17 Ağustos 2019 Cumartesi

Sanırım kamp o kadar kötü değil

En son kamp yaptığımızdan bu yana gece zamanı düşününce kamp yapmayı sevmiş miydim yoksa sevmemiş miydim doğrusu iyi hatırlamıyorum bile. Ama rezervasyon yaptırmadan önce bildiğim kesin bir şey vardı ki o da istediğim şeyin çadır değil bungalov olduğuydu. Her şeyi kabul edebilir bu bünye ama duş ve tuvalet fazlasıyla önemli bence. Bizim çocuklarla da konuşunca onlara da kabul edilir geldi tabi. Hoş, onlara kalsa taş üstünde yatıp buldukları çalılıklara dalarlar tabi... Neyse, her ormana gittiğimde kendime ait olduğum yer burası diyerek bütün börtü böcek dolu yerlere atıyorum. Kendi başına böylesine bir muhteşemliğe dönüşen ormanları ne diye katlediyorlar aklım almıyor doğrusu. Muhteşem bir dinlenme sonrası yenilenmiş bir şekilde döndüm evime. Şimdi düşündüm geçtiğimiz 3 gün ne yaptım diye de sanırım sadece hamakta yaşadım. Hamak da benim değildi üstelik. Arkadaşlarımdan biri arabanın bagajından çıkardığında resmen sevinçten havalara uçup hemen kurdurdum. Benim hamakta yaşadığım aşkı görenler de hiç dokunmadılar tabi. Bu bitmek bilmeyen hamak sefamda birkaç kitap okudum ki bunlardan biri de Erlend Loe'dan Doppler sonra da Bildiğiniz dünyanın sonu. İkisini de bir çırpıda bitirdim ki ikisi de çerezlik küçük kitaplar zaten. Kitapları tavsiye eder miyim diye sorarsanız Doppler bence kesinlikle okunması gereken bir kitap hem çok eğlenceli hem de altta verdiği doğaya dönüş fikri çok güzel işleniyor. İkinci kitaba gelecek olursak onu çok beğendiğim söylenemez ama "bu neden böyle oldu ya" diye kitaba biraz internette bakınca aslında serinin 3.kitabının 2.kitap diye çıkmış olmasıymış sorun. Neyse yine de Doppler okunabilir diyorum sadece. İçimden gelmiyor değil her şeyi bir kenara bırakıp kendimi dağa taşa vurayım öyle yaşayayım ama kesinlikle bunu yapacak cesaret yok bende ben tanıyorum kendimi. Yine de çok güzeldi ama kamp gibi olmayan kampımız. Şuan salondaki koltuklardan birini atıp bir köşeye iskandinav hamak mı yaptırsam diye düşünüyorum doğrusu. Off! Çok güzel olabilir aslında...

10 yorum:

  1. kamp mııı :) ay amerikan korku filmi gibiii. zombiler gelmedi miiii. heey seni görmek hoşşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tam zombi saldırısı gerçekleşecek gibi bir ortamdı deep. Bizim çocuklar bile bazen sesten tedirgin oldu çok eğlendim o hallerini görünce ahahahahah
      Seni de :)

      Sil
  2. Deeptone dan geldim :) gerçekten de keyifli kaleminiz !

    YanıtlaSil
  3. Yazın bu kadar çabuk bitmesi beni de çok üzdü... :(
    Hamak güzeldir ya :)
    ben de beklerim bloga, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yaz aynı hüznü yaşıyorum resmen :(
      Tabi uğrarım :)

      Sil
  4. Kamp yapmayı, kamp ortamlarını çok seviyorum ben de fakat tuvalet banyo ortak sorunlarımızdan biri. Hamakta kitap keyfi de ayrıca güzel oluyor. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam dinlenmelik bir tatil oluyor kamplar. Beyni yoran etkinlikler yok, gürültü yok, temiz hava doğal ortam falan büyük şehir insanı için olabilecek en iyi tatil :)

      Sil
  5. Merhaba.Blogunuz oldukça hoş ve dolu sizi yeni keşfettim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isteyip bloguma uğrarsanız çok mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap ve film tavsiyelerine bayılırım kesinlikle uğrayacağım :)

      Sil