hali varsa görsün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesiz mi yoksa ihtimal mi vermiyor benim durumuma bilmiyorum ama olan bana oluyor işte

      Sil
  3. of ya evet geçsin bu durumun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçse de bitse. Emre de bıktı artık onun karşısına başka erkekler yüzünden çıkmamdan ama elden bir şey gelmiyor :/

      Sil
  4. kıyamam ben sana. Komşu çocuğu dayak arıyor. Annem isabetli bir terliğin çözemeyeceği sorun yok der. denesek mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre ne çekti benden Lady'm ahh ah. Her yıl benden böyle bir çocuk adı duymaya alıştı artık kıskanmıyor bile. Eskiden olsa zaten Emre alırdı onun façasını da işte baktı bende iş yok saldı çocuk :D

      Sil
  5. kıyamam ya offf.. söyle gitsin n'olacak. yoksa sen heba olacaksın böyle. En azından hoşlanıyor mu hoşlanmıyor mu ikileminden kurtulursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sonra muhtemelen ondan ders almaya devam edemem ve eve giriş çıkışlarımı da gizli ya da kasıntı yapmam gerekir. Abimin olası bir reddedilmeyi öğrendikten sonraki tepkisini de düşünemiyorum, şuan ikisi baya kankiler... Hayır sanki çok lazımdı bu kadar yakın olmadı!

      Sil
  6. Emre kim bir fikrim yok şuan ama erkekler daha net görebilirler durumu, mantıkları genelde standart oluyor. Bir de gerçekten hafta sonu şehir dışındaydın değil mi? Çünkü kapı komşusu olunca bunu fark etmesi kolay olur, insan geçiştiremez de. Düşünüyorum da acaba hoşlanıyor da bu evreler hoşuna mı gidiyor? Yoksa gerçekten de dayak mı istiyor? Çok bunaltırsa bir dene derim, şoklanır bi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emre benim üniversite zamanından en yakın arkadaşım. Okul bitince o ailesinin yanına dönmek yerine orada bir düzen oturttu ben de sıkkın oldukça soluğu yanında alıyorum. Ondan diyorum ya, okul bitti ben İstanbul'a döndüm ama Emre benden kurtulamadı ahahaha. Yakın bir yer olduğu için her boş fırsatta gidiyorum aslında ve evet şehir dışındaydım. Bu konuda istesem de yalan söyleyemem öyle ya da böyle görürdü koskoca iki günde.
      Dayak istiyor o ya... İstemese bile benim gözümde istiyor çünkü o her flörte devam eden bir şey yaptığında ağzının ortasına tekme atmak istiyorum. Ya da ne bileyim kafasını duvara da sürtebilirim ama bu şekilde devam etmesin artık ben yoruldum!

      Sil