23 Aralık 2019 Pazartesi

Tarihin en kısa ilişkisi sanırım

Geçen sene bu zamanlarda erkek arkadaşımla ayrılma evresindeydik hatta ayrılmıştık da onun sancıları vardı üzerimizde. Geçtiğimiz 1 yıl boyunca da kendimi herkese karşı kapatıp sakin, dingin bir yıl geçirmeyi hedeflemiştim. Bu hedefim doğrultusunda da karşı cinse çizgimi çok net bir şekilde korudum. Şimdi bu çizgiyi inceltmek için çabalayan bir arkadaştan bahsetmek istiyorum size. Geçen sene Fatih'ten sonraki buhramını burada gören görmüştür zaten aylarca ha kalktım ha kalkacağım dedim durdum ama sonra alıştım ve gerçekten ayağa kalktım. O zamandan beri de kendime karşı bir güven depoluyorum ki aynı hatalara tekrar düşmeyeyim, bu şekilde dağılmayayım. Şimdi de hoş bulduğum biriyle ufaktan bir flört durumumuz vardı. Kendisine açık açık son ilişkimden sonra psikolojik bir çöküntüye girdiğimi kendisini unutmakta zorluk çektiğimi ve yaşanılanlardan sonra da bir güven problemi yaşadığımı açıkladım. Geçmiş geçmiştir tamam ama aynı problemleri yaşama ihtimalimi bile göz önüne alınca "bak kardeşim, ben bunları bunları bunları yaşadım, sen de aynılarını yapacaksan buyur kapı şurada" demek gibi bir şeydi bu yaptığım. Neyse, şimdiki Don Juan'ımız beni çok anlayışla karşılamış birbirimizi tanımanın biraz sohbetin hiçbir sorun teşkil etmeyeceğini söylemişti. Kulağa ne kadar hoş geliyor değil mi? Keşke gerçekten vaat ettiği gibi olsaydı. Konuşmaya başladığımızın 2.haftasında iş çıkışıma gelip yemeğe götürmesi, haftasonu birlikte bir yerlere gidelim diyerek emrivakilerde bulunması ve sanki liseliymişiz gibi sürekli mesajlaşma isteği boğmaya başladı beni. Tam bunu onunla konuşmak istediğim sırada da naif bir şekilde "çok üstüne geliyorum özür dilerim ama Cha ben senden çok hoşlanıyorum" dedi. Evet bir kadının duymaktan fazlasıyla hoşlanacağı bir cümledir bu kabul ediyorum, benim de hoşuma gitti ama daha sakin olmasını söylemeden de edemedim. Kaldı ki çocuğun duygularıyla oynuyor değilim, ben de kendisinden hoşlanıyorum ne de olsa. Bir akşam kahve içmeye çıktığımızda onu Fatih'le kıyasladığımı ve onunla aynı şeyleri yapacağını düşündüğümü söyledi. Ona kesinlikle böyle bir şey olmadığını söylemiş olsam da pek inandırıcı olmadı onun açısından. Daha sonra hala ona karşı duygularım olduğunu öne sürdü ki bu da söz konusu değil. Bunu da atlatamadık derken ikimiz arasında da bir güven problemi olduğunu söyledim. Ben de Fatih'e senin bana güvenmediğin gibi güvenmiyordum bu yüzden bitti ilişkimiz dedim. O, benim ona inanmam için hiçbir şey yapmıyordu, hiçbir şey söylemiyordu dedim ama ben seninle konuşuyorum, açıkça ne düşünüyorsam söylüyorum dedim. Hala bir ilişki istemiyorsun diyerek konuyu Fatih'e çevirince de artık "birini gerçekten tanımadan bir ilişki istemiyorum" dedim. Yine tamam dedi, beni bekleyeceğini söyledi ve konuyu kapattık. Şerbet gibi tatlı kahveler içmesine konuyu getirerek ortamı bir tık yumuşattığımı düşünüyorum sonrası için hatta.
Son konuşmadan bir hafta sonra da tamam dedim artık adam gelmiş 30 yaşına, hoşlanıyorum da zaten neden ergen genç kız gibi kendimi naza çekeyim ki? Cuma akşamı yemek için eve çağırdım. Abim zaten geç geliyor, annem de bir sonraki hafta geleceğini söylemiş neden dışarıda oturalım ev rahatlığı varken? Önceki akşam eve gelince ortalığı toparladım ve abime arkadaşımın geleceğini söyleyerek düşük olan erken gelme ihtimalini sıfıra indirdim. Akşam da eve gelip yemeği hazırlayıp gelmesini bekledim. Çiçek ve şarapla geldi çakma Don Juan'ımız içmediğimi bildiği halde ama dedi "bu senin için yeni bir başlangıç, zevk aldığın şeylerden iki üç küçük olay yüzünden neden vazgeçiyorsun ki?" Böyle söyleyince kulağa bir hoş gelmiş olsa da içmemeyi tercih ettim. Aklıma yattı bu söylediği kabul ediyorum ama bir yıldır ağzıma sürmemişim şimdi ne diye bozayım bu durumu. Bütün bir akşam hoş sohbet güzel muhabbet bir zaman geçirdik ve dedik ki evet saçma sapan düşünmenin bir anlamı yok en kötü ne olabilir ki? Her şey güzel güzel giderken telefondan gelen bir bildirim sesi her şeyi değiştirdi. Instagram'da bizim kızkıza birbirimize ilginç şeyler gördüğümüzde attığımız bir grup var. Tamamen boş bir şey olsa da bazen bir asmr videosu bazen bir sokak sanatçısının eseri bazen de pratik bilgiler vs. eğlenceli olabilen bir grup. O gruba bir video düşünce tabi peşi sıra birkaç mesaj daha geldi ve bu durum Don Juan'ımızın ilgisini çekti. Burada açıkladığım gibi ona da açıkladım durumu çünkü insanlarda kız gruplarının bütünüyle cinsel içerikli şeylerle dolu olduğuna dair bir algı var. İkimizin de o an izlediği kısa videodan sonra şöyle bir konuşma geçti aramızda;
Don Juan: Cha senin hesabında senin tanımadığın kimse yok dimi?
Cha: Hayır, yok neden?
D: Bir sebebi yok ama sen yine de hesabındaki dekolte ve mini etekli fotoğrafları siler misin?
C: Hepsi çok sevdiğim fotoğraflar neden sileyim onları? Hem dışarıda giyiyorum sorun yok fotoğraf olunca mı sorun oluyor?
D: Çok giymiyorsun zaten daha giymezsin ne olacak.
C: Neden giymeyeceğim anlamadım?
D: Sinirlenmene gerek yok Cha, sadece başkalarının da seni benim gibi görmelerini istemiyorum.
Daha sonrası zaten kavga kıyamet şeklinde ilerledi. Konuşma sırasında bir ara annesinin bu şekilde giyinmemden hoşlanmayacağını bile söyler gibi oldu. En son evden giderken uyumlu bir çift olacağımızı düşünmüştüm ama yanılmışım dendi ve sanırım 4 saatlik bir kısa ilişki rekoru kırmış oldum.

14 yorum:

  1. Zararın neresinden dönersen kardır durumu olmuş bu.
    İyi biri mi kötü biri mi, güvenilir mi değil mi çözemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani artık bir önemi yok doğrusu. Saçma saçma konuştu sonra çekti gitti iyi ki. Daha da karşıma çıkmaz umarım :)

      Sil
  2. Bence iyi olmuş. Kurtulmuşsun.

    YanıtlaSil
  3. Hemen gereksiz bir sahiplenme modu... Beyfendi sana öyle söyleyince gözümün önüne bir görüntü geldi hemen. Geçenlerde önümde genç bir çift, kızın altındaki etek mini bile değil neredeyse yok ve bacakları uzun olduğu için epey dikkat çekiyor yani ben bile gereğinden fazla bakmış olabilirim ama yanında sevgilisi el eleler. Kimi seninki gibi kimi de böyle. Açıkçası ben de instamdaki birkaç bikinili fotoğrafımı kendi irademle arşivledim geçenlerde. Kendi irademle arşivleyecek kadar rahatsız oldum yakın çevremden bile. Çünkü o fotoğraflar garanti zoomlanıyor birilerince. İtiraf et bazen sen de başka arkadaşlarını zoomluyorsundur istemsizce. O yüzden bu konuyu çağdışı bir hareket gibi değerlendirme bence. Birazcık daha düşün sonra bu adamcağız gibisini bile bulamacayağız valla. Bu arada üzgünüm ama tarihin en kısa ilişkisi benimki olabilir. Geçenlerde benimkini aşk konseptli bir etkinliğe götürüp çıkışında ayrıldım. Öyle de bir ironik yani hahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya mini dedigi gerçek anlamda mini bile değil. Diz kapağımın görünmesi onun mantığında mini oluyor ki alt tarafı 3 tane etegim var hepsini de onun yanı da giydim hiç problem olmuyordu o zamanlar sonradan ne değişti? Tamam tanıştığımızda bunları hiç düşünmeyen ama ilişki başladığında düşünmeye başlayan tiplerden değildi hep bir tık zaten o "ağır abi" modu vardı ama karışamaz bu kadar da ya. Ben gelmişim 26 yaşıma o gelmiş 30 yok annesinin istediği standartlarda birini arıyorsa eğer uğraşmasın annesi bulur ona zaten

      Sil
  4. Öyle görüp öyle beğenmemiş mi? 30 yaşında aklını başına alır umarım annesine mi alacakmış 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu geçtim ben bu çocukla evlenmeyi düşünüyor muyum acaba ne diye annesini işin içine katıyor? 30 yılda bu olduysa daha değişmez bence

      Sil
  5. İlginç bir adammış. Hayırlısı olmuş gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli etti kendini hiç zaman kaybetmeden tek iyi yanı bu cidden

      Sil
  6. Sonunda öyle bir diyalog beklemiyordum. halbuki beklemem gerekirdi.:) hep aynı şeyler çünkü. erkekler neden böyle...
    üstelik sen duruşunu apaçık, sağlam bir şekilde belli etmişken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu geçtim giyimde gerçekten aşırıya kaçan bir insan da degilim ki nedir bu illa bir kontrol edicem olayı

      Sil
  7. Erkeklerin genel özellikleri maalesef. Kendileri dışarıda giyinenlere bakarlar ama kendi eş ya da sevgilileri giyememz, giymemeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başta "ben bu kızı değiştiririm" düşüncesiyle gelmeseler daha mutlu olurlar aslında.

      Sil