5 Aralık 2017 Salı

Kendim ettim kendim buldum

Aşk acısı benlik bir şey değil. Kendime hatırlatmaya çalışıyorum sürekli benzerlerinin nasıl geçip gittiğini, önceden olanların hiçbirini şimdi hatırlamadığımı ama beklediğim hızda olmuyor tabi. Sürekli Komşu çocuğu diye gezmiyorum hatta Mine şuan içimde neler dönüyor bilse şok olur ama oluyor bir şeyler. Dersten sonraki sohbetlerimizi artık o yönlendirmeye çalışıyor, o konuşmayı başlatıyor. Hatta bugün otobüsteyken önce yüzümün neden düşük olduğunu sordu sonra da ben cevap vermeyip kendimi gayet iyi göstermeye çalıştıktan sonra eve gelince mesaj attı "son zamanlarda neyin var? Bütün sorunlar çözülür, sen üzme bu şekilde kendini" diye. Sorunun cevabının kendisi olması ne komik değil mi? Ona açıkça "senin yüzünden üzgün, kırgın, yorgunum" demek istiyorum ama onun yerine biriken işlerden, her şeye koşamadığımdan yorgun olduğumu söylüyorum. İlgisinin açıkça arkadaşça olduğunu hissediyorum, bir insan olarak merak ediyor neden bir anda düşük bir moda girdiğimi. Yani görebiliyorum, içinde bana karşı kesinlikle benim istediğim türde bir şey yok. Biraz onu suçlamak istiyorum ama totale bakınca onun yaptığı bir şey de yok ki suçlayayım. Çocuk sıcak kanlı diğer insanlar gibi bana yakın davrandı ve ben de onu içimde büyüttükçe büyüttüm, bu kadar. Yani ne yaptıysam kendime yaptım, o bir şey yapmadı. En başta kendimi durdurmuş olsaydım şuan çok yakın arkadaş bile olabilirdik ama şuan bizim için ileride komşu ve öğretmen/öğrenci ilişkisi dışında bir şey göremiyorum. Bu psikolojinin kolay geçmesi için bir şey yok mu ya? Romantik komedilerdeki o kocaman koca dondurmalardan mı denesem? Hoş, düşünmesi bile midemi kaldırdı ama belki o "bak dünyada ne acılar var" dedirtir bana...

14 yorum:

  1. Artık hislerin arkadaştan öteye baya uzun zaman önce geçmişken boş ver olan olmuş
    Kalbin zamanla sana bir yol gösterir
    Sana git açık kurtul derdim ama ben onu yapmaya cesaret edemezdim başkasına söylemem saçma olur
    Aslında çok yürek yemiş biriyim de yine de kırılırım diye söylemezdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer hali hazırda bir ortak sosyal çevre oluşmasaydı, kurstaki hocamı daha iyi bir hocayla değiştirme şansım olsaydı ya da en basiti evi hemen karşı dairemde olmasaydı açılırdım. Şimdi abimle bile yakın arkadaş olma yolunda giderlerken gidip de "ben senden hoşlanıyorum" diyemem. Keşke diyebilsem ama diyemem işte

      Sil
  2. Dondurma hiç iyi fikir değil bence ama seviyorsan yemek, tatlı, kurabiye vs. ne istersen pişir. Mutfakla oyalanmak insanı sakinleştiriyor. İçinde bir şeyler yerine oturuyor sanki insanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim hiç sevmem ama kalbim ağrıyacağına midem ağrısın onda en azından yatınca geçiyor. Hoş, yemedim ama iyi bir fikir olabilirmiş gibi gelmişti en son

      Sil
  3. kocaman kova dondurmam olmasada üç dört gündür yiyorum ve boğazlarım cidden ağrıyor :D bugün cipse geçtim yağmur yüzünden dışarı çıkıp egzersiz yapmıyorum. yediğim içtiğim umarım götüm de toplanır ve joker kaybettiklerine bakıp üzülür :D konusu sizdiniz dimi :D tamam gel bir iş kuralım kadınları üzen erkekleri süründürme şirketi. isim üzerinde tartışırız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aksine yemeden içmeden kesildim eve bile gitmiyorum karşılaşırım diye düşün halimi. Bırak Joker Bey ne hali varsa görsün ya! İşten ayrıldığını söylemez, döneceği tarihi söylemez, ne işe yarıyor o beyfendinin telefonu acaba? Oturup bu işe bir hal çare bulmamız lazım artık böyle olmuyor Lady'm :D

      Sil
  4. tabi ki suçlayabilirsin. aşık etmeseydi o da.

    abinle arkadaş olması iyi olmamış. sana daha çok acı verir.

    çocuğu anlayamadım biliyor musun. ya çok salak anlamıyor ya da çok korkak söyleyemiyor hoşlandığını.

    erkekler niye böyle nedeennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçu hiç yok değil tabi ama benim asıl suçlu. Sen git yıllarca savunma mekanizmanı en üst seviyede çalıştır sonra apartmanda karşılaştığın çocuğa gafil avlan. Var mı Lily'm böyle bir dünya? Hayattaki şansıma bakar mısın...
      Korkak olduğunu düşünmüyorum çünkü çekingen falan değil, oldukça atılgan bir tip kendisi. Flört hoşuna gitti ondan devam etti bence. Anlamıyorum onları bak gün geçtikçe kafam iyice ambole oluyor

      Sil
  5. Bir an paragrafın kalanında Mine'den bahsettiğini sandım.. Neyse ki sonra anladım. Ya nedense bana ilerleyen zamanlarda aranızda bir şeyler olacakmış gibi geliyor. Pollyannacılık yapmak ya da kafa karıştırmak istemiyorum ama içimde öyle bir his oluştu. Biliyorum çılgın gözükecek ama yine de tatlı zamanlar bence :D umarım güzel olur her şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bir romantik komedi çekiyor olsaydık benim şu anki durumumdan sonra Komşu çocuğuyla bir tartışma yaşayıp sonra öpüşme ve ilişkiye başlama gibi bir yolla ilerlememiz gerekiyordu ama gerçek hayat bir tık daha acımasız olduğu için olmuyor öyle şeyler tabi. Umarım güzel olur Alice çünkü sevmenin bu şekli hiç hoş değil

      Sil
  6. off ya biraz uzaklaşabilsen şöyle bikaç hafta filan bi yere gidebilsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani gittim gitmedim değil daha birkaç hafta önce Emre'nin yanındaydım ama olmadı. Hatta ben gidince abimle ikisi yakınlaşma fırsatı buldu ya nasıl bir şansım varsa şu hayatta

      Sil
  7. Seni çok iyi anlıyorum açıkcası bunların geçmesini isteyince şıp diye geçmiyor o kadar zor ki
    Yaralanıp yıparnıyorsun
    En sonunda rahatlıyormusun bilmiyorum ama bu süreçte çok fazla canın acıyor

    Ama unutmak istiyorsan
    Gerçekten karar vermelisin
    Çok yakınındaki bir insana hissetiklerini unutamilirmisin?
    Yada hissettiklerin azalır mi inan bilmiyorum
    Ama buna karar verirsen ve karşına biri çıktımı...
    (Açıkcası bu süreçte de canın acır)
    Bence yavaş yavaş acılar son bulur

    Ama inan deneyimlemedim 😅 ama inan ki inan ki gerçekten becerebilesin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının üzerinden o kadar zaman geçmiş ki bir geri dönünce "her sene aynı acılar mı" diye kendime sormadan edemedim doğrusu.
      Aslında aşağı yukarı şu zamanlarda tanıştım Fatih'le ve evet birini unutmak için bir başkasını kullanmak kesinlikle iyi bir fikir değil... Ben şu an tam olarak bu sorunu yaşıyorum hatta. Umarım bu şekilde deneyimlemezsin sen de zamanı gelince :)
      Hoş her şeyin bir yeri ve zamanı vardır demek çok doğru çünkü ben yıllarca kendimi bu tür ilişki ve muhabbetlerden koruduğum halde çıktı karşıma. 25imde 16-17 yaş genç kız tripleri yaşıyorum içimde :)

      Sil