13 Mayıs 2020 Çarşamba

Bir garip rüya serisi #1

Birkaç gündür aynı konudaki rüyayı bir seri halinde görmeye başladım. İşin ilginç kısmı aslında ilk gördüğümde konu ilginç geldi ve uykumu almış bir şekilde uyandığım halde belki devamını görürüm diye tekrar yatıp uyudum. Normalde zor olur bu tür şeyler benim için ama başardım ve ikinci yatışımda ayrı rüyanın tamamen devamı olmasa da aynı konu içerisinde başka bir sahnesinin içinde buldum kendimi ve bitmedi! Sanırım 4 gündür aynı konudaki rüyanın içindeyim ama ilki dışındaki 4ünde bunun bir rüya olduğunun bilincinde bir şekilde neyin ne olduğunu çözmeye çalışıyorum. Bu kısma kadar biraz karışık anlatmış olabilirim durumu ama benim için de aynı şekilde karışık hatta kafa karıştırıcı. Rüyaları biraz biraz anlatayım;

1.Rüya
Okuldayım ama şu zamana kadar dahil olduğum hiçbir okula benzemiyor, sanki yeni bir okula başlamışım da bir süredir okuyorum o okulda. Yeni bir okul olunca tahmin edersiniz ki yeni bir sosyal çevrem ve hayatım var. Yani şuan olduğu gibi çalışmıyorum ama ders de çalıştığımı hiç görmedim nasıl bir öğrenciysem. Neyse, rüyamda bir çocuk var; sanırım yaş olarak benden küçük, sessiz sakin bir tip, kendi halinde takılan çok fazla aktif olmayan biri. Çocuğun adı da benim erkek arkadaşımın adıyla aynı ( Taner diyelim ikisine de şimdilik ). Neden ya da ne şekilde bir durum oluyor hatırlamıyorum ama benim bu Taner'le bir işim oluyor ve konuşmaya başlıyoruz kendisiyle. Çocuğun normal şartlarda sessiz sakin ve fazla arkadaş edinmeyen bir tip olmasının yanında bir de kendi içinde problemleri olan bir tip. Bu günümüz "badboy"ları gibi bir tip değil de dışarıya çok yansıtmayan, hüznünü problemini içinde yaşayan biri ama. Rüya içerisinde bir anda Taner'in bana aslında bir şey yapmayı planladığını öğreniyorum ama bu bilgiyi bana kim veriyor emin değilim. Ben kendimden emin bir şekilde ben istemediğim sürece bana hiçbir şey yapamaz diyerek geziyorum ama bir anda aklıma "benim erkek arkadaşım vardı nerede o? Onun da adı Taner'di, çok ilginç" şeklinde düşünceler dönmeye başlıyor. Ben Taner'le hala birlikte miyim değil miyim rüya içinde sorgulamaya başlıyorum bunu. Daha sonra bir proje ya da iş artık neyse bir sebepten ben rüyadaki Taner'in evine gitmek için aslında İstanbul'da olmayan bir minibüs hattına biniyorum ve yolun yarısından da rüyadaki Taner'i alıp onun evine doğru yola çıkıyoruz. İlk önce aramızda renkler ve mevsimler hakkında konular dönüyor aklımda en net kalan iki renk var biri kırmızı diğeri de lacivert. Sanırım Taner'in odasında da çok fazla lacivert vardı hatta ama neyse, bunlar hakkında konuşurken elinde içi görünmeyen siyah bir poşet çıkarıyor. O an fark ediyorum ki o poşet o minibüse binerken de eve girerken de yanındaydı hep. Tam içinden bir şey çıkartacaktı ki Taner'in annesi 2 tane çocukla gelip çocukları yanımıza bıraktıktan sonra gidiyor. O yatağına uzanıyor ben çocuklarla konuşuyorum. Çocuklar sürekli sorular sorup duruyorlar bana ben de sabırla hepsini cevaplıyorum ama sorular neydi derseniz hiçbir fikrim yok, ne soruları duydum ne de verdiğim cevapları. Daha sonra babası da kucağında sarışın bir kız çocuğuyla gelip çocuğu bana bırakıp gidiyor odadan ( aslında bebek denebilir, iri bir bebekti ama yürümeyi bilmiyordu henüz ). Çocuk kucağımdayken ben Taner'i kendi yatağında yatar bir şekilde bırakıp başka bir odaya geçiyorum ama o noktada bir sıkıntı oluyor içimde. Arkama bakmıyorum odayı değiştirip 2 tane kanepe olan bir odaya geçiyorum. Çocukla sürekli konuşmaya sorununun ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ama bir türlü de bulamıyorum. Sonra bir anda sebepsiz kafamı yana çeviriyorum ve kanepelerin birinde Taner'i görüyorum. Aynı şekilde uzanmış bir elinde siyah poşeti tutup beni bekliyor. Biraz sabırsız, bir şeyler konuşmak istiyor bunu hissediyorum ama sormuyorum sorunun ne olduğunu. Bu arada bebeği kucağıma alıp bir şeyler fısıldıyorum ama ne söylediğimi ben bile bilmiyorum. Daha sonra Taner'in babası gelip bebeği alıp gidiyor. Taner'le odada yalnız kalınca geçip karşısına oturuyorum konuşmasını bekliyorum. Bana bakıyor ben de ona bakıyorum ama konuşma geçmiyor aramızda, ben sadece kafamın içinde "bitmedi, zamanı gelmedi" diye bir ses duyuyorum. 

O noktada da uyandım zaten. Bir de uyandığım halde kafamın içinde o sesi duymaya devam ettim sanırım tam ayılamadığım için ama merak da ettim o rüyadaki Taner bana ne diyecekti acaba diye. Bunu düşünürken de bir anda erkek arkadaşım aklıma geldi. Rüyada onunla hala birlikte olup olmadığımı düşünüyordum ve bu çok garipti diye. Bu merak böyle bi devam edince tekrar yattım ve belki devamını görürüm dedim rüyanın. Şimdi bu rüya bu kadar uzun olunca kimseyi sıkmamak ve gözlerini korkutmamak adına parça parça paylaşayım dedim. Belki gün gün yayınlarım belki birkaç saat arayla emin değilim henüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder