4 Eylül 2022 Pazar

Biraz dönmek istedim sanırım

Döndüm demiyorum, artık buna benim açımdan bile inanmak fazlasıyla güç ama durup durup zaman içerisinde aklıma gelince bir girip geçmişime bakıyorum buradan. Hem nostaljik bir his hem de biraz hüzün barındırıyor. 2015 yılında daha öğrenciyken açtığım bu blogda neler olmuş neler zaman içerisinde gördükçe kendime şaşırmadan edemiyorum. Şimdi olsa kafama takmayacağım olaylar, üzülmeyeceğim/sinirlemeyeceğim insanlara o kadar takılı kalmışım ki geçmiş yazılarımı okudukça biraz büyümüşüm sanırım diyorum kendime. Eski yazılarımdan birinde kaç yaşıma gelmişim ne istediğimi biliyorum diye yazmışım ama şimdi bile bilmezken o zaman nasıl bir özgüvenle konuşuyormuşum şaşırdım kendime doğrusu. 

Geçtiğimiz 2 yılda çok şey oldu demek istiyorum ama sanki hiçbir şey olmamış gibi de. Kariyerimi değiştirmem, abimin evlenmesi ve benim ailemle yaşamaya başlamam, henüz blogu bırakmamışken başlayan ilişkimin bitmesi, asla kopmam dediğim yakınlarımdan kopmam vs vs vs oldu aslında bir şeyler ama hepsi geçtiği için belki garip gelmiyor. Zaman bir şekilde geçiyor, asla düzelmez dediğim şeyler düzeliyor, üzülmem ya da üzülürüm dediğim şeyler değişiyor, zamana ayak uyduramıyormuşum gibi hissetsem de bir şekilde o zamana uymuş oluyorum. Şimdi de bakalım daha neler değişecek hayatımda. Belki ara ara gelir şu geçtiğimiz 2 yılda neler oldu anlatırım belki de zaten geçti gitti diyerek yeni bir sayfa açarım bilmiyorum zamanla artık ona da bir karar veririm herhalde.

11 yorum:

  1. Dönmek güzel duygu ama zaman saniyeli giden yıllara bedel. Yaşlılık hissi kötü, yorgunluk gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi blogum yorum yapmak için hesabıma girmeme izin vermedi, sanırım dönmediğim bu iki yıl o bile bana tavır almış :)

      Yaşlılık hissi ve yorgunluk hissi gerçekten kötü. 2015te bu bloga geçtiğim ilk yazılarımı, o zamanlar aklıma takılan bana sıkıntı olan konulara bakıyorum da gerçekten yaşlanmış olmalıyım

      Sil
    2. Telefondan cevaplayınca sıkıntı oluyor maalesef:( Tavırdan değildir o:)

      Sil
    3. Aslında çok bilmiş gibi olacak ama o günler bugünü inşa etti. Pişmanlık, üzülme hissi bunlar psikolojik olarak çökertir. Her dönemin yaşın derdi farklı. İnsan yirmili yaşlarda bir çapkın olmak isterken, otuzlarında kalıcı bir ilişkisi olsun ister; eğer birinin hayatını yıkmadıysa, üzmediyse bu benim ölçüm geçmişi kötü değildir. Ama zamanın geçtiğini anlamak çok. Farkına vardığım ilk zaman geçen günlerin kıymetsiz kalışı üzüyor beni. Şöyle toparlayayım;
      geçmişe kelimeler yetmiyor,
      cümlelerin noktasına gelemedik.
      zaman akıp gidiyor,
      her kelime ömrümden bir saat..

      Gidene değil, kalana bak, geçmiş sana güzellik katmıştır.

      Not: Neyse, gidersin falan bari instagram kullanıyorsan iletişimi koparmak için ekle kalsın. Sır kimlik ifşası yok. Blogumda var benim hesabım.

      Sil
    4. @Persephone
      Telefon da bilgisayar da aynı şekilde giriş yapmadı, çok ilginç gerçekten :)

      @Ruhsuz Atmaca
      Kesinlikle bilmişlik olarak görmüyorum, ben de kesinlikle seninle aynı şekilde düşünüyorum. O zamanlar yaşadıklarım ya da yaptıklarım pişmanlık değil de daha çok büyüme çabasıymış gibi geliyor bana. Bir şeyleri kanıtlama ya da insanlara açıklama çabam o zamanlar beni fazlasıyla yormuş olmalı. Zaman geçiyor ama büyümeye hem zihnen hem de bedenen devam ediyoruz. Önünü alamadığımız bir durum için üzülmektense önümüze bakmak çok daha iyi olacaktır hepimiz için :)

      Sil
  2. Ben de çok düzenli devam edemiyorum. Ama illa girip bakıyorum buradaki geçmişime. Acayip bir his. Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında buradaki geçmişim sadece 7 yıllık bir geçmiş ve son 2 yıldır blogdan uzakmışım ama sanki 10-15 yıl geçmiş üstünden gibi geliyor eskilere baktıkça. Gerçekten çok ilginç :)

      Sil
  3. aa ailenle yaşıyon demek abin evleninceee ayyy hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yaşamaya çalışınca mecbur bu şekilde oluyor ne yazık ki. Abimle birlikte güzel geçinip gidiyorduk ama mecbur ayırdık onunla da evleri :/
      Teşekkür ederim, hoşbuldum :)

      Sil
  4. Dönersen ıslık çal, şaka ama arada gel böyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirmişim gibi duruyor şimdilik, bakalım :)

      Sil